Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Silnik zgasł i nie chce odpalić
Autor Wiadomość
sh570 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 5
Skąd: CK
Wysłany: 12 Cze 2010, 19:19   [MK4] Silnik zgasł i nie chce odpalić

Witam serdecznie.

Podczas jazdy zgasl silnik. Proba ponownego odpalanie konczy sie niepowodzeniem. PO wymianie cewki (uszkodzenie ignition coli na komputerze diagnostycznym) proba staru objawia sie przekreceniem wszystkich licznikow max. polozenie i powrot na 0. Silnik nie startuje nadal. Cewka jest goraca. Jakies pomysly?

Pozdrawiam.

L.

Kod:
Proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
- trzeci
Ostatnio zmieniony przez trzeci 12 Cze 2010, 19:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ramses123 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 334
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 12 Cze 2010, 19:29   

taki objaw wskaźników występuje przy rozładowanym akumulatorze
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 12 Cze 2010, 19:34   

a sprawdź akumulator - skakanie wskazówek przy załączeniu zapłonu to oznaka, że zdycha.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
sh570 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 5
Skąd: CK
Wysłany: 12 Cze 2010, 19:37   

ramses123 napisał/a:
taki objaw wskaźników występuje przy rozładowanym akumulatorze


Dziekuje za szybka odpowiedz sugestie na temat wskaznikow. A co myslisz na temat braku odpalania silnika pomimo zmienionej cewki?
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 12 Cze 2010, 19:39   

ja myślę, że bez aku to choćbyś cały silnik zmienił to nie odpalisz :yyy:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 12 Cze 2010, 21:13   

bidżej napisał/a:
a myślę, że bez aku to choćbyś cały silnik zmienił to nie odpalisz
Zajebiscie trafna uwaga! :ok: i zarazem niezłe to było! :rotfl: :rotfl: :rotfl:
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Cze 2010, 21:51   

Zamiast się śmiać trzeba zadać proste pytanie, czy rozrusznik kręci normalnie, czy nie za wolno ?
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Cze 2010, 11:33   

weź kable rozruchowe dopnij do budy minusa akku i silnika np do bloku gdzieś i zobacz czy nie wróci do normy . W mk4 są masy silnika które uwielbiają się upalić .
 
 
 
sh570 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 5
Skąd: CK
Wysłany: 16 Cze 2010, 17:44   Uszkodzony komputer niestety...

Po podladowniu akumulatora i sprawdzenia elektryki okazalo sie, ze spalony jest komputer :(
Ktos sie orientuje ile cos takiego moze kosztowac i jak to dostac?
Czy mozna w ogole uzyc kompa ze starego szrotowanego auta, czy musi ono byc koniecznie zaprogramowane od poczatku pod konkretny egzemplarz (model)?

Z gory dzieki za podpowiedzi i poprzednia pomoc.

L.
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Cze 2010, 23:14   

Szukałem 5 sekund http://www.allegro.pl/ite..._25_16v_k7.html
Od cholery tego na allegro. Tylko coś powątpiewam w ten spalony komputer. Grzebane coś było w elektryce ?
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 17 Cze 2010, 06:24   

nie wiem jak to jest rozwiązane w MK4, ale może być chyba problem z immo.

tak jak pisze MARIUSZ.B, to coś mało prawdopodobne z tym komputerem - jechało, jechało i się spaliło? ktoś Cię chyba robi w jajo.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 17 Cze 2010, 08:18   

też raczej kompa bym brał pod uwagę jako ostatnią część . rzadko się to zdarza .A co do kompa to potrzebujesz komplet wkładka stacyjki z kluczykiem , immo i komp .
 
 
 
Młody 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Łukasz
Wiek: 36
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 8
Skąd: Tychy
Wysłany: 17 Cze 2010, 17:28   

kiedyś miałem taki problem z focusem po podłączeniu pod kompa wyświetliło się wszystko co mogło ! a okazała się po prostu jedna z wielu mass uleciała więc może sprawdź jeszcze raz zawsze tańsze rozwiązanie niż wymiana kompa
_________________
Ble...
 
 
Szymen 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 36
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 21
Skąd: Łobzów
Wysłany: 20 Lip 2010, 20:33   

bez immo nie zapali napewno... ale u mnie w mk5 nie przekreca zegarów... obok zegarka jest czerwona dioda i ona mruga szybko jak sie przekreci kluczyk a nie wykryje czujnika immo... jak wykryje swieci soie przez 2 sekundy jakieś i gasnie całkiem i wtedy silnik odpala. Wiem bo mam jeden kluczyk bez czujnika immo
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 22 25 Mar 2017, 23:55
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.