
|
[MK3] różnice silnik gaźnik a monowtrysk |
Autor |
Wiadomość |
pablo18 [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Kwi 2010, 21:08 [MK3] różnice silnik gaźnik a monowtrysk
|
|
|
Cześć,
to mój pierwszy post,
mam dylemat,otóż posiadam fieścinę z silnikem 1.1 monowtrysk 1994r. ,ale są z nim problemy wycieki oleju, pożeranie oleju,duże spalanie, mało energii. Ale posiadam także silnik kopletny 1.1 gażnikowy ze skrzynią z roku bodajże 1992. I mam takie pytanie, czym te silniki się różnią,aha sam kolektor dolotowy zamierzam zostawić bo mam lpg, co będę musiał zrobić z tym silnikem, wiem że w gażnikowym jest podciśnienie wyprowadzone od silnika a na monowtrysku jest to zabudowane.
proszę o pomoc |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 24 Kwi 2010, 21:21
|
|
|
w liście FAQ znajdziesz temat o różnicach.
wystarczy POSZUKAĆ, a znajdziesz tu prawie WSZYSTKO... |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 24 Kwi 2010, 21:26
|
|
|
|
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
pablo18 [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Maj 2010, 17:57
|
|
|
Tak tylko że w FAQ nie są opisane różnice między monowtryskiem a gaźnikem tylko jak je rozpoznać, a mnie interesują szczegóły techniczne, np. czy pod pasowałbym silnik z pod gaźnika pod monowtrysk ? |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 5 Maj 2010, 18:03
|
|
|
aha, temat na podstawie którego napisane jest FAQ poszedł się paść...
jak silnik gaźnikowy masz na module zapłonowym, to przekładasz sam słupek p&p |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
pablo18 [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Maj 2010, 18:10
|
|
|
możesz trochę jaśniej ?
myślałem że tylko zmienię kolektor dolotowy wraz z gaźnikiem ,
aha i nie wiem co to jest z tyłu silnika wmontowane w bloku ? układ podciśnienia ? bo na monowtrysku jest to zamknięte blaszką . |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 5 Maj 2010, 18:47
|
|
|
Kurde, weź se w goglach albo w Wikipedii poczytaj o gaźniku i o mono wtrysku i będziesz miał różnice,,, gaźnik i mono to tak jak kubek i szklanka,,, druga sprawa, na forum dostępna jest książka, se poczytaj,,, ile razy można pisać o tym samym? To co jest na gaźniku a na mono jest blaszka to pompka paliwa, mono ma elektryczną pompkę w baku :1xf: |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 5 Maj 2010, 19:38
|
|
|
Z gaźnikowego silnika zrobić monowtrysk to żąden problem (o ile ma się osprzęt) gorzej z monowtrysku zrobić gaźnik - tu już jest problem!. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|