
|
Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 9 Wrz 2010, 12:18 |
[MK1] Złom edition by DziDzia |
Autor |
Wiadomość |
DziDzia
vel DziaDzia


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 38 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
Wysłany: 1 Cze 2010, 09:18
|
|
|
MARIUSZ.B napisał/a: | Mocno ich tam zalało w tym Kazimierzu ? |
Woda była do wałów:
Rkalitka napisał/a: | 1100km w 24 godziny |
W pierwszej wersji wycieczki nie było Kazimierza, co trochę by zmniejszyło dystans. Chociaż moje 400km to i tak nie 1100
Co nie zmienia faktu, że i tak się bałem jechać... Ale że dojechała bez problemów, to jest to 1 krok bliżej czarnej na zlocie
[ Dodano: Czw Cze 03, 2010 12:57 ]
Wg wstępnych obserwacji, czarna spala ok. 0,1l oleju na 1000km (w trasie). Dużo
pozdro |
_________________
Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY |
|
|
|
 |
DemptD
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 35 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 4 Cze 2010, 09:02
|
|
|
e tam, nie tak zaś dużo, od wymiany do wymiany o ile robisz co 10kkm to zje Ci co najwyżej litr nie ma zaś takiej tragedii moja podobnie wcina i nie martwie się dopóki nie będzie jadła 1l na 100km nie ma co panikowac
Cytat: | Normy zużycia oleju:
Opel Astra Classic 1.6 16V do 1,6 l/tys. km
Mitsubishi Space Star GDI do 1,0 l/tys. km
Renault Scénic 1.6 16V do 0,5 l/tys. km
Volkswagen Touran 2.0 TDI do 1,0 l/tys. km |
|
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
 |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 4 Cze 2010, 14:53
|
|
|
DziDzia napisał/a: | Wg wstępnych obserwacji, czarna spala ok. 0,1l oleju na 1000km (w trasie). Dużo | mało, wręcz aż za mało |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
DziDzia
vel DziaDzia


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 38 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
Wysłany: 4 Cze 2010, 16:29
|
|
|
van81 napisał/a: | mało, wręcz aż za mało |
Heh, zazdrosny jesteś
Ale jeżeli ten wynik się potwierdzi, to będę zadowolony..
Swoją drogą, ciekaw ile paliła przed zmianą uszczelniaczy zaworowych
Dziś kilka kolejnych kilometrów, w poszukiwaniu czegoś fajnego. Ale nic nie było na Strażackiej..
pozdro |
_________________
Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 4 Cze 2010, 22:58
|
|
|
panie strażacka w Wawie to jest najlepiej obserwowany lokal w PL |
|
|
|
 |
DziDzia
vel DziaDzia


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 38 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
 |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Cze 2010, 16:24
|
|
|
jakieś Sierry albo Scorpiony stały ? |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
DziDzia
vel DziaDzia


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 38 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
Wysłany: 7 Cze 2010, 21:08
|
|
|
van81 napisał/a: | jakieś Sierry albo Scorpiony stały ? |
Odpowiedź na PW
Mała zmiana:
PRZED:
PO:
Czyli lampka rodem z Golfa mk1 Cabrio została zastąpiona lampką z Fiesty (mk3)
W tygodniu będzie jeszcze kilka zmian, ale info będzie już po zlocie
Z innych pierdół, Czarna została dziś zważona (w stanie takim jak stała, czyli mniej więcej przy normalnej eksploatacji), WYNIK: 795 kg. Ciężka stara, hehe
pozdro |
_________________
Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 7 Cze 2010, 21:51
|
|
|
DziDzia napisał/a: | WYNIK: 795 kg. Ciężka stara, hehe | Taaa, barzo... o pińcet lżejsza od naszej F16... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 7 Cze 2010, 22:21
|
|
|
DziDzia napisał/a: | WYNIK: 795 kg. |
swoją też ważyłem moja waży 870 |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
 |
Rkalitka
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 38 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 7 Cze 2010, 22:35
|
|
|
no czyli potwierdza się fakt, że jednak mk1 taka leciutka nie jest
Na pocieszenie(chyba tylko siebie) dodam, że moja ważyła z silnikiem 1.8D 880kg
Teraz obstawiam na coś koło 900-910... |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
 |
|
|
|
 |
Peedro
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 7 Cze 2010, 22:40
|
|
|
Laskosz napisał/a: | no czyli potwierdza się fakt, że jednak mk1 taka leciutka nie jest
Na pocieszenie(chyba tylko siebie) dodam, że moja ważyła z silnikiem 1.8D 880kg
Teraz obstawiam na coś koło 900-910... |
ciężkie to turbo |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12080 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 8 Cze 2010, 07:48
|
|
|
DziDzia, wywaliłeś oryginalną lampkę i takiego kaszalota wstawiłeś |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
DziDzia
vel DziaDzia


