[MK3] CPP |
Autor |
Wiadomość |
limus
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 197 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 19 Mar 2010, 22:33 [MK3] CPP
|
|
|
Dzisiaj wymontowałem i sprawdziłem czujnik CCP - oporności są ok.
Montując czujnik skojarzyłem ( jestem tego pewien prawie na 100 % ) , że był on pierwotnie zamontowany nieprawidłowo , tzn . tak że otwarcie przepustnicy nie powodowało obrotu dzwigienki czujnika .
Po montażu ( zimny silnik ) przejechałem kilka km . i wszystko było ok , ale po odpaleniu silnik dłużej niż zwykle miał podwyższone obroty .
Te obroty spadały potem do normalnych .
Auto potem postało kilka godzin i już było inaczej ;po odpaleniu silnik wchodzi na wysokie obroty , które długo nie spadają , po czym wystarczy lekko wcisnąć pedał gazu aby zmów były wysokie .
Przypomina to sytuację po resecie kompa .
Czy może być tak ,że ten niby komputer sam zaczął jakiś reset , a może to wadliwe pierwotne założenie czujnika nie było bezcelowe ?
Dodam , że po montażu czujnika resetu nie robiłem .
Co o tym myślicie ?
Pozdrawiam. |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 21 Mar 2010, 12:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
drjanusz

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Mar 2010, 23:07
|
|
|
Zrób reset |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
 |
limus
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 197 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 20 Mar 2010, 09:43
|
|
|
Zrobiłem reset , efekt jest taki , że falują obroty - od bardzo wysokich ( takie jak na trójce przy 90 km/h ) do nieco niższych .
Jak się nie dotyka pedału przyśpieszenia , to po ok . 1 min po kilku takich cyklach falowania obroty wracają do normalnych .
Wystarczy jednak lekko wcisnąć pedał przyśpieszenia aby wszystko zaczęło się z powrotem .Już sam nie wiem co z tym zrobić .
Potrzebuję sprawnego auta , a tu takie kwiatki .
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 20 Mar 2010, 11:36
|
|
|
limus napisał/a: | CCP - oporności są ok | no i co z tego? |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
limus
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 197 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 20 Mar 2010, 13:41
|
|
|
bidżej
Krokowca nie czysciłem , bo przed tem pracował normalnie .
Pawełos666
Co do oporności , to myślałem , że skoro oporności są ok , to ten czujnik też jest ok .
Jeżeli się mylę , to powiedz co i jak powinno być.
Pozdrawiam . |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.