Zestaw naprawczy do lakieru |
Autor |
Wiadomość |
Blackknight88

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 36 Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 263 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 13 Kwi 2010, 10:37 Zestaw naprawczy do lakieru
|
|
|
Chciałem zapytać jak wygląda sprawa z tym zestawem naprawczym.
Znalazłem dwie aukcje z zestawami naprawczymi do lakieru :
Zestaw 1
Zestaw 2
Otóż posiadam na swojej fieście biały lakier (prawdopodobnie jest to "diamont white") zwykły, żaden metalik i zwykle ludzie mówili i tak właśnie jest, że do zwykłych lakierów nie daje się klaru, a jedynie do metalików na bazę oraz przy perłowych.
Większe zainteresowanie mam aukcją drugą, zważywszy na większa liczbę komentarzy sprzedawcy jak i chyba lepszej jakości towar (firma). Tylko zastanawia mnie, że ja chcę normalny zestaw (do niemetaliku) a ten daje bezbarwny pisząc, że TRZEBA go nałożyć, bo baza jest matowa.
Na pierwszej aukcji z tym opisem wszystko ok, bo na końcu jest wzmianka o metalicznym i perłowym.
Jak to w końcu jest ? Jak się Wam widzi ten zestaw z drugiej aukcji oraz jeśli nie to co polecacie ? Chodzi mi o zestaw naprawczy bo w sumie będę mieć wszystko a chcę się bawić szprejami.
Inna sprawa. Jak rozpoznać czy mój biały lakier jest metaliczny czy nie ? Łatwo to zobaczyć na ciemniejszych kolorach, ale na takim ? Wydawało mi się w 99% że to zwykły, niemetalik ale teraz mam mieszane myśli. Czy po kodzie koloru z tabliczki VIN będzie ktoś potrafił odczytać jaki to kolor ?
Dzięki za odpowiedzi dziewczyny i chłopaki ^_^ |
_________________ .:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
.:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
.:Programowanie sterowników PLC:.
.:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
.:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:. |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 13 Kwi 2010, 10:59
|
|
|
Metalic łatwo poznasz bo jak go doświetlisz i przyjrzysz się z bliska to widać takie drobinki i kolor się mieni,,, w jednej mk1 mam dół malowany nie metalicem, i błyszczał się bardzo ładnie bez claru,,,
Co do zestawu, u mnie w mieście jest sklep z lakierami-mieszalnia (i cała resztą co potrzebna) i ja się tam zaopatruje, kupując dokładnie co trzeba ile trzeba,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Blackknight88

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 36 Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 263 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 13 Kwi 2010, 11:37
|
|
|
No tak tylko pod biały akryl brać biały podkład czy szary będzie ok i nie ma znaczenia ?
Papiery ścierne to wiadomo, że sam sobie mogę kupić tylko o jakim ziarnie ? By wyrównać przejście między starym a nowym lakierem kumpel radził użyć P2000 na mokro i potem jeszcze polerka pastą.
Jakby ktoś mógł napisać jaka ziarnistość papierów do :
1. zmatowienia powierzchni pod szpachlę.
2. Na szpachlę pod podkład.
3. Na podkład pod lakier akrylowy.
4. Na wykończenie wszystkiego. No i tutaj ten P2000 chyba, że jednak dupny wybór.
Co do reszty specyfików to w chyba zrobię jak Joe mówił, wszystko kupię w mieszalni.
No i ostatnie pytanie. : Brunox
Brunox na rdzę i na to szpachla potem podkład i lakier ? Czy bez szpachli już ? |
_________________ .:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
.:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
.:Programowanie sterowników PLC:.
.:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
.:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:. |
|
|
|
 |
tajmus

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 36 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR
|
Wysłany: 14 Kwi 2010, 09:43
|
|
|
Pod biały akryl mozesz wziasc zarowno szary jak i bialy podklad. Wielkiej rownicy nie bedzie.
Z tym przejsciem i P2000 to ja bym troche inaczej zrobil. Moge Ci na gg wytlumaczyc. Tu mi sie nie chce pisac
Pod szpachle mozesz sobie zmatowic np P320 na sucho. Szpachle najpierw wyrownaj P240 a potem wykoncz P320 na sucho. Uzyj kontrastu dla ulatwnienia pracy. Podkład pod akryl to wystraczy P600 na moktro. I tu własnie z tym przejsciem to chcialbym wiedziec co chcesz malowac. Wtedy bede mogl cos wiecej doradzic.
Na rdze najlepsza jest... Szlifierka Wiadomo nie wszedzie da sie... Jesli chcesz dawac Brunox to przed polozeniem szachli prysnij podkladem epoksydowym. Brunox dlugo schnie Ja ze swojego doswiadczenia proponuje jednak zamiast Brunoxa podklad reaktywny. Sam stosuje Wash Primera firmy DuPoint. Ale na niego nie wolno dawac epoksyda. Mozesz akrylowy
Jesli chcesz jeszcze cos wiedziec to pisz tu albo osobiscie do mnie. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
firion7
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 38 Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 59 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 Kwi 2010, 22:53
|
|
|
A jak to jest jak ktoś w nas stuknie i lakier kwalifikuje się do wymiany czekamy na pieniążki z OC sprawcy czy wystawiamy rachunek na sprawcę jeżeli mamy to wcześniej spisane w umowie pomiędzy stronami. |
_________________
 |
|
|
|
 |
TSRules

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA
|
Wysłany: 18 Kwi 2010, 23:44
|
|
|
Blackknight88 ja zamawiałem "zestaw 2" od _HANIA_ i byłem zadowolony, gościu jest kontaktowy i pomógł dobrać bazę, wiadomo że odcień troszkę może sie różnić, w końcu ten na aucie parę latek już ma, no i wiadomo "fabryki" nie odtworzysz, zamiast Brunoxa możesz spróbować Cortanina, schnie krócej co ma znaczenie jesli nie posiadamy garażu |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.