Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Czy w ZETECach pękają głowice+kilka pytan o pompe pali
Autor Wiadomość
PawelKRA 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 41
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 83
Skąd: Kraków
Wysłany: 14 Kwi 2010, 12:10   [MK3] Czy w ZETECach pękają głowice+kilka pytan o pompe pali

W Sierrach DOHC jak pobiera wode to praktycznie pewne ze pekla glowica.
Jak to wyglada w Zetecach? Zdarzaja sie pekniecia glowic czy raczej uszczelka kleka?
_________________
Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i
Ostatnio zmieniony przez PawelKRA 15 Kwi 2010, 07:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
NOWITEK 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47
Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 188
Skąd: Małopolska
Wysłany: 14 Kwi 2010, 12:20   Re: Czy w ZETECach pekaja glowice

PawelKRA napisał/a:

Jak to wyglada w Zetecach? Zdarzaja sie pekniecia glowic


Ja się jeszcze nie spotkałem
_________________
 
 
PawelKRA 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 41
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 83
Skąd: Kraków
Wysłany: 14 Kwi 2010, 12:23   

Niech ktos potwierdzi moje obawy. Brak mocy ( znaczy czasem jest przy mocnym butowaniu ) , strzaly w wydech, ubywanie wody, nierowna praca silnika. Oprocz tego ogrzewanie jest, oleju raczej nie przybywa.
_________________
Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i
 
 
 
MarcinekWE 


Model: Ford Fiesta Mk1`76
Wersja: Turbo
Silnik: 0.9/35KM
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Kwi 2010, 13:46   

mój 1.8dohc jakoś się tam trzyma pomimo że poprzedni właściciel nie zrobił planowania przy wymianie uszczelki pod głowicą, ale u kolegi co prawda lajos1.5 8v (nie pamiętam-chyba sohc-wg mnie z wyglądu podobna budowa) miał właśnie takie objawy jak piszesz, płynu chłodniczego ubywało, dzwina praca silnika-na zimnym i ciepłym-raz wariował, raz wszystko ok; czarował-cuda na kiju z tym silnikiem bo nie mógł dojść ocb-wymienił wszystko co się dało-ogólnie jeździł, ale mocy nie miał, jakoś dużo mu palił 15-20l lpg, pił ciecz chłodzącą-nie było nigdzie przecieku i często strzelał-z gazu-a w gazowni mówili że gaz jest ustawiony na 120%poprawnie-no i też oleju mu przepalał i gubił przy okazji-po jakimś czasie dowiedział się że to jest głowica, i tylko do wymiany a z kosztów, mówił: taniej było by kupić używany silnik, więc w końcu sprzedał i tyle
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 14 Kwi 2010, 20:07   

PawelKRA napisał/a:
Niech ktos potwierdzi moje obawy. Brak mocy ( znaczy czasem jest przy mocnym butowaniu ) , strzaly w wydech, ubywanie wody, nierowna praca silnika. Oprocz tego ogrzewanie jest, oleju raczej nie przybywa.


zczytaj błędy, bo może być silnik zdrowy, tylko z elektroniką mogą być problemy.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
PawelKRA 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 41
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 83
Skąd: Kraków
Wysłany: 15 Kwi 2010, 07:45   

Wczoraj po wyjsciu z roboty dolalem wody do zbiorniczka. Potem jezdzilem w korkachdlugi czas i do dzis rano nic nie ubylo. Ale problem nie zniknal.
Mam jeszcze jeden pomysl. Jak kupilem FOFI z 1.6 CVH to problem byl ten sam. Auto mialo podobne objawy. Mulila, szarpala, nie wkrecala sie na obroty. W tym momencie po SWAPie zostal uklad paliwowy ( pompa i filtr ). Teraz kilka pytan. Czy pompe da sie wyjac bez zdejmowania zbiornika ( z tego co widze to bedzie problem bo dziura za mala ), gdzie jest przekaznik od pompy, no i czy te objawy moga byc spowodowane konczaca sie pompa paliwa
_________________
Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.