[MK3] Zbyt niskie obroty na zimnym silniku |
Autor |
Wiadomość |
Midi_art
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 0.9/35KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 21 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 30 Gru 2009, 19:29 [MK3] Zbyt niskie obroty na zimnym silniku
|
|
|
Witam pozdrawiam wszystkich serdecznie .Posiadam fiestke 1.3i i na zimnym silniku mam za nieskie obroty.Odpala na zimnym silniku tylko po dodaniu gazu.CCP i krokowiec ok bo sprawdzałem.Co moze byc jeszcze przyczyna zmbyt niskich obrotów ??? prosze o pomoc.z góry dziekuje |
_________________ Midi_Art |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 30 Gru 2009, 19:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 7 Sty 2010, 00:50
|
|
|
Może uszkodzony czujnik temperatury silnia? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 7 Sty 2010, 22:12
|
|
|
Czujnik temperatury silnika to czujnik temperatury silnika a nie powietrza Ssaania to on nie ma bo ma CPP,,, więc za "ssanie" odpowiedzialny jest czujnik temperatury silnika,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Mad_Maxs

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 03 Wrz 2009 Posty: 143 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 7 Sty 2010, 23:12
|
|
|
Ale masz problem jedynie z odpaleniem auta? w sensie że żeby odpalić musisz dodać gazu? czy po odpaleniu i puszczeniu przepustnicy od razu gaśnie? |
_________________ Nie bede jezdził szybciej, niz moj anioł stróż potrafi latać. |
|
|
|
 |
wojtek-54
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: wojtek
Wiek: 47 Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 4 Skąd: działoszyn
|
Wysłany: 8 Sty 2010, 15:28
|
|
|
kurde! ja tez tak mam.ale jak silnik już cieply to nie ma problemu z odpaleniem.tak sie zastanawiałem czy to nie wina krokowca.zbyt pozno sie wysuwa |
_________________ pozdrawiam !wojtek |
|
|
|
 |
Madam
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 31 Paź 2007 Posty: 118 Skąd: Ostrołeka
|
Wysłany: 13 Lut 2010, 07:47
|
|
|
Czy ktoś zna oryginalne wartości rezystancji w czujniku położenia przepustnicy - typ 87SF-9B989-BA - http://www.bear.kielce.pl/?840,pl_cp17x
Jakie one sa miedzy czerwonym żółtym i zielonym. Chodzi o dane przy dzwigni zamknietej oraz otwartej. |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 13 Lut 2010, 08:29
|
|
|
Z tego co się orientuję to się robi tak zwana samoadaptację by ta rezystancja nie była aż tak ważna, ważne by zmiana była płynna i bez przerw,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 13 Lut 2010, 12:19
|
|
|
o mierzeniu CPP zostało napisane już wszystko - wystarczy zajrzeć do tematów podwieszonych w Elektryce. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.