[MK4] Sreberko RS by Rapet ;-) |
Autor |
Wiadomość |
AeSeF

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Marcin
Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 342 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 5 Maj 2010, 21:15
|
|
|
Rapet nie obraź się, ale napisze to samo co pisałem Ci w opinii na temat bra, to może fajnie wygląda ale na pewno nie we fieście i w tym kolorze i w dieslu i przy tylu duperelach dołożonych. Masz już podokładane wszystko co można mieć i jest tego więcej niż ogłoszeń w wyborczej przez co wszystko zlewa się w jedną mało zachęcającą kupę. Mam nadzieję że zdejmujesz to i odsprzedasz jakiemuś ownerowi golfa |
|
|
|
 |
DemptD
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 35 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 5 Maj 2010, 21:52
|
|
|
rapet, moze jakby ramki swiatel i grill byly na czarnomatowo to wygladaloby to lepiej ale dobra bra nie jest zła chociaz bra na mk3 wyglada lepiej |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
 |
kamil wolski

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 5 Maj 2010, 21:55
|
|
|
rapet napisał/a: | dopuki nie znajde 1.8TD 90KM |
A po co chcesz się ładować w dużo gorszy 1.8TD 90 konny zamist 88KM z Mondeo mk1? |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
 |
rapet

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 132 Skąd: Łaziska G
|
Wysłany: 6 Maj 2010, 11:41
|
|
|
kamil ogolnie to bym chciał 90-100KM zrobic jak gadasz ze ten 88 lepszy takiego bede szukał ale bede probował do 100 dociagnac |
_________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 |
|
|
|
 |
kamil wolski

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 6 Maj 2010, 11:57
|
|
|
do 100 dociągnąć można w jedno popołudnie
A 88KM lepszy, bo sterowanie zimnym rozruchem ma z termostatu woskowego, więc nie potrzebujesz żadnych komputerów, czujników i całego tego innego chłamu łącznie z jakimś tam wtryskiem sterującym itd. W 90KM jest już wtrysk sterujący, silniczek wolnych obrotów sterowany za pośrednictwem czujnika temperatury i ogólnie chyba więcej rzeźby z elektryką niż w wersji 88KM. Poza tym 88KM jest sprawdzone, ma Roman i mam ja i nie narzekamy raczej |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
 |
Peedro
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 6 Maj 2010, 12:30
|
|
|
do srebrnego lakieru bra pasuje jak świni siodło ;] jakby ta fiesta była innego koloru (nie jasnego) to by to nawet nie przeszkadzało - obecnie jak dla mnie wygląda jak niepotrzebny czarny akcent na masce (popatrz na focie którą masz w podpisie i pomyśl czy nie lepiej wygląda jednolity srebrny przód.) |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
 |
rapet

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 132 Skąd: Łaziska G
|
Wysłany: 6 Maj 2010, 13:11
|
|
|
kamil wolski napisał/a: | do 100 dociągnąć można w jedno popołudnie
A 88KM lepszy, bo sterowanie zimnym rozruchem ma z termostatu woskowego, więc nie potrzebujesz żadnych komputerów, czujników i całego tego innego chłamu łącznie z jakimś tam wtryskiem sterującym itd. W 90KM jest już wtrysk sterujący, silniczek wolnych obrotów sterowany za pośrednictwem czujnika temperatury i ogólnie chyba więcej rzeźby z elektryką niż w wersji 88KM. Poza tym 88KM jest sprawdzone, ma Roman i mam ja i nie narzekamy raczej |
Ja mam juz tego endura de i zastanawiam sie czy tylko turbo nie dolozyć. Narazie cza było sie wziąść za Lagune zmieniłem program i wyszło mi coś takiego 147KM i 340Nm a było 120KM i 300Nm koszt niecałe 1200zł .Zabawa z fiestą wyjdzie troszke więcej , miałem już nazbierane 2tyś ale poszło sie walić , pewnie jak 5tyś nie mam to nie ma sie co łapać, więc cza troszke poczekać porozglądać sie za silnikiem lub turbo .Teraz cza sie nacieszyć Laguną jak mi przejdzie to biore sie za organizacje funduszy. |
_________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 |
|
|
|
 |
Sztandi

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzesiek
Wiek: 34 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 350 Skąd: Katowice
|
|
|
|
 |
rapet

