Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Po dodaniu gazu dusi się, traci obroty
Autor Wiadomość
adam951
[Usunięty]

Wysłany: 24 Gru 2009, 12:04   [MK3] Po dodaniu gazu dusi się, traci obroty

Witam! Posiadam Forfa Fiestę z wtryskiem 1 punktowym. Problem polega na tym że jak daję mu gazu to się dusi i traci obroty... Co się dzieje???

Kod:
Na przyszłość proszę tagować tematy
i używać szukajki przed zadaniem pytania.
- trzeci
Ostatnio zmieniony przez trzeci 24 Gru 2009, 14:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ramses123 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 334
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 24 Gru 2009, 13:00   

witam !

proponuję sprawdzić silniczek krokowy, wyczyścić przepustnicę. To na początek, sprawdź będziemy myśleć dalej.
 
 
 
adam951
[Usunięty]

Wysłany: 25 Gru 2009, 12:22   

Gdzie jest ten silniczek krokowy? Przepustnica to ta która jest we wtrysku?
 
 
Mad_Maxs 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 143
Skąd: Legnica
Wysłany: 25 Gru 2009, 14:04   

Wystarczyło sprawdzić dział Elektryka ;)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=12123

masz tu od razu napisane co z tym silniczkiem potem zrobić ;)
_________________
Nie bede jezdził szybciej, niz moj anioł stróż potrafi latać.
 
 
grzes7411 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 50
Skąd: bolesławiec
Wysłany: 11 Sty 2010, 22:12   ODP

WITAJ zapewne masz nieszczesny gaznik webera po pierwsze upewnij sie czy masz silniczek krokowy bo jesli nie to i nie masz sondy lambda po drugie sprawdz dawke paliwa a mianowicie na rozgrzanym silniku spusc silnik z obrotow jak?przy gazniku od strony kolektora ssacego masz pokretlo do recznej regulacji obrotow wykrecajac zmniejszasz obroty zrob tak aby silnik ledwo co chodzil a nastepnie obok tego pokretla masz zaworek z wejsciem na bita 6gwizdkowego znajdz taki i reguluj w taki sposob tzn jak wykrecasz to zwiekszasz dawke paliwa odwrotnie zmniejszasz odetnij calkowicie paliwo jak silnik zgasnie pusc tylko troszke tego paliwa i odpal silnik powinien odpalic ale ledwo co chodzic nastepnie podkrec obroty pokretlem do recznej regulacji tak aby silnik osiagnal ok 800obr/min jesli to nie pomoze zdejmij gaznik wykrec i wyczysc dysze paliwa i powietrza zmien filtr powietrza wyreguluj polozenie plywaka w komorze plywakowej jak opisze dalej najwazniejsze pytanie jaki masz gaznik?zapodaj dokladne zdjecia bez filtru paliwa!!!
_________________
witam zapraszam wszystkich fiestowiczow na forum mam nadzieje ze razem pomozemy sobie nawzajem:)
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Sty 2010, 22:44   

Kolego, facet posiada "Forfa Fiestę z wtryskiem 1 punktowym" - co Ty za głupoty mu piszesz?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13 Sty 2010, 14:53   

grzes7411 napisał/a:
najwazniejsze pytanie jaki masz gaznik?zapodaj dokladne zdjecia bez filtru paliwa!!!


bez filtru paliwa xD tak jak koledzy mówią krokowiec i CPP na początek
_________________
 
 
 
Szymonnn 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Szymon
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 157
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 13 Sty 2010, 18:24   

grzes7411 napisał/a:
najwazniejsze pytanie jaki masz gaznik?zapodaj dokladne zdjecia bez filtru paliwa!!!


:hahaha: :hahaha: :hahaha:
grzes7411 więcej koncentarscji przy pisaniu postów, nie dość że piszesz gościowi o gaźniku a on ma wtrysk jednopunktowy to jeszcze na koniec zamiast filtr powietrza napisałeś filtr paliwa.
_________________
"Nigdy nie mów, że coś jest dla mnie niemożliwe!"
 
 
grzes7411 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 50
Skąd: bolesławiec
Wysłany: 13 Sty 2010, 23:35   odp

tak tak wiem nie doczytalem to miala byc odp na inny temat poprostu sie walłem sorki:) :krzesłemgo: w takim razie coz pozostaje sprawdzic ten nieszczesny silniczek wyczyscic go a pozniej sie zobaczy
_________________
witam zapraszam wszystkich fiestowiczow na forum mam nadzieje ze razem pomozemy sobie nawzajem:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: NASZE OSIĄGNIĘCIA - czyli chwalimy się :)
PUCIO Frakcja wielkopolska 8 5 Gru 2008, 21:51
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: Ku przestrodze, czyli zdejmij nogę z gazu
Tutaj zamieszczamy linki i zdjecia dla piratow drogowych
Mafios Linkownia 583 30 Paź 2015, 14:54
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Przyklejony: Chciałem/chciałam się przywitać....
Gość Hyde-Park 2071 17 Gru 2024, 10:00
SCHWARZ 1.4S
Brak nowych postów Przyklejony: CZYM SIĘ WOZI TEAM ZACHÓD
:) czyli nasza galeria i przywitalnia ;)
sowa Team Zachód 38 1 Maj 2013, 18:37
Howser


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.