
|
Przesunięty przez: van 22 Cze 2014, 13:54 |
[MK2] Gaźnik VV |
Autor |
Wiadomość |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 9 Lis 2009, 09:32 [MK2] Gaźnik VV
|
|
|
Czy ktoś ma dokumentację jakąś do tego najlepciejszego pod słońcem gaźnika? Coś się sypnęło i po włączaniu ssania coś mi ostro świszczy po filtrem i auto nie chce jechać. Nie jest to syczenie jak przy łapanie lewego powietrza tylko takie jak byśmy w wentyl koła wcisnęli zapałkę,,, Gaźnik ten nie ma klasycznej przepustnicy ssania bo jest ta cała szuflada, ale rusza się płynnie i generalnie nie ma problemów ani z odpalaniem ani z jazdą jak ssanie jest wyłączone,,, aha silnik nie gaśnie, na wolnych chodzi równo tylko ten świst słychać i nie da się ruszyć bo się dusi,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 9 Lis 2009, 09:48
|
|
|
może to i głupie pytanie, ale próbowałeś obczajać co się dzieje w środku przy ruszaniu? |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 9 Lis 2009, 10:37
|
|
|
Tam nic nie widać bo ta szuflada jest zasunięta, otwiera się jak się mocno wciśnie w pedał a przy 4 tyś to nie problem ruszyć A jak ją palcem przesunę na pracujacym silniku to zaczyna się lać paliwo i silnik gaśnie. Zerkałem do środka na postoju ale nie widzę nic nadzwyczajnego,,, z boku jest tylko dźwigienka która obraca się jak ruszasz cięgnem ssania,,, kiedyś miałem rysunki i opis tego gaźnika ale gdzieś posiałem :( |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|