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 132 Skąd: Łaziska G
|
Wysłany: 27 Maj 2010, 15:47
|
|
|
Sztandi napisał/a: | A ja dzisiaj sreberko u nas w Katowicach na garażach widzialem! Najlepiej wyglądające MK4 no i jak ten silniczek cicho chodzi |
cza było co gadac to by my gadu-gadu se zrobili ,a ogólnie to codziennie można ja zobaczyc po drugiej stronie drogi (na skżyrzowaniu w lewo i za przestankiem w prawo) na parkingu kopalni Wujek
p.s na obecną chwile nie ma bry he he he |
_________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 |
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12 Cze 2010, 23:45
|
|
|
Bra oki ale do czarnego auta i kierunki normalnie na biało |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
iru

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 34 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 23 Cze 2010, 20:53
|
|
|
Bra znikła , a sreberko dużo lepiej w realu niż na fotach |
_________________ był maluszek
było daihatsu 1.0 td 58km
teraz jest fiesta xr2i 1,8 16v 130 |
|
|
|
 |
rapet

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 132 Skąd: Łaziska G
|
Wysłany: 18 Lip 2010, 20:32
|
|
|
no to doszedł nowy gadżet

W przyszłym tygodniu dojda nowe głośniki w drzwi 165mm wreszcie |
_________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 |
|
|
|
 |
iru

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 34 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 8 Wrz 2010, 19:50
|
|
|
chwal sie tym gwintem |
_________________ był maluszek
było daihatsu 1.0 td 58km
teraz jest fiesta xr2i 1,8 16v 130 |
|
|
|
 |
rapet

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 132 Skąd: Łaziska G
|
Wysłany: 8 Wrz 2010, 20:32
|
|
|
no jest , dzisiej dopiero klucz dorwałem i mogłem se glebe zrobić problem taki ze tył mam opuszczony prawie max -myslalem ze bedzie nizej- przód nawet do połowy nie opusciłem i juz amory dobijaly wiec zostawiłem i wsadzilem odboje zeby nie dobijalo -mysle ze dieselek ciezszy i to z tego powodu przod tak siadł
 
  |
_________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 |
|
|
|
 |
hubi_2006

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica
|
Wysłany: 8 Wrz 2010, 20:41
|
|
|
widać efekt
[ Dodano: Sro Wrz 08, 2010 20:43 ]
też taki chce |
_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz (R) |
|
|
|
 |
rapet

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 132 Skąd: Łaziska G
|
Wysłany: 8 Wrz 2010, 20:47
|
|
|
hubi miałeś racje tylne mocowanie inne ale opanowalem i wcale belki nie cza było zmieniać , choć stary typ belki w używce 200zł z bębnami więc tragedi nie ma |
_________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 |
|
|
|
 |
hubi_2006

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica
|
Wysłany: 8 Wrz 2010, 21:39
|
|
|
Racz się pochwalić jak to zrobiłeś Wszak zawias do 96-98 jest tańszy jak niż 99- |
_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz (R) |
|
|
|
 |
tomekk58
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Imię: Tomek
Wiek: 37 Dołączył: 01 Lip 2005 Posty: 246 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 8 Wrz 2010, 21:41
|
|
|
no i gitez majonez jednak co gwint to gwint sam się nie moge doczekać kiedy znow bede śmigac na glebie... |
_________________ Fiesta mk3 1,1i 50km 1990r.=> Orion mk2 1,6i16v 90km 1993r.=> Laguna II 1,9dCI 120km 2001r.=> BMW 530dA e39 Touring 193km 2001r.=> Fiesta mk4 1,3i 60km 1997r.=> Ford Mondeo Kombi 2.0TDCi 2008r. + Fiesta mk6 1.4 16v 2007r.
 |
|
|
|
 |
arecki
Człowiek Whisky

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 41 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 8 Wrz 2010, 22:59
|
|
|
bardzo zadżebiście |
_________________
Była Fiesta jest Focus  |
|
|
|
 |
zimzia

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 198 Skąd: Polska
|
Wysłany: 9 Wrz 2010, 08:33
|
|
|
Gdzie kolega kupił te dymione klosze tylnych lamp? |
_________________ ZimZia |
|
|
|
 |
|