
|
[MK3] Czy w ZETECach pękają głowice+kilka pytan o pompe pali |
Autor |
Wiadomość |
PawelKRA
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 41 Dołączył: 18 Lut 2010 Posty: 83 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14 Kwi 2010, 12:10 [MK3] Czy w ZETECach pękają głowice+kilka pytan o pompe pali
|
|
|
W Sierrach DOHC jak pobiera wode to praktycznie pewne ze pekla glowica.
Jak to wyglada w Zetecach? Zdarzaja sie pekniecia glowic czy raczej uszczelka kleka? |
_________________ Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i |
Ostatnio zmieniony przez PawelKRA 15 Kwi 2010, 07:46, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
NOWITEK

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47 Dołączył: 21 Cze 2004 Posty: 188 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 14 Kwi 2010, 12:20 Re: Czy w ZETECach pekaja glowice
|
|
|
PawelKRA napisał/a: |
Jak to wyglada w Zetecach? Zdarzaja sie pekniecia glowic |
Ja się jeszcze nie spotkałem |
_________________
 |
|
|
|
 |
PawelKRA
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 41 Dołączył: 18 Lut 2010 Posty: 83 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14 Kwi 2010, 12:23
|
|
|
Niech ktos potwierdzi moje obawy. Brak mocy ( znaczy czasem jest przy mocnym butowaniu ) , strzaly w wydech, ubywanie wody, nierowna praca silnika. Oprocz tego ogrzewanie jest, oleju raczej nie przybywa. |
_________________ Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i |
|
|
|
 |
MarcinekWE

Model: Ford Fiesta Mk1`76
Wersja: Turbo
Silnik: 0.9/35KM
Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 150 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14 Kwi 2010, 13:46
|
|
|
mój 1.8dohc jakoś się tam trzyma pomimo że poprzedni właściciel nie zrobił planowania przy wymianie uszczelki pod głowicą, ale u kolegi co prawda lajos1.5 8v (nie pamiętam-chyba sohc-wg mnie z wyglądu podobna budowa) miał właśnie takie objawy jak piszesz, płynu chłodniczego ubywało, dzwina praca silnika-na zimnym i ciepłym-raz wariował, raz wszystko ok; czarował-cuda na kiju z tym silnikiem bo nie mógł dojść ocb-wymienił wszystko co się dało-ogólnie jeździł, ale mocy nie miał, jakoś dużo mu palił 15-20l lpg, pił ciecz chłodzącą-nie było nigdzie przecieku i często strzelał-z gazu-a w gazowni mówili że gaz jest ustawiony na 120%poprawnie-no i też oleju mu przepalał i gubił przy okazji-po jakimś czasie dowiedział się że to jest głowica, i tylko do wymiany a z kosztów, mówił: taniej było by kupić używany silnik, więc w końcu sprzedał i tyle |
|
|
|
 |
Peedro
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 14 Kwi 2010, 20:07
|
|
|
PawelKRA napisał/a: | Niech ktos potwierdzi moje obawy. Brak mocy ( znaczy czasem jest przy mocnym butowaniu ) , strzaly w wydech, ubywanie wody, nierowna praca silnika. Oprocz tego ogrzewanie jest, oleju raczej nie przybywa. |
zczytaj błędy, bo może być silnik zdrowy, tylko z elektroniką mogą być problemy. |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
 |
PawelKRA
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 41 Dołączył: 18 Lut 2010 Posty: 83 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15 Kwi 2010, 07:45
|
|
|
Wczoraj po wyjsciu z roboty dolalem wody do zbiorniczka. Potem jezdzilem w korkachdlugi czas i do dzis rano nic nie ubylo. Ale problem nie zniknal.
Mam jeszcze jeden pomysl. Jak kupilem FOFI z 1.6 CVH to problem byl ten sam. Auto mialo podobne objawy. Mulila, szarpala, nie wkrecala sie na obroty. W tym momencie po SWAPie zostal uklad paliwowy ( pompa i filtr ). Teraz kilka pytan. Czy pompe da sie wyjac bez zdejmowania zbiornika ( z tego co widze to bedzie problem bo dziura za mala ), gdzie jest przekaznik od pompy, no i czy te objawy moga byc spowodowane konczaca sie pompa paliwa |
_________________ Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|