[MK3] Gaśnie po resecie komputera |
Autor |
Wiadomość |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 28 Lut 2010, 19:31
|
|
|
no jeden jest chlodziwa, a drugi masz powietrza |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
lukryb33
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 41 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 14 Skąd: Bieżuń
|
Wysłany: 28 Lut 2010, 19:35
|
|
|
Chłodziwa wiem gdzie jest a powietrza? |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 28 Lut 2010, 19:37
|
|
|
zazwyczaj tam gdzie ssie powietrze no dobra okragla wtyczka, klucz 25mm, 2 pinowy |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
lukryb33
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 41 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 14 Skąd: Bieżuń
|
Wysłany: 28 Lut 2010, 20:20
|
|
|
ok wiem już gdzie. Przed chwilą wyjąłem CPP i auto zaczęło normalnie trzymać obroty 1000 i nic poniżej tylko po odpaleniu obroty weszły na 3000 i dopiero spadły na 1000 ale po wciśnięciu gazu teraz się trochę przydusi i dopiero wejdzie na obroty więc mam wrażenie że CPP jest ok, wydaje mi się że coś z mieszanką paliwa nie jest ok |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 28 Lut 2010, 20:24
|
|
|
czyli jednak sie zawsze przydusza zanim wejdzie na obroty? |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
lukryb33
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 41 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 14 Skąd: Bieżuń
|
Wysłany: 28 Lut 2010, 20:26
|
|
|
Teraz tak ale wyjąłem CPP (pisałem) a gdy był włożony nic sięnie dusił i miał duzo mocy |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 28 Lut 2010, 21:35
|
|
|
nie badz tego taki pewny ze potecjometr jest w 100% sprawny, na oko nie zbadasz |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
Fejm [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Lut 2010, 22:05
|
|
|
Według mnie to CPP masz walnięty, miałem takie same obiawy co ty, nawet jak wciśnołem pedał hamulca i swiatła stop sie zapalały to silnik zdychał, tak mi sie porobiło jak stare aku na nowe wymieniłem. Mierzyłem CPP,regenerowałem, wymieniałem na używany ale dopiero nowy zamknoł temat. |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 28 Lut 2010, 22:17
|
|
|
jak reakcja na wypiecie czujnika temp? |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
lukryb33
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 41 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 14 Skąd: Bieżuń
|
Wysłany: 1 Mar 2010, 20:10
|
|
|
A więc tak, wyjąłem CPP zmierzyłem jest na 100% ok, postanowiłem że go podłącze i później będę myślał z tym czujnikiem temperatury powietrza, więc podłączam- reset komputera- odpalam auto i zdziwko chodzi normalnie. Postanowiłem wybrać się na przejażdżkę - wszystko w jak najlepszym porządku . Zobaczymy jutro jadę do Ciechanowa sprawdzę go w trasie i napisze co i jak. Narazie wszystkim dzięki za wszelką pomoc |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
 |
|