Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Intensywny zapach benzyny podczas rozruchu
Autor Wiadomość
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 29 Sty 2010, 19:31   

JoeMix, On od 2005 nie ruszył świeczek,że o kablach WN nie wspomnę ;-( :-P
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
marian 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: mariusz
Wiek: 43
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 183
Skąd: Pabianice
Wysłany: 30 Sty 2010, 00:41   

Madam napisał/a:
Się nie kombinuje tylko zaczyna od zakupu nowych przewodów WN + kompletu świec i wtedy się jedzie i szuka dalej,,,
nic dodać nic ująć
_________________
nigdy nie wdawaj się w dyskusje z idiotą,bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem
 
 
 
Madam 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 118
Skąd: Ostrołeka
Wysłany: 1 Lut 2010, 10:25   

W sobote wymianialem olej. Odkrecilem tez pokrywe zaworow i dokonalem regulacji luzow. Jak wzialem szczelinomiez to az sie wystraszylem bo na zaworach mialem luz rzedu 0,7 - 0,8. Poprawilem na taki jaki powinien byc - wzialem z ksiazki serwisowej. Zalalem nowy olej wymienilem filtr oleju i filtr powietrza. Teraz jak uruchamiam auto to strasznie dlugo swieci mi sie kontrolka oleju. Wczesniej gasla od razu a teraz gdzies po 15 sekundach. Olej jaki wlalem to catrol gtx high mileage 15W/40.

Straszny stan mialem na pokrywie od zaworow. Od srodka mialem bialo siwe maslo z kawalkami lodu w srodku. Wyczyscilem to wszystko dalem nowa uszczelke i skrecilem.

Wydaje mi sie teraz ze auto mocniej klekocze.

Czy jazda na tak rozregulowanych luzach zaworowych miala jakis wplyw na silnik i jego podzespoly. Od kad kupilem auto to luz aworowy nie byl regulowany.

Teraz inna sprawa odkrecilem sonde lambda. Sonda byla cala czarna - w sadzy. Kanaly (te trzy) ktorymi spaliny dostaja sie do tzw katody w sondzie byly zapchane. Wyczyscielm ja dokladnie wydrapalem i zamoczylem w rozpuszczalniku. Straszny syf z niej wyplynal. Czy mycie z rozpuszczalniku nie uszkodzilo sondy? Co moze powodowac osadzanie sie sadzy na sondzie?

http://www.ngk.de/Sondy_l...nos.1530.0.html

http://www.mototechnika.r...liki/sonda.html


Chcialem tez sprawdzic CPP. Odkrecilem go i miernikiem sprawdzalem opor na kablach. Mialem od 6 kohm na poczatku do 1 kOhm-a przy dzwigni opuszczonej do samego dolu. Opornosc sprawdzana na dwoch zewnetrznych kablach. To dobrze czy zle??

-----------------------------

Zastanawiam sie czy przypadkiem nie mam uszkodoznej uszczelki pod glowica. Skad sie wzieły krysztalki lodu na deklu od zaworow. W starym oleju nie wyczulem lodu. Plynu chlodniczego mi nie ubywa auto pali normalnie. Oleju mi nie przybywalo wrecz przeciwnie ubywalo bo mialem wyciek spod uszczelki z dekla zaworow.

Jakie moga byc inne objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą.

Jak gasze silnik cieply to mam stan plynu chlodniczego. Rano gdy zagladam pod maske i auto jest zimne plynu w zbiorniczku nie mam wogole. Auto sie rozgrzewa i plynu przybywa do poziomu wczesniejszego. Co moze powodowac taki stan???
 
 
kkk88gca 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 35
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 16 Lut 2010, 16:59   

Sprawdź czy w zbiorniku płynu chłodzącego nie masz oczek oleju. Jeśli tak to na pewno uszczelka pod głowicą. Osad pod korkiem oleju i tym samym na pokrywie zaworów oznacza spalanie płynu chłodniczego za co też odpowiada uszczelka bądź jazdy na krótkich dystansach. Sam mam biało pod korkiem ponieważ pokonuje 7 do 14 km dziennie. Doradzam dolanie płynu do minimum oczywiście na zimnym silniku. Odpal auto i niech się zagrzeje. Zobacz o ile Ci się podniesie poziom
 
 
 
Madam 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 118
Skąd: Ostrołeka
Wysłany: 17 Lut 2010, 10:48   

Oczek oleju brak. Pokonuje male odcinki bo do pracy ma tylko 7 kilometrow. To moze byc powod tej bialej mazi.

Po nocy mam min plynu a jak silnik sie nagrzeje to wzrasta prawie do max. Sprawdzalem termostat i jest sprawny. Zamyka sie i otwiera. Na termostacie jest wybite 82 stopnie. To jest temperetura od ktorej on zaczyna sie otwierac?? Ni ejest przypadkiem za mala wartosc. Moze Jakbym zmienila na termostat o wiekszej temp. to poprawila by sie kwestia dogrzania silnika/
 
 
kkk88gca 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 35
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 17 Lut 2010, 16:14   

Możesz termostat wymienić na taki który się będzie otwierał przy wyższej temperaturze. Hmm... ja chyba taki mam bo mi się otwiera termostat zaraz między czerwonym polem a literką N i temperatura już taka pozostaje. Nie wchodzi na czerwone pole i przynajmniej z nagrzewnicy leci ciepłe powietrze a nie letnie jak to w fiestach bywa:) U mnie woda podnosi się jakoś o 1 cm na gorącym silniku. U Ciebie trochę dużo. Może to kwestia płynu. Ja mam zalane petrygo orlenu
_________________
http://s27.bitefight.onet.pl/c.php?uid=41902
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 17 Lut 2010, 16:19   

Przy jakiej temp w MK3 wedlug producenta powinien sie termostat otwierac?
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
kkk88gca 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 35
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 17 Lut 2010, 23:07   

nie wiem. Chyba około 84°C
_________________
http://s27.bitefight.onet.pl/c.php?uid=41902
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 17 Lut 2010, 23:14   

doszukalem sie..temp poczatku otwarcia 85-89 a pelnego otwarcia 102-103, chociaz wedlug katalogow z czesciami podane jest ze do 89 roku ma 88 a po 89 ma 93...
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Madam 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 118
Skąd: Ostrołeka
Wysłany: 18 Lut 2010, 05:54   

U mnie w aucie na termostacie wybita jest wartość 82 stopnie. Co to oznacza??

Rozkręcałem obudowę termostatu bo myślałem ze jest ciągle otwarty ale chyba jest z nim wszystko ok.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.