
|
[MK3] Stuki przy skręcaniu |
Autor |
Wiadomość |
tobiasss
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36 Dołączył: 28 Paź 2008 Posty: 24 Skąd: Pruszcz
|
Wysłany: 10 Sie 2010, 21:03 [MK3] Stuki przy skręcaniu
|
|
|
Witam!
Otóż mam mały problem przy skrecie w lewo coś mi stuka i czym szybciej rusze tym bardziej słychać i tak samo jak jade prosto to też stuka podejrzewam że to przegub ale jaki zew czy wew jak to sprawdzić ile kosztuje nowy i jakiej marki najlepiej kupić i czy musze to parami wymieniać a i jakie klucze są mi potrzebne do wymiany przegubu a i co sie stanie jak go nie wymienie? |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 26 Sie 2010, 15:16, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 11 Sie 2010, 09:31
|
|
|
Z żalem zauważam ze poziom zadawanych na forum pytań spada, niedługo będzie trzeba odpowiadać jakie paliwo lać do baku i w którą stronę przekręcić stacyjkę żeby zapalić,,,
tobiasss napisał/a: | podejrzewam że to przegub | Może i słusznie podejrzewasz, jak na skręconych kołach jest tyrkotanie z częstotliwością zależną od prędkości to faktycznie to wskazuje przegub,,, tobiasss napisał/a: | zew czy wew jak to sprawdzić | Jak na skręconych kołach problem się nasila to raczej zewnętrzny, on najbardziej pracuje,,, tobiasss napisał/a: | ile kosztuje nowy | jakieś 30-40 zeta, tobiasss napisał/a: | jakiej marki najlepiej kupić | Kto co lubi lub raczej jaki jest w sklepie,,, tobiasss napisał/a: | czy musze to parami wymieniać | Nie, tobiasss napisał/a: | a i jakie klucze są mi potrzebne do wymiany przegubu | Kluczy jest potrzeba sporo do tego przyrząd i umiejętność rozczepienia półośki, trzeba rozmontować zawieszenie, potrzebna jest też nowa guma oraz smar (w komplecie z dobrym przegubem), nowa nakrętka centralna na koło,,, tobiasss napisał/a: | a i co sie stanie jak go nie wymienie? | Rozpadnie się i auto przestanie jechać,,, przy odrobinie szczęścia nie ruszysz z miejsca, przy odrobinie pecha zabijesz kogoś lub siebie wpadając na inne auto czy drzewo,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
przemo_rsr

Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 34 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 916 Skąd: Markuszowa(RSR)
|
Wysłany: 12 Sie 2010, 00:04
|
|
|
JoeMix napisał/a: | tobiasss napisał/a:
czy musze to parami wymieniać
Nie, |
nie musisz parami wymieniać, ale jest to zalecane, aby z obu stron wymienić |
_________________
 |
|
|
|
 |
DziDzia
vel DziaDzia


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 38 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 12 Sie 2010, 05:30
|
|
|
przemo_rsr napisał/a: | nie musisz parami wymieniać, ale jest to zalecane, aby z obu stron wymienić | Amortyzatory też jest zalecane wymieniać parami, różnica jest taka że jak wymienisz jeden amor to jest szansa że się zabijesz, jak wymienisz jeden przegub to nie wiem co Ci grozi,,, szybsze rozwalenie się drugiego chyba,,, to damo z żarówkami i wszystkim co w aucie występuje parami,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|