[MK4] Falujace obroty - 1.25 |
Autor |
Wiadomość |
swi79 [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Lut 2010, 13:26 [MK4] Falujace obroty - 1.25
|
|
|
Witam!
Przeczytalem kilka postow dotyczacych mojego tematu jednak nie znalazlem tam odpowiedzi.
Obroty bo wylaczeniu biegu skacza do okolo 5000 a nastepnie po chwili opadaja do okolo 800.
Do tej pory zrobilem nastepujace rzeczy
- wymiana silnika krokowego
- sprawdzenie nieszczelnosci dolotu
- wymieniony przeplywomierz
- sprawdzona przepustnica
Dodatkowo wizyta u elektryka nie wykryto bledow tym samym nie sprawdzalem sondy lambda.
Czy macie jakies dodatkowe pomysly poniewaz czeka mnie wycieczka 400km w tym troche korkow i wtedy jest dramat.
Kod: | Proszę na przyszłość pamiętać o tagowaniu tematów.
- trzeci |
|
Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Lut 2010, 13:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 3 Lut 2010, 16:18
|
|
|
bidżej napisał/a: | wygląda na VSS |
całkiem możliwe (i co najlepsze wcale nie musi być on uszkodzony), odpiąć i sprawdzić czy jest zmiana. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
swi79 [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Lut 2010, 16:19
|
|
|
Po odpieciu zadnej zmiany nie bylo.
Nadmienie po wcisnieciu sprzegla obroty spadaja. |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 3 Lut 2010, 16:26
|
|
|
sprawdź jeszcze czujnik na pedale sprzęgła. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
swi79 [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Lut 2010, 11:25
|
|
|
Czujnik na pedale sprzegla sprawdzilismy, vss wymieniony. Dalej auto po dodaniu gazu, zmiany biegu oraz po wrzuceniu na luz samoczynnie wkreca sie na obroty powyzej 5000. |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 4 Lut 2010, 15:28
|
|
|
silnik krokowy nowy czy używka? odłącz aku może coś się kompowi dziwnego ubzdurało... |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
swi79 [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Lut 2010, 12:20
|
|
|
Uzywka, ale sprawna. Aku bylo tez odpinane jednak nie mialem na celu resetu a doladowanie.
[ Dodano: Nie Lut 07, 2010 00:06 ]
Problem rozwiazany, tak jak wszyscy na miejscu myslelismy gdzies bral lewe powietrze. Uszkodzony byl kolektor ciezko stwierdzic gdzie. Po wymianie test na autostradzie i gdyby nie opony bylo by lepiej ale i tak prawie dwie stofki licznikowo. Jedyne co bylo przy okazji tych przejsc zeobione to naprawa predkosciomierza przy okazji wymiany vss oraz wywalenie egr. Swoja droga posiadaczem fiesciny jestem od kilkunastu dni i mam pytanie czy te silniczki tak chodza czy cos mi nie gra z licznikiem chociaz podczas tej predkosci pozostale auta niemal omijalem wiec cos w tym musi byc. |
|
|
|
 |
bukolek
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 41 Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 173 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 7 Lut 2010, 08:11
|
|
|
swi79 napisał/a: | prawie dwie stofki licznikowo. |
A świstak siedzi i zawija je w te sreberka |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.