Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Alternator Magneti Marelli - najgorszy chłam ?
Autor Wiadomość
karolusms 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Wiek: 35
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 132
Skąd: Skopanie
Wysłany: 3 Lip 2010, 21:11   [MK3] Alternator Magneti Marelli - najgorszy chłam ?

Witam, kupilem moja fieste...po paru dniach padly diody w altku (magneti marelli) prawdopodobnei na wskutek przepalonego jednego kabla ktory idzie od altka do rozrusznika.....ze starej zalozylem boshowski alternator...jednak na nim pulsuja swiatla na niskich obrotach wiec tamten oddalem do naprawy......2 tyg. i 70 pln pozniej zalozylem go ponownie (doklanie 10 dni temu) i dzis zrobilem trase 50 km ..... zrobilem przerwe doslownie 10 min by zjesc odpalilem auto....ruszylem i pah....slysze harakterystyczne wycie jak poprzednio..........juz z gory wiedzialem co sie stalo......altek byl gorrracy...zawrocilemwiec na podworko....szybko odpialem wtyke by uszkodzone diody nie rozladowaly aku.........nie mam zielonego pojecia dlaczego sie tak stalo ??? kabel od altka wydaje sie byc caly ale jutro sprawdze go miernikiem jeszcze............. ktos ma jakis pomysl ??? czy nie robic juz tego altka tylko zalozyc tego bosha ?? czy wymiana szczotek z regulatorem pomoze na pujsujace swiatla ???
_________________

Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Lip 2010, 23:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 3 Lip 2010, 23:20   

Załóż Bosha (wymień szczoty z regulatorem-albo odwrotnie) makaroniarz to jest g...o :piwkowanie:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 3 Lip 2010, 23:42   

tiaa..Magneti to jest gó..o....witki opadają jak się widzi takie kretyńskie teksty.
Połowa motoryzacji jedzie na elektronice Magneti, druga na Boschu...i tak to jest
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 3 Lip 2010, 23:55   

co by nie mówić, to do boscha np. regulator kupuje się za 15zł i wymienia w 10 minut :)
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 4 Lip 2010, 00:11   

tommirs napisał/a:
tiaa..Magneti to jest gó..o....witki opadają jak się widzi takie kretyńskie teksty.
Połowa motoryzacji jedzie na elektronice Magneti, druga na Boschu...i tak to jest

A od jak dawna masz do czynienia z makaroniarzem <???> Trochę miałem styczności z i zawsze Bosch był górą (prostszy niezawodniejszy) :jupi:
No a Tobie niech wity opadają(chyba ze zmęczenia w czasie "regeneracji" italiańca) gy
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 4 Lip 2010, 00:39   

od wielu lat kolego...żebys się nie zdziwił,
i jedne i drugie naprawiałem, w różnych autkach, rozruszniki Boscha sypały się bardziej niz Magneta, altki odwrotnie, ale jak by nie było to światowa czołówka i nie ma lepszych.

a moimi rękami się nie przejmuj, zajmij się swoją robotą lepiej.
Nie narzekaj na włoszczyznę bo dzięki niej,być może jak mniemam, masz co robić :V:
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
karolusms 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Wiek: 35
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 132
Skąd: Skopanie
Wysłany: 4 Lip 2010, 11:31   

dzieki chlopaki, wymienie szczotkotrzymacz
z regulatorem ale to pozniej...narazie czekam az moja mama przywiezie mi bosha :P
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 5 Lip 2010, 08:14   

Ty napraw elektrykę w aucie, bo inaczej to będziesz alternator non stop wymieniał i pisał że to śmieć,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 5 Lip 2010, 13:17   

magneti to chłam nikt mi nie wmówi że jest inaczej . Tylko ta firma była w stanie wpaść np w fiacie punto 2 na pomysł by zminiaturyzować sterwonik silnika i zamontować go na kolektorze ssącym gdzie będzie miał drgania i ciągłe zmiany temperatury . W efekcie ciągle coś się dzieje . Co do alternatorów to seria stosowana w mk3 była najgorszym bublem i ma wieczne problemy nawet nasz elmot nie był taki siajowy . Bosch do roku 2000 był marką którą szanowałem bo robili wszystko w sposób przemyślany i nie zmieniali koncepcji gdy było to nie potrzebne . Jak klepali od 70 lat jeden model altka tak do 2000 dotrwali bez zmian . Oczywiście na rynku są gorsze firmy np LUCAS :) elektronika tej firmy psuje się już na plakacie :)
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 5 Lip 2010, 18:12   

diodalodz napisał/a:
elektronika tej firmy psuje się już na plakacie
Zejeb..ty tekst! :hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.