[Mk3] po uruchomieniu od razu wskakuje na wysokie obroty |
Autor |
Wiadomość |
RazOr
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Dołączył: 08 Sty 2010 Posty: 16 Skąd: Krk
|
Wysłany: 14 Mar 2010, 21:00 [Mk3] po uruchomieniu od razu wskakuje na wysokie obroty
|
|
|
Witam szukałem podobnego problemu na forum lecz nie znalazłem. A więc problem jest taki, że chciałem ruszyć i trochę za szybko puściłem sprzęgło po czym auto jakoś dziwnie strzeliło tak jakby benzyna się dopaliła w wydechu. Po tym fiesta od razu po uruchomieniu wskakuje na bardzo wysokie obroty, a po dodaniu gazu na jeszcze wyższe i nie chce z nich spaść i ogólnie przy odpalaniu słychać taki dziwny pisk[taki jak np przy hamowaniu taki dźwięk tarcia metalu]. I tu moje pytanie co się mogło zepsuć bo ja nie mam zielonego pojęcia ale napeno nie jest to czujnik położenia przepustnicy gdyż niedawno go wymieniałem. Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi. |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 14 Mar 2010, 22:44
|
|
|
Gaźnik? Mono? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
puan
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Wiek: 35 Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 46 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 14 Mar 2010, 22:50
|
|
|
z opisu jaki masz ustawiony wynika że masz gaźnik. Sprawdź czy wchodzi ci do filtra powietrza taki gumowy przewód nie wiem skąd on idzie, ale jest włożony do obudowy filtra, patrząc od przodu, przed wtryskiem. Ja kiedyś po ściągnięciu obudowy go nie podłączyłem i obroty mi się trzymały w granicach 3-4 tyś. |
|
|
|
 |
RazOr
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Dołączył: 08 Sty 2010 Posty: 16 Skąd: Krk
|
Wysłany: 15 Mar 2010, 06:42
|
|
|
mam monowtrysk a jakby się obroty trzymały na 3-4 tyś to jeszcze by było w miarę dobrze.
Od razu jak włączę silnik to wchodzi na jakieś 6 tyś. i ciągle tak trzyma i ten przewód pod pokrywą filtra sprawdziłem i jest podłączony. |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 15 Mar 2010, 06:47
|
|
|
Zdejmij puszkę filtra i sprawdź w jakiej pozycji jest przepustnica,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
BerciQ

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 39 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 510 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 15 Mar 2010, 10:05
|
|
|
RazOr, i przy okazji zmień sobie w profilu opis na 1.1i
Ja mam czasem tak jakby gaz mi się zawiesił. Ale po przegazowaniu wraca do normy. Zdarza się to bardzo rzadko, ale jednak. |
|
|
|
 |
Szymonnn
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Szymon
Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 157 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 15 Mar 2010, 17:00
|
|
|
RazOr napisał/a: | Od razu jak włączę silnik to wchodzi na jakieś 6 tyś. i ciągle tak trzyma |
Takie wysokie obroty, dla starego silnika, mogą się tragicznie skończyć, nie trzymaj go za długo na takich obrotach...
puan napisał/a: | Sprawdź czy wchodzi ci do filtra powietrza taki gumowy przewód nie wiem skąd on idzie, ale jest włożony do obudowy filtra, patrząc od przodu, przed wtryskiem. Ja kiedyś po ściągnięciu obudowy go nie podłączyłem i obroty mi się trzymały w granicach 3-4 tyś. |
puan też mi kiedyś ten przewodzik wypadł i najpierw Fiesta nie chciała długo odpalić, a później od razu na 3,5 tys..., ale kolega RazOr sprawdzał ten przewodzik, także nie to... |
_________________ "Nigdy nie mów, że coś jest dla mnie niemożliwe!"
 |
|
|
|
 |
RazOr
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Dołączył: 08 Sty 2010 Posty: 16 Skąd: Krk
|
Wysłany: 19 Mar 2010, 18:22
|
|
|
problem jednak sprawił silniczek krokowy może komuś to pomoże ;D |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.