[MK6] Podniesienie mocy - gdzie ? |
Autor |
Wiadomość |
gregorek [Usunięty]
|
Wysłany: 25 Lis 2009, 22:40 [MK6] Podniesienie mocy - gdzie ?
|
|
|
Witam,
Chcialbym podniesc troche moc mojej fiesciny.
Nie mam garazu, nie grzebie mechanicznie, wiec samemu grzebac nie bede, bo sie nie znam. Takze szukam jakiejs firmy, ktora zajmuje sie fordami, nie spapra roboty, ktos moze cos poleci ?
Nie chodzi o wyscigi, czy cos takiego. Po polskich drogach jezdzi jak sie jezdzi, takze przydaloby sie dodatkowe pare kucykow coby sie nia bezpieczniej jezdzilo. |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 25 Lis 2009, 22:49
|
|
|
Zagadaj do użytkownika : Parzych . On ma taki sam ( ? ) motor i rozkminiał co nieco na temat tego co z nim zrobić , żeby było bardziej prętko . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 26 Lis 2009, 03:57
|
|
|
Cytat: | Podniesienie mocy - gdzie ? | W domu... Kup sportową wkładkę filtra powietrza firmy K&N (ok 100-150zł), mi na hamowni wypluło 82,4KM... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
pP
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 39 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 832 Skąd: Frampol
|
Wysłany: 26 Lis 2009, 09:36
|
|
|
Parzych napisał/a: | Cytat: | Podniesienie mocy - gdzie ? | W domu... Kup sportową wkładkę filtra powietrza firmy K&N (ok 100-150zł), mi na hamowni wypluło 82,4KM... |
no dobrze. a co jak miałeś przed filtrem 82,3KM? i mówię serio, nie wierzę w taki przyrost |
_________________ Ex
BlackRS
BlackST |
|
|
|
|
gregorek [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Lis 2009, 15:27
|
|
|
Dzieki za dotychczasowe info.
Ale uscislajac, nie wiem czy to mozliwe w miare niewielkim kosztem (3-4k PLN) zrobic, ale zeby wycisnac z niej tak kolo 100KM i troche wiecej momentu, coby sie lepiej zbieralo przy wyprzedzaniu. W gre wchodza modyfikacje takie troche bardziej jak tlumiki, cale filtry nie tylko wkladki, nie wiem co tam jeszcze, ewentualne poprawki hamulcow czy zawieszenia zeby w razie czego dalo sie tym dalej bezpiecznie jezdzic.
Zbyt biegly w temacie nie jestem stad to pytanie. |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 26 Lis 2009, 16:05
|
|
|
Jeśli 3-4k PLN to dla Ciebie niewielki koszt to za normalny koszt da się pewnie rakietę zrobić,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
pP
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 39 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 832 Skąd: Frampol
|
Wysłany: 26 Lis 2009, 16:21
|
|
|
+25KM w wolnossącym 1.25 za 3/4k? niemożliwe.. |
_________________ Ex
BlackRS
BlackST |
|
|
|
|
rafal__lodz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 01 Lip 2007 Posty: 191 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Lis 2009, 16:53
|
|
|
Możesz próbować zmienić przepływkę i przepustnice, dobry dolot do f. powietrza i jakiś bardziej przelotowy wydech + jechać na program ale bez ingerencji w silnik to wątpię żebyś do 100KM dobił. Realne jest 85-90 ale to czy sens pakować 3-4k za 10-15 kunia? |
_________________ Black TDCI
moja MK4 <--- |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 26 Lis 2009, 17:03
|
|
|
rafal__lodz napisał/a: | Możesz próbować zmienić przepływkę i przepustnice |
akurat tego nie wymieni, przepływki nie ma, a przepustnica jest elektroniczna
4-2-1+reszta wydechu, poprawienie dolotu i świnia i może będzie ok 90KM za te pieniądze. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 26 Lis 2009, 17:22
|
|
|
pP napisał/a: | nie wierzę w taki przyrost | Ja też nie mówię że wierzę, przed wymianą nie byłem na hamowni... Zawsze powtarzałem, że to może być fabryczna nadwyżka mocy |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 26 Lis 2009, 18:03
|
|
|
DziDzia napisał/a: | I to jest właśnie błąd | :patyk: glab |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
gregorek [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Lis 2009, 18:58
|
|
|
O turbieniu nawet nie myslalem , ale wracajac do glownego watku - GDZIE ?
