Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Dioda włącznika przeciwmgielnych
Autor Wiadomość
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 15 Lis 2009, 20:55   

chodzi o to ze masz napiecie zawsze jakies tam na zarowce od przeciwmgielnego kiedy jest wylaczona, i teraz jak nie masz dobrej masy tak zeby to napiecie moglo sie udac do masy przez grube wlokno zarowki od przeciwmgielnego, to mzy ta mala we wlaczniku bo ma cienkie wlokno, kapujesz? jak nie masz masy na grubej i nie masz pomyslu na zmasowanie tej zarowki to sobie pociagnij kabel masujacy do tlumika i owin go wokol koncowki wydechu :-) jak masz problemy z masa, albo ja wyjmij chociaz i zobaczysz ze problem minie
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
nexia145
[Usunięty]

Wysłany: 15 Lis 2009, 21:08   

Pawełos666 napisał/a:
albo ja wyjmij chociaz i zobaczysz ze problem minie
No Paweł wyjmowałem ją kilka razy,czyściłem wszystkie styki,papierem ściernym nawet,kabelek masowy tez :-P .Dioda mruga i H.. :hahaha:
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 15 Lis 2009, 21:11   

po wyjeciu zarowki przeciwmgielnej dioda miga dalej po wlaczaniu kierunka i wlaczniu stopu tak? jak tak to wyjmij zarowke od stopu i sprawdz co bedzie sie dzialo przy naciskaniu hamulca i wlaczaniu kierunku, jak dalej to samo to zarowke od kierunku wyjmij i dalej naciskaj stop i kierunek, trzeba sprawdzic ktory obwod to powoduje. jak dalej to samo, to odepnij cala lewa lampe.
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 15 Lis 2009, 21:20   

A nie próbowałeś położyć nowej masy dla pakietu żarówek? U mnie działo się to samo i nowa masa pomogła.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 15 Lis 2009, 21:23   

mowie mu zeby sobie dodatkowa mase zrobil - do koncowki wydechu przyspawal kawal kabla :) albo owinal do okola samochodu a koniec przylutowal do haka :fox: :-P
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
nexia145
[Usunięty]

Wysłany: 15 Lis 2009, 21:27   

kamil wolski napisał/a:
A nie próbowałeś położyć nowej masy dla pakietu żarówek?
no tego nie próbowałem,sprawdzę to jutro :-P Odkręciłem tylko od bagażnika i poczyściłem wsyćko :)

[ Dodano: Nie Lis 15, 2009 21:30 ]
Pawełos666 napisał/a:
mowie mu zeby sobie dodatkowa mase zrobil - do koncowki wydechu przyspawal kawal kabla
takie porady to na SWOIM forum dawaj,bez urazy Paweł :yes:
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 15 Lis 2009, 21:35   

a co mam napisac jak raz piszesz ze: "No Paweł wyjmowałem ją kilka razy,czyściłem wszystkie styki,papierem ściernym nawet,kabelek masowy tez :-P .Dioda mruga i H.. :hahaha: " ?

Potem napisalem, to zrob sobie nowa mase, a Ty teraz, że tego jeszcze nie probowales, wiec dobrze Ci poradzilem (moze w smieszny sposob) - ale pusc sobie nowa mase. Poczytaj co pisalem i zrob to na bank problem minie, a przynajmniej ustalisz od czego to Ci sie robi. Posluchaj sie, a nie piszesz ze wszystkiego juz probowales, ale najwazniejszego zeby sprawdzic mase to juz piszesz "tego nie robilem"
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 15 Lis 2009, 21:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 15 Lis 2009, 21:40   

Ja mam dwa kable masowe, i jeden i drugi z tego samego miejsca, w to samo miejsce, a jednak jeden nie styka, a nie jest zniszczony. Widocznie się utlenił albo coś, i tak też może być u Ciebie, wiec zrób to i prawdopodobnie jej minie, bo miałem to samo.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 15 Lis 2009, 21:43   

najleszym rozwiazaniem bedzie jak kupisz ode mnie sprawdzony lewy wklad do lampy mk3 :-)
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
nexia145
[Usunięty]

Wysłany: 15 Lis 2009, 21:45   

Paweł wg mnie a nie jestem magikiem od elektryki,masa jest jedna na całą lampę a,że wszystko w lampie działa ok to i kabel jest ok :) Ale sprawdzę to jutro i zmienię ten kabelek
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 15 Lis 2009, 21:51   

...no tak ale nie wszedzie moze miec dobry styk i sie ladnie rozchodzic, zreszta masz swoje teorie :) , masa to moze i jest wystarczajaca ale dla napiec ~12V a nie tego napiecia ktore korzysta sobie z masy zarowki we wlaczniku powodujac jej zazenie, no ale coz wiesz lepiej, poza tym to twoje auto wiec pozostaje mi przytaknac
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 15 Lis 2009, 22:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
nexia145
[Usunięty]

Wysłany: 15 Lis 2009, 21:59   

Pawełos666 napisał/a:
no ale coz wiesz lepiej
nie piszę,że wiem lepiej tylko sprawdzę jutro i dam znać czy minęło czy nie
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 15 Lis 2009, 22:00   

spoko ale zacznij z tymi zarowkami bo to moze byc na jednej z zarowek a nie ogolnie od braku masy we wkladzie
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.