Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Silnik 1.3 a 1.3 Endura
Autor Wiadomość
Quler 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 9
Skąd: KRA/TKA
Wysłany: 21 Sty 2010, 22:02   

Co do pompy to ja spróbuje z tą co mam, nie wydoli to kupię od 1.3 efi. Ok dalej... EDIS i EEC IV chyba jednak musi być od EFI... bo wydaje mi się że od CFI są inne... tzn program się różni... no bo w sumie tam są 3 wtryski więcej jakby nie było... no tak na logikę myślę...
 
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 44
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 21 Sty 2010, 22:12   

Tzn komp jest na pewno inny od EFI a wydaje mi się że mk4 mają edisa na pokładzie komputera.
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? :)
 
 
 
Quler 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 9
Skąd: KRA/TKA
Wysłany: 21 Sty 2010, 22:25   

Kompa od EFI będę miał. Ogólnie to przeróbka nie zachodzi w Fieście... o tym chyba nie wspomniałem. Tylko w escorcie MKV. Ale to raczej jedno i to samo. Graty będę miał z Essa MKVII z 97 roku. Aha.. może wiecie... co jest potrzebne do założenia oryginalnego immo ? W kompie jest jakiś moduł czy coś ? Bo mam kompa, kluczyk i przystawkę. Tylko nie wiem jak to podłączyć i czy czegoś nie brakuje.
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 21 Sty 2010, 22:29   

Zegarka brakuje ;) tam jest PATS... da sie to obejsc ale to sam chyba dasz rade po schemacie.
Jak masz MK5 to czemu nie dasz czegosc konkretniejszego pod maske, przeciez 1.3 to tam nawet nie chce dobrze ruszyc.... jechalem mk7 z 1.3 ale to bylo cos co z 126p moge tylko porownac...
_________________

 
 
 
Quler 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 9
Skąd: KRA/TKA
Wysłany: 21 Sty 2010, 22:38   

hehe opłaty mnie przerażają. 1.3 + gaz wystarczy. Po wakacjach się pomyśli o czymś innym... mocniejszym... w sumie miało być 2.0 ale plan ucichł bo koszta by mnie zabiły. a tak to w 1000 się zmieszczę i będę miał igiełkę silnik palący nikłe ilości gazu i benki :ok: A co do zegarka to też zdobędę :)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 21 Sty 2010, 23:04   

Jakie oplaty?? stary wsadzasz silnik i jezdzisz na papierze 1.3, od co... piszac 2.0 masz na mysli N7a czy zetec?? to powiem ci odrazu szukaj instalacji z essiego mk6 1.6 lub 1.8 kpl bez immo. Heble z RS2k itp... 1.3 w tej budzie to tylko zeby sie przemieszczac ale nic wiecej nie oczekuj... a gaz to jak juz to sekwencje :)
_________________

 
 
 
Quler 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 9
Skąd: KRA/TKA
Wysłany: 21 Sty 2010, 23:48   

pisząc 2.0 mam na myśli N7A.. w zeteca bym sie nie bawił... jakoś mnie on przeraża... cóż... taka prawda... po silniku 1.3 oczekuję tylko aby się przemieszczać z A do B... Decyzja podjęta... będzie 1.3 bo taki silnik już mam... chyba że mi ktoś nagra komplet na swapa 2.0 to taniości :P
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 22 Sty 2010, 09:48   

Jedz do Darasa, bedziesz mial najblizej, ma dobry dostep do czesci i opanuje ci swapa czy to na N7a czy tez zetec-a... ja przekladalem 2.0 zetec-a do essiego mk6 i zapierdziela to to...
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.