Bo jest kwestia taka, ze moze jakby wlozyc troche wiecej ale dostac za to odpowiednio duzo, to cos tam moze by sie zebralo jeszcze sianka. Ale caly czas pozostaje podstawowe pytanie gdzie to zrobic ? Jestem w stanie cos tam dorzucic kaski, moze wiecej niz cos tam, ale zeby bylo zrobione dobrze, przez kogos kto sie zna, a nie u Pana Wacka czy Czesia, a najlepiej nawet z jakas gwarancja na przerobke. |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 26 Lis 2009, 19:25
|
|
|
nie wiem czy jest sens ładować kupe kasy w ten silnik, z którego nie osiągnie się nie wiadomo ile mocy (czytaj 100+), zawsze możesz pójść moją drogą i rzeźbić |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
pawel182
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 440 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Lis 2009, 20:16
|
|
|
hm...ciekawe skąd w nowej Fieście w silniku 1.25 bierze się te dodatkowe 7KM? |
_________________ Nic nie zastąpi dużej pojemności, a od dużej pojemności lepsza jest tylko....jeszcze większa pojemność |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 26 Lis 2009, 20:20
|
|
|
Kolego Gregorek, najprostrza metoda niz rzezba w malym silniku jest swap silnika i paru pitol od wiekszego brata jakim jest focus, silnik Duratec-a ostatnio jak pytalem to 06r 1.8 moglem dostac za 1300-1400zl, pewnie w podobnej kasie i 2.0 bym wyskrobal, lub zetec-a SE 1.8 gdzie to w serii mialo chyba 115KM, przy odrobinie szczescia oraz dobrych wiatrach mozna cos nawet ugrac wiecej z takiego silnika i juz masz na starcie wiecej mocy niz zakladasz z 1.25 ktory to bedzie wyzylowany a i tak nie bedzie latac tak samo jak wieszka jednostka. Glupi przyklad z mojego podpisu, escort ma 2.0 i 175Nm Fiesta 1.8 163Nm roznica 4KM i ponad 10Nm a to jest naprawde odczuwalne, zwlaszcza ze taka MK6 wazy pewnie tyle co escort z opisu jak nie wiecej... |
_________________
|
|
|
|
|
rafal__lodz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 01 Lip 2007 Posty: 191 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Lis 2009, 22:28
|
|
|
Cytat: | akurat tego nie wymieni, przepływki nie ma, a przepustnica jest elektroniczna |
sorki z przyzwyczajenia do MK4 napisałem głupote |
_________________ Black TDCI
moja MK4 <--- |
|
|
|
|
MARIUSZ.B
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27 Lis 2009, 00:25
|
|
|
3-4tyś to spokojnie można do swapa podchodzić. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
|
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27 Lis 2009, 13:51
|
|
|
i nic innego bo grzebanie w tym motorku by uzyskac 100 kucy to troche bezssensu
silnik 1,6 bedzie dosc latwo zdobtc i trwalosc calosci bez porownania |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
jurek
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: jurek
Wiek: 83 Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 190 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27 Lis 2009, 23:25
|
|
|
Parzych napisał/a: | pP napisał/a: | nie wierzę w taki przyrost | Ja też nie mówię że wierzę, przed wymianą nie byłem na hamowni... Zawsze powtarzałem, że to może być fabryczna nadwyżka mocy |
Jaki masz silnik zetec czy duratec. Pytam z ciekawości, bo mam ten sam silnik jeżeli masz duratec i uważam, że podjazd pod stromą górkę(po wyjściu z ostrego zakrętu)jest może gorszy niż w poprzedniej mk2, czyli na dobrą sprawę ażeby go nie mulić, to muszę zaczynać podjazd nawet od I biegu i z dużymi obrotami powiedziałbym nawet bardzo i kończyć podjazd na II czy III biegu.
Zastanawiam się czy to instalacja gazowa(sekwencja montowana przez Włochów) powoduje spadek mocy, czy większy ciężar samochodu. 1111kg/75 km/ dwie osoby, powinno raczej wyjść na plus dla mk6. Na prostej na pewno tak, bo na autostradzie bez żyłowania spokojnie uzyskuję ponad 160 km/g i to w nie za długim czasie i nie przekraczając obrotów 4k. Czyli braku mocy i przyspieszenia na prostej nie odczuwam, a w krótkich stromych podjazdach tak. więc zastanawiam się? czy ten silnik tak ma
Sorry, ze nie do końca z tematem. |
_________________ Mój pierwszy samochód, to 22 latek- zakup 1959R-BMW 326/6cylindrów/2 gaźniki, rok produkcji 1937
Moja mk2 -miała tyle latek w roku 2008
W 2009-mk6, czyli raczej ten ostatni:)
|
|
|
|
|
|