Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 20:40 |
[MK6] Osłabł silnik po wymianie podkładek pod wtryskiwaczami |
Autor |
Wiadomość |
salkos
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 4 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 7 Cze 2010, 16:53 [MK6] Osłabł silnik po wymianie podkładek pod wtryskiwaczami
|
|
|
Jestem nowy na forum, choć ostatnimi czasy bardzo mi ono pomogło, mianowicie jakiś miesiąc temu zacząłem czuć w aucie spaliny zwłaszcza podczas jazdy w mieście, do tego doszło oczywiście cykanie. Doczytałem na forum że przyczyna powinna leżeć w podkładkach pod wtryskiwacze. Dzisiaj rano zawiozłem auto do mechanika który wymienił podkładki. Auto odebrała za mnie siostra i stwierdziła ze straciło na mocy. I rzeczywiście po wymianie podkładek nie czuć spalin oraz silnik jakby się wyciszył ale stracił "power". Różnica w jeździe jest też taka że auto jakby "płynniej" przyśpiesza. Czy ktoś kto już wymieniał podkładki miał taki problem ?? |
|
|
|
|
tomasz1982
Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 42 Dołączył: 27 Cze 2009 Posty: 42 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 11 Cze 2010, 13:34
|
|
|
Powiem szczerze, że ja miałem zupełnie inaczej, tzn było czuć jakby większą moc, silnik szybciej się nagrzewał, był cichszy itp To są tylko odczucia niczym niemierzone. |
|
|
|
|
salkos
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 4 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11 Cze 2010, 22:34
|
|
|
sprawdziłem u znajomego mechanika...na razie doszliśmy do tego ze turbina nie chodzi...jest całkowicie sprawna, natomiast nie dostaje sygnału kiedy powinna się załączyć |
|
|
|
|
portier
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 309 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11 Cze 2010, 22:59
|
|
|
oddales samochod w ktorym turbo dzialalo normalnie, a po wizycie u mechanika przestalo dzialac normalnie - wjazd do mechanika zeby poprawil co spartolil - proste |
|
|
|
|
salkos
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 4 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13 Cze 2010, 11:44
|
|
|
byłem u tego tępego debila już 2 razy...raz przejrzeli wszystko czy dobrze podłączone jest wszystko przy czym cały czas śpiewka że on robił tylko uszczelki i to nie może mieć na to wpływu. Za drugim razem podłączył go pod komputer cały czas z tą samą śpiewką i nic nie zdziałał. Jeśli ktoś w Poznaniu chciałby robić cokolwiek z silnikiem diesla nie polecam Auto Diesel Żerko. Sami partacze, czekam tylko aż mój mechanik znajdzie co oni skopali żebym mógł wtedy zrobić im wjazd. |
|
|
|
|
MartiN85 [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Cze 2010, 15:31
|
|
|
Jeśli możesz to napisz co udało Ci się załatwić, jak i czy udało Ci się włączyć turbo?? |
|
|
|
|
salkos
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 4 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29 Cze 2010, 23:44
|
|
|
Po nieudanej reklamacji w serwisie żerko auto trafiło do zaprzyjaźnionego mechanika, przeszło przez 4 różne komputery, które nie wykazują żadnych błędów. Sprawdzony został zawór EGR ( zawór sprawny), sprawdzone zostało również czy wszystko zostało dobrze podłączone. Obecnie wtryskiwacze zostały wymontowane i przekazane do sprawdzenia i jeśli to nic nie wykaże to znajomym i mi kończą się pomysły. Jak będę wiedział coś więcej to oczywiście opisze szerzej ( z tego co szukałem w necie to nie tylko ja mam taki problem) o ile da radę dojść co się stało.
[ Dodano: Sro Cze 30, 2010 18:15 ]
Wtryskiwacze wróciły...okazało się że wszystkie są do wymiany, w związku z naprawą w WW serwisie ( zostały potraktowane dość brutalnie metalową szczotką). Naprawa samochodu aby jeździł = 600 zl, wymiana wtryskiwaczy na nowe i sprawny samochód 2000 zł. Moje pytanie brzmi: Czy ma ktoś może jakiś pomysł aby skutecznie reklamować uszkodzenie w celu odzyskania pieniędzy ?? |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.