Przesunięty przez: van 21 Cze 2014, 22:42 |
[MK2] Pomocy zagrzeje sie i gasnie |
Autor |
Wiadomość |
pawel5282868
Model: Ford Fiesta Mk2`88
Wersja: Classic
Silnik: 1.1/50KM
Imię: pawel
Wiek: 43 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 9 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 22 Sty 2010, 19:11 [MK2] Pomocy zagrzeje sie i gasnie
|
|
|
silnik jak zimny pali na dotyk jak sie przejedzie kilka km to nagle gasnie i nie zapali po chwili postoju znow pieknie pali czytam rozne przypadki jeden mowi ze modul drugi ze cewka trzeci ze pompka paliwa.... Ktos moze mial podobny przypadek prosze o pomoc dzieki |
|
|
|
 |
Donald [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Sty 2010, 19:43
|
|
|
A masz gaz?? |
|
|
|
 |
pawel5282868
Model: Ford Fiesta Mk2`88
Wersja: Classic
Silnik: 1.1/50KM
Imię: pawel
Wiek: 43 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 9 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 22 Sty 2010, 21:00
|
|
|
nie nie ma gazu |
|
|
|
 |
Donald [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Sty 2010, 21:22
|
|
|
to nie mam pomysłu, zasięgnij wiedzy u lekarza specjalisty ( mechanika ) |
|
|
|
 |
kamil wolski

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 22 Sty 2010, 21:26
|
|
|
Donald napisał/a: | to nie mam pomysłu, zasięgnij wiedzy u lekarza specjalisty ( mechanika ) |
To teraz kopuj-wklej w każdy temat w dziale mechanika bo przecież ze wszystkim można udać się do mechanika... Po to jest forum człowieku! |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 22 Sty 2010, 23:18
|
|
|
strzelam w złą dawke paliwa ( lub problemy ze ssaniem, jezeli jest automagiczne ) |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 23 Sty 2010, 00:09 Re: Pomocy zagrzeje sie i gasnie
|
|
|
pawel5282868 napisał/a: | jeden mowi ze modul drugi ze cewka trzeci ze pompka paliwa. | Rozumiem że po tych wskazówkach, wsiadłeś w auto, pojechałeś, zgasł, otworzyłeś maskę, zdjąwszy przewód wychodzący z pompy paliwa, zakręciłeś silnikiem i paliwo leciało,,, zdjąwszy główny przewód WN i podłączyłeś świece, dotknąwszy do masy zakręciłeś sileniem i była iskra?, potem podłączyłeś główny WN i po kolei sprawdziłeś iskrę na wszystkich przewodach WN na cylindrach i eż była iskra,,, i nie wiesz co dalej tak? Jak nie to na co jeszcze czekasz?! |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Donald [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Sty 2010, 00:21
|
|
|
kamil wolski napisał/a: | Donald napisał/a: | to nie mam pomysłu, zasięgnij wiedzy u lekarza specjalisty ( mechanika ) |
To teraz kopuj-wklej w każdy temat w dziale mechanika bo przecież ze wszystkim można udać się do mechanika... Po to jest forum człowieku! |
To jest moje zdanie, mam prawo je wyrazić, tak samo co dała towja wypowiedź kamil wolski??
Taki post jak twój można napisać wszędzie bo jest uniwersalny!! Często go używasz?? |
|
|
|
 |
kamil wolski

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 23 Sty 2010, 11:46
|
|
|
Kaczorek, pozwól że nie wdam się w dyskusję bo zaraz kolejny będzie pisał że prosi o usunięcie swojego profilu z forum. Dla mnie EOT. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 23 Sty 2010, 11:59
|
|
|
|
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
lehu8

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Leszek
Wiek: 48 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 329 Skąd: Wałbrzych
|
|
|
|
 |
|