[MK3] REGULACJA SILNICZKA KROKOWEGO |
Autor |
Wiadomość |
santana
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: maciej
Dołączył: 29 Lip 2009 Posty: 50 Skąd: czarnkow
|
Wysłany: 15 Kwi 2010, 18:56 [MK3] REGULACJA SILNICZKA KROKOWEGO
|
|
|
czy jest taka opcja,regulacji silniczka krokowego.tak slyszalem ,czekam na opinie |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 28 Wrz 2010, 09:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 16 Kwi 2010, 08:27
|
|
|
nie ma |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12075 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 16 Kwi 2010, 09:38
|
|
|
santana, co chcesz regulować? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
PawelKRA
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 41 Dołączył: 18 Lut 2010 Posty: 83 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16 Kwi 2010, 12:45
|
|
|
Jak masz z nim problem to moze go po prostu wyczysc bo tam nie ma co regulowac |
_________________ Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i |
|
|
|
 |
deku
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Wrz 2010 Posty: 11 Skąd: 3city
|
Wysłany: 27 Wrz 2010, 11:53
|
|
|
Czy po czyszczeniu bolec trzeba ustawić na tę samą pozycję, co przed czyszczeniem, czy sam się ustawi po uruchomieniu silnika?
Wyczyściłem silnik krokowy i CPP, i po odpaleniu silnika mam ciągle ok. 3tyś obrotów. Znalazłem na tym forum, że być może źle zamontowałem CPP (nie zahaczyłem o wajchę), ale skoro będę już demontował to wolałbym wiedzieć, czy bolec też może być tego przyczyną. |
_________________ Fiesta mk3,5 1.3 |
|
|
|
 |
Rebel

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 27 Wrz 2010, 13:23
|
|
|
deku odpinałeś akumulator po swoich zabiegach?
Silniczek krokowy pracuje na bieżąco. Wajcha od CPP ma być zahaczona, ruszając przepustnicą, wajcha od CPP ma się przemieszczać. Jak wszystko zamontujesz jak należy to zobaczysz co się dzieje. Tylko pamiętaj, że przez pierwsze kilka kilometrów po odpięciu klem mogą dziać się różne rzeczy z obrotami. Jeżeli chcesz poczytać o tym więcej to szukaj hasła: reset kompa |
|
|
|
 |
deku
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Wrz 2010 Posty: 11 Skąd: 3city
|
Wysłany: 27 Wrz 2010, 13:34
|
|
|
Dziękuję, spróbuję.
Akumulator odpinam zawsze jak coś dłubię pod maską. Znajomemu mechanikowi kiedyś wystrzeliła poduszka jak grzebał w samochodzie, więc wolę nie ryzykować. |
_________________ Fiesta mk3,5 1.3 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12075 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 27 Wrz 2010, 21:06
|
|
|
deku napisał/a: | Czy po czyszczeniu bolec trzeba ustawić na tę samą pozycję, co przed czyszczeniem, czy sam się ustawi po uruchomieniu silnika? | Jak dobrze złożyłeś to się sam ustawi,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
deku
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Wrz 2010 Posty: 11 Skąd: 3city
|
Wysłany: 5 Paź 2010, 08:45
|
|
|
JoeMix napisał/a: | deku napisał/a: | Czy po czyszczeniu bolec trzeba ustawić na tę samą pozycję, co przed czyszczeniem, czy sam się ustawi po uruchomieniu silnika? | Jak dobrze złożyłeś to się sam ustawi,,, |
I tak właśnie się stało. A po czyszczeniu i pononym - tym razem poprawnym poprawnym założeniu, obroty się unormowały.
Dzięki |
_________________ Fiesta mk3,5 1.3 |
|
|
|
 |
|