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 38 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
Wysłany: 8 Cze 2010, 08:10
|
|
|
JoeMix napisał/a: | wywaliłeś oryginalną lampkę i takiego kaszalota wstawiłeś |
Oryginalną z golfa.. I w dodatku połamaną.. A te oryginalne fiestowskie to jakoś tak się kruszą wszystkie.. Wole tą niż tą golfową A tamtą może wstawię do bagażnika
bidżej napisał/a: | wziąłbyś tą podsufitkę ogarnął deko, bo aż żal... |
Żeby ją ogarnąć, to trzeba wstawić nową. A ja lubię te dziurki i nie mam za bardzo kiedy się z tym bawić.. Poza tym... Pasuje do reszty auta
Rkalitka napisał/a: | no czyli potwierdza się fakt, że jednak mk1 taka leciutka nie jest |
Jakbym ją posprzątał (wywalił zbędne śmieci łącznie ze skrzynką z narzędziami) to pewnie by spadło trochę tej wagi..
Rkalitka, jak wsiądę do auta to będzie taka sama waga jak Twojego 1.8D
pozdro |
_________________
Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 8 Cze 2010, 09:19
|
|
|
DziDzia, ja mówię o wsunięciu jej pod uszczelkę, bo wystaje jak stare gacie |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
DziDzia
vel DziaDzia


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 38 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
Wysłany: 8 Cze 2010, 11:29
|
|
|
bidżej nie da się (jakby się dało, to by tak była) - generalnie ten materiał powinien załamać się pod uszczelką, ale ze starości 'trochę' zesztywniał i się połamał, przez co jest za krótka i nie sięga uszczelki - jak stare gacie
[ Dodano: Czw Cze 17, 2010 13:55 ]
Czasem warto porozmawiać z autem..
- Boli Cię coś - pytam czarną jadąc potroić jej wartość na stacji benzynowej
- hrupu hruouuuu
- Znaczy się boli... Dojedziemy do domku i zobaczymy
No i zobaczyliśmy.. Usterek sztuk dwie, jedna wynikła z drugiej.. A teraz Czarna stoi rozebrana do połowy i nie wie, czy pojedzie na zlot..
heh
pozdro |
_________________
Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY |
Ostatnio zmieniony przez DziDzia 17 Cze 2010, 18:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
arecki
Człowiek Whisky

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 41 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 17 Cze 2010, 14:21
|
|
|
no to białą pojedziesz |
_________________
Była Fiesta jest Focus  |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12080 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 17 Cze 2010, 15:05
|
|
|
DziDzia napisał/a: | Bili Cię coś - pytam czarną jadąc potroić jej wartość na stacji benzynowej | Dwie uwagi,,, pomimo wszystkiego, mów do niej po POLSKU, po drugie doceniaj ją częściej niż raz na jakichś czas na stacji,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
DziDzia
vel DziaDzia


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 38 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
Wysłany: 17 Cze 2010, 18:07
|
|
|
arecki napisał/a: | no to białą pojedziesz |
Do dupy tam...
JoeMix napisał/a: | Dwie uwagi,,, pomimo wszystkiego, mów do niej po POLSKU, po drugie doceniaj ją częściej niż raz na jakichś czas na stacji,,, |
tylko źle napisałem
Czasem mam wrażenie, że i tak ma za dobrze u mnie..
Wracając do tematu...
Kryzys zażegnany. Mam nadzieję..
A bardziej szczegółowo, to pompa wody padła jak wracałem ze stacji.. Wymieniona, więc na jakiś czas powinienem mieć spokój (pompę wyjąłem z auta, miała jechać na zlot jako część zapasowa.. ale nie już pojedzie)..
No i jeszcze miałem problem z tłumikiem.. heh..
[ Dodano: Sro Cze 23, 2010 10:46 ]
Zlot zlotem i po zlocie, czyli DziaDzia czarną na zlocie:
Czwartek, koło południa:
Omówieni jesteśmy na jutro z chłopakami o 10 - jedziemy razem na zlot. Co by nie tracić czasy w piątek jadę podwoić wartość auta (czytaj zatankować). Pojechałem na stację, zatankowałem i w drodze powrotnej słyszę jakieś dziwne dźwięki z pod maski. Fajnie.. Pod domem patrzę co się stało - spoko, śróba od alternatora się poluzowała (całe szczęście, że tylko ona). Śrubę dokręciłem, auto odpaliłem i... Dalej źle Patrzę co tam tłucze i szybko znajduję przyczynę - pompa wody się rozleciała:
Łożysko padło
Na szczęście miałem drugą, jeszcze z poprzedniego silnika, wymiana nie sprawiła większych problemów.
Auto złożone, płyn zalany i odpalamy..
No cóż, z silnikiem wszystko w porządku. Gorzej z tłumikiem.
Dioda, czy Ty zawsze musisz mieć rację Rura pękła jakieś 30 cm za kolektorem.
W tak zwanym międzyczasie zrobiło się popołudnie, więc nie miałem za bardzo czasy spawać samemu ten tłumik. Wycieczka do tłumikarza, który spierpopsuł robotę i możemy jechać.
Piątek, godziny poranne:
Auto gotowe do drogi. Dojeżdżam w umówione miejsce i nikogo nie zastaję. Arecki zaraz będzie, blood brother pojechał zwiedzać okolicę, Mariusz nas dogoni a Parzych śpi w najlepsze. Ekipa zebrana, bezsensowne śniadanie w MC zaliczone - ruszamy. Nie jedziemy za szybko (ok 90km/h) bo tak Arecki bardzo dzielnie zniusł całą trasę w (jak zastąpić słowo żółwim) wolnym tempie, a BB też taką przelotową miał, więc luz. Większość trasy przebiegła bez problemowo. Kilka przystanków i dojechaliśmy do Mroczy:
Piątek, godziny popołudniowe:
Zakupy i lecimy dalej. Kawałek przed Więcborkiem awaria:

