Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[Mk3] Zimny i po wjechaniu w kałuże szarpie i przerywa.
Autor Wiadomość
massur 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 70
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 23 Mar 2009, 01:12   

biały44 napisał/a:
jak zmniejszyć dawke paliwa
wymień sondę lambda
PS.
to chyba post nie do tego tematu...
 
 
biały44
[Usunięty]

Wysłany: 23 Mar 2009, 17:26   

pierścienie i uszczelka pod głowicą ciśnienie ma po 10 na każdym cylindrze
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 24 Mar 2009, 09:40   

Nie da się regulować dawki paliwa sprawdź ciśnienie podawanego paliwa (nie może być za duże ani za małe) szczelność wtryskiwacza (może przepuszcza i dlatego dużo pali) oraz osprzęt elektroniczny silnika - sondę lambda, czujnik temperatury (może komputer podaje dużo paliwa bo mu się wydaje że trzeba)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
massur 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 70
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 16 Maj 2009, 13:31   

Kupiłem już cewkę ale odkąd ją mam wożę w bagażniku -nie było większych opadów, nie było problemu. Ostatnio znowu wjechałem w dużą kałużę i szarpanie silnikiem.

Przy wymianie cewki coś trzeba regulować?

Chodzi mi o to czy to łatwe i mogę to sam zrobić czy do mechanika muszę jechać?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Maj 2009, 13:47   

Nie, operacja jest P'n'P.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
massur 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 70
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 11 Sie 2009, 00:19   

przyczyną była cewka, jeden z przewodów (jego końcówka) był zaśniedziały, jakieś utlenienie tam było, całe gniazdo gdzie był wpięty też...
Zakupiłem cewkę z giełdy niniejszego forum i po problemie :)
 
 
kuba_lublin
[Usunięty]

Wysłany: 14 Lut 2010, 14:18   

Witam,

...mam podobny problem z moją fiestą co Massur.
Po wjechaniu w kałużę przestaje palić na co najmniej jedna świecę. Kompletnie traci moc, ledwo trzyma obroty zmuszając mnie do postoju w różnych mało ciekawych miejscach. Przełączenie między LPG a benzyną nie zmienia sytuacji. Muszę wtedy postać kilka kilkanaście minut (w zależności od wielkości kałuży), aż woda odparuje. Po odparowaniu wszystko wraca do normy. Ciekawostką jest, że dzieje się to tylko kiedy wjadę w kałużę z prędkością pomiędzy 10 a 40 km/h. Serio - sprawdzone co najmniej kilkanaście razy. Kiedy jadę szybciej lub wolniej problem w ogóle nie występuje.
Dla ogólnego porządku dodam, że poza tym auto działa bez zarzutu, odpala nawet w największe mrozy, spalanie w normie, ma jak na fiestolota całkiem niezłego kopa (sic!) a to suma sumarum świadczy o dobrym stanie układu WN.
Umieszczenie aparatu zapłonowego w miejscu narażonym na zalewanie wodą to mało finezyjne posunięcie, może brakuje tam jakiejś osłony?
Szczególnie wdzięczny będę za odpowiedź wspomnianego już wcześniej Massura lub kogoś kto MIAŁ podobny problem i udało mu się go rozwiązać.
A może jest w stolicy naszego pięknego kraju ktoś, kto zna się na fiestach i chętnie pomoże?
Pozdrawiam
 
 
Freeman 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 14 Lut 2010, 14:24   

A co tu pomagać? Rozwiązanie przecież jest w tym temacie. Masz taki problem jak massur i takie samo rozwiązanie.
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
kuba_lublin
[Usunięty]

Wysłany: 14 Lut 2010, 14:36   

...ok nie sprecyzowałem. u mnie cewka jest idealna (przynajmniej z wyglądu).
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 39
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 14 Lut 2010, 14:43   

kuba_lublin napisał/a:
...ok nie sprecyzowałem. u mnie cewka jest idealna (przynajmniej z wyglądu).


a kable nie pobrudzone, bo wytarte, czyli wynika że wszystko ok. Na wygląd to się nie ocenia niczego co ma związek z elektroniką/elektryką. W większości z zewnątrz wszystko jest cycuś, ale po rozebraniu już takie piękne nie jest.

Takie sprawdzanie to jak mierzenie spalania lejąc za 50zł.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 14 Lut 2010, 16:11   

Cytat:
...ok nie sprecyzowałem. u mnie cewka jest idealna (przynajmniej z wyglądu).
Odpal auto, psiknij w cewkę 2-3 razy wodą ze zraszacza do roślin a potem dotknij ręka przewodów,,, jak Cie nie zaboli to może faktycznie jest "idealna"

[ Dodano: Nie Lut 14, 2010 16:18 ]
Aha,,, jak się jednak okaże że cewka nie jest idealna i ma przebicie to jak jej dotkniesz to Cie poczęstuje kilkanaście tysięcy voltów,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kuba_lublin
[Usunięty]

Wysłany: 26 Lut 2010, 18:38   

Nawiązując do mojego wcześniejszego wpisu - przyczyną problemów był kabel WN, który od strony cewki miał zepsuty docisk i był przez to nieszczelny. Jego styk był całkowicie zaśniedziały (przeoczyłem to w pośpiechu). Po założeniu nowych kabli NGK problem zniknął.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.