[MK5] problem z odpaleniem 1,3 |
Autor |
Wiadomość |
11kuba11

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: kuba
Wiek: 40 Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 128 Skąd: Legnica/Lubin
|
Wysłany: 19 Gru 2009, 00:06 [MK5] problem z odpaleniem 1,3
|
|
|
dziś rano ( ok -14 st.) poszedłem spokojnie do fiesty i spokojny o to ze bez problemu odpali przekrecam kluczyk a to zonk!
i nie chodzi o aku bo on krecił..
z tydzien temu wyminiłem swieczki(motorcrafty), wyregulowałem zawory, wymieniłem filtry i byłem pewien ze jest Ok a silnik łapał..pokrecił z 2-3 i pracując strasznie nierówno-tak jakby nie na wszystkich garach-gasł..
pomogło dopiero za trzecim czy czwartym razem przytrzymanie go na gazie i po ok minucie praca sie wyrównała i zaczął normalnie chodzić..
co moze być nie tak??
dodam tylko ze paliwo V-power z lekką domieszka denaturatu..
pozdr |
|
|
|
 |
pietrucha24
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 80 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19 Gru 2009, 10:14
|
|
|
Po co denaturat?? Shell jest an tyle dobrą stacją że nie am potrzeby dolewać żadnych specyfików w paliwie. |
|
|
|
 |
komo
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 23 Lis 2009 Posty: 32 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 19 Gru 2009, 21:24
|
|
|
11kuba11 napisał/a: | z tydzien temu wyminiłem swieczki(motorcrafty), wyregulowałem zawory, wymieniłem filtry i byłem pewien ze jest Ok |
Te cyrki zaczeły się po czy przed wymianą i regulacjami ??
Cytat: | Shell jest an tyle dobrą stacją że nie am potrzeby dolewać żadnych specyfików w paliwie. |
Z doświadczenia wiem że różnie bywa w zależności kto jest właścicielem stacji każdy szuka szuka oszczędności wiec kombinują nawet duże i markowe stacje
Przykład BP ultimate diesel pełny bak szarpanie dymienie spadek mocy do następnego tankowania na orlenie , znjamomy zatankował kangura na shellu benzyną i szarpanie się zaczeło do następnego tankowania tak wiec nigdy nie ma pewności taki kraj |
|
|
|
 |
grzesiek09873
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 33 Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 28 Skąd: Gołymin
|
Wysłany: 19 Gru 2009, 21:34
|
|
|
a może dlatego tak nie równo chodzi do jak kręcisz to dostaje dawkę i sie nazbiera paliwa i potem nierówno chodzi.. |
_________________ Czerwony najładniejszy...
 |
|
|
|
 |
11kuba11

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: kuba
Wiek: 40 Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 128 Skąd: Legnica/Lubin
|
Wysłany: 19 Gru 2009, 22:48
|
|
|
komo napisał/a: | Te cyrki zaczeły się po czy przed wymianą i regulacjami ?? |
zaczęło się po regulacji tylko ze zbiegło się razemz z nadejsciem mrozów wieć raczej mechanika nie podejrzewam tym bardziej ze od dawna do niego jeżdze i jeszcze nic nie schrzanił..
co do jakości paliwa na stacji..niestety muszę przyznać racje Komo-ajenci czasem takie cuda wymyslaja zeby tylko zaoszczędzić ze to się w głowie nie mieści..
nie pozostaje mi chyba nic innego jak zrobić diagnostyke silnika i zobaczymy co wyjdzie-dziś rano przy odpalaniu powtórka z rozrywki
pozdr |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.