Super, tłumik mi odpadł. Tym razem pękło 30,5cm za kolektorem.
Trochę drutu, kabla...

... pomocnej dłoni i pilnej obserwatorki...
tłumiczek został podwieszony.
Szybki swap na V8 udany
Zwolniliśmy trochę tempa, bo nie szło wytrzymać w tym hałasie, ale dojechaliśmy. Prawie. Przed samym domkiem czarna się zadławiła i zgasła. Na szczęście stadko Fiestowców pomogło i doturlaliśmy się pod domek Dzięki ludziska
Chwila odpoczynku i trza coś pokombinować z tym wydechem:
Puszka była dobrym pomysłem (nie moim), bo jak się później okazało, było 3 razy ciszej..
Po trudach dnia czarna mogła spokojnie odpocząć...
... i przyjąć gości
I tu pragnę podziękować wszystkim, którzy pomogli.
A także tym, którzy zemną jechali, czyli areckiemu i blood brotherowi.
Sobota, godziny poranne:
Alkomat jakiś miał być, i co hehe..
Wszyscy pojechali gnębić swoje auta do RallyLandu a ja z czarną szukać tłumikarza.
Znaleźliśmy go w Zakrzewie. Tylko, że plecionki nie mieli (wstawię w końcu, będzie spokój), więc wycieczka do Złotowa. Plecionka zakupiona, auto trafia na podnośnik:
Panowie ogarnęli auto, więc możemy dołączyć do reszty. Po drodze okazało się, że końcówka tłumika wpada w niefajne wibracje i tłucze o bagażnik. heh.. Same problemy..
Sobota, godziny popołudniowe:
Okazało się, że w rurze jest jeszcze jedna dziura, przy samym tłumiku. Magda była tak dobra, że pojechała sama do majstrów i zaspawali. Wreszcie spokój.. Jesteśmy razem:

I jest Nas jeszcze więcej
Wyglądam na baaardzo szczęśliwego
http://img641.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img641/8505/66907971.jpg
Pewnie dlatego, że mi biegać kazali:
Na lotnisku miałem wielką przyjemność poprowadzić miss zlotu (dzięki Qzyn, Twoja mk1 jest zabójcza), Paszteta Romana (zrobiła na mnie wrażenie, bardzo ładnie się zbiera, dzięki Roman) i Wannę (dzięki Żółw. Jak Ty tym jeździsz tyle kilometrów )
Na zlocie mieliśmy także gościa:
A ja taki nie uczesany
Tomasz Kuchar zrobił sobie z nami zdjęcie:
i podwoił mi wartość auta
Poniedziałek, godziny popołudniowe:
Droga do domu, mimo iż wolniejsza niż na zlot okazała się krótsza. Przede mną wlókł się Rasta, ale najważniejsze, że dojechaliśmy
Co się działo w Niedzielę, w godzinach popołudniowych O tym może później...
Podsumowując:
Jak można obliczyć, ten zlot zjadł prawie 1/4 kilometrów jaką przejechałem tym autem. Między innymi dlatego czuję się niekwestionowanym zwycięzcą tego zlotu.
Jestem szczęśliwy, że mogłem na nim być i że mogłem na nim być czarną.
Chciałbym także podziękować organizatorom, za organizację i wszystkim innym, za obecność..
Zdjęcia... Mają różnych autorów, mam nadzieję, że się nie pogniewają
pozdro |
_________________
Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|