[MK3] dzwigienki zaworowe |
Autor |
Wiadomość |
santana
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: maciej
Dołączył: 29 Lip 2009 Posty: 50 Skąd: czarnkow
|
Wysłany: 4 Kwi 2010, 20:27 [MK3] dzwigienki zaworowe
|
|
|
czy jest wskazane gdy dzwigienki zaworowe sa juz zuzyte,przeszlifowanie ich |
|
|
|
 |
lochu
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 16 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 4 Kwi 2010, 20:31
|
|
|
nie jest wskazane to chocby z takiego wzgledu ze sa one powierzhniowo utwardzone, jesli je zeszlifije sie to usuniemy te warstwe i mozna je tylko wyrzucic na zlom |
|
|
|
 |
santana
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: maciej
Dołączył: 29 Lip 2009 Posty: 50 Skąd: czarnkow
|
Wysłany: 4 Kwi 2010, 20:35 dzwigienki zaworowe
|
|
|
lochu napisał/a: | nie jest wskazane to chocby z takiego wzgledu ze sa one powierzhniowo utwardzone, jesli je zeszlifije sie to usuniemy te warstwe i mozna je tylko wyrzucic na zlom | chyba masz racje. |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 4 Kwi 2010, 20:59 Re: dzwigienki zaworowe
|
|
|
santana napisał/a: | czy jest wskazane gdy dzwigienki zaworowe sa juz zuzyte,przeszlifowanie ich | Jedni mówią że tak, ja jestem zdanie że nie bo nie ma to sensu,,, ustaw odpowiedni luz i tyle,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 4 Kwi 2010, 21:12
|
|
|
lochu napisał/a: | nie jest wskazane to chocby z takiego wzgledu ze sa one powierzhniowo utwardzone, jesli je zeszlifije sie to usuniemy te warstwe i mozna je tylko wyrzucic na zlom |
przestańcie pie...ć , można jest przeszlifować i da to dużo lepszy efekt niż niepoprawne ustawianie luzu w wyniku zużycia . Zrobiłem na szlifowanych dźwigienkach 80 tyś km i jakoś nie widziałem negatywów pracy . |
|
|
|
 |
cypis290

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 25 Cze 2009 Posty: 206 Skąd: Radom
|
Wysłany: 4 Kwi 2010, 22:00
|
|
|
pójdźmy dalej, skoro zamierzamy już szlifować dźwigienki, to jak to samodzielnie w miarę poprawnie wykonać? |
_________________
 |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 4 Kwi 2010, 23:26
|
|
|
na miękkim równym kamieniu polerskim na szlifierce albo podrzucić dźwigienki ludzikom co regenerują głowice . Należy uzyskać podobny kształt i stworzyć miękką równą powierzchnię . |
|
|
|
 |
limus
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 197 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 5 Kwi 2010, 00:50
|
|
|
diodalodz napisał/a: | na miękkim równym kamieniu polerskim na szlifierce albo podrzucić dźwigienki ludzikom co regenerują głowice . Należy uzyskać podobny kształt i stworzyć miękką równą powierzchnię . |
Co to znaczy " miękka powierzchnia "
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 5 Kwi 2010, 17:25
|
|
|
to znaczy że nie możesz zrobić ostrych krawędzi i pasków na powierzchni dźwigienki . Zdejmij klawiaturę i zawieź do gości od głowic niech ci przeszlifują choć ze 2 żebyś wiedział jak ma wyglądać . Popatrz na fotki nowych dźwigienek w necie i uzyskaj podobną powierzchnię . |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.