Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:25 |
[MK3] RS'KLARNIA by sowa & Gwid |
Autor |
Wiadomość |
sowa
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 8 Lis 2009, 00:04
|
|
|
to ja sprostuje sprostowanie... dwie osoby + sprzęt (o trzeciej nic nie wiem)
anjko napisał/a: | Ale przyznam że po porannym telefonie sowy też trochę się zmartwiłem i już nie udało mi się zasnąć | ...10:40 była
A tak w ogole to nie ma się co łamac.. auto pracuje teraz na nieco innych obrotach i pewnie jeszcze jakies kwiatki się znajdą... oby nie za drogie bo nie bedzie na setup 130KM |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
siekierap
s'klarnia
|
|
|
|
|
Gwid
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007 Posty: 145 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 8 Lis 2009, 00:19
|
|
|
prostuje wypowiedź mojej żony na setup 130 KM fundusze sie znajdą muszą
Anjko widzisz problem nie polega na rozpędzeniu sie, bo 170 jest w oka mgnieniu. Problem jest wlasnie od 170:/ to juz bardzo powoli rosnie.
Moze skoro wskaźnik temperatury szaleje to szybkościomierz tez? |
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ |
Ostatnio zmieniony przez Gwid 8 Lis 2009, 01:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 8 Lis 2009, 00:24
|
|
|
Prędkościomierz jest na linkę więc to nie ma nic wspólnego, a jakie obroty miałeś przy tych 180km/h ? |
_________________
|
|
|
|
|
Gwid
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007 Posty: 145 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
anjko
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 8 Lis 2009, 14:14
|
|
|
Ty masz z przodu opony 175 65 13 o ile dobrze pamiętam??
Jeśli tak to różnica w prędkości między moimi oponami czyli 185 60 14 jest około 3.5% co daje 5.5 km/h przy 150km/h. Czyli nie wiele.
Według tego kalkulatora http://www.oponeo.pl/narz...niki_opon.htmlx |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 8 Lis 2009, 15:18
|
|
|
No zawsze sie cos znajdzie, wiem sam po sobie jak wyszlo pare kwiatkow zanim auto zostalo oddane do wlasciciela...
Tlumiki sie wypalily juz czy jeszcze nie?? bo dopuki nie przestanie smierdziec z wydechu spalenizna to nie macie co szukac osiagow powyzej danej predkosci obrotowej...
Najprostrzy sposob pare przejazdow 4 bieg i do odciecia zeby farbyczne "futro" wewnatrz tlumikow troche sie wypalilo...
Czujnik temp u Vendela tez pokazuje sie miedzy N a czerwonym polem i dopiero zalacza sie wentylator i to nie jest przegrzanie... |
_________________
|
|
|
|
|
Gwid
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007 Posty: 145 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 11 Lis 2009, 20:33
|
|
|
Dobra panowie i panie - pojawiła się zagadka do rozwiązanai w zwiazku z ekspolatacja szklarni.
Przy dochodzeniu do Vmax układ kierowniczy wpada w rezonans:/ na poczatku po oględzinach Anjko mysleliśmy ze to drążaek i koncówka - wiec wymieniliśmy. Teraz jednak okazuje sie ze to nadal się dzieje.
Przy przyspieszaniu pojawia sie charakterystyczne dudnienie a przy hamowaniu cała kierownica drży. Zaznaczam że to nei opony bo działo by sie to na okrągło. Po ostatniej wymianei końcówki i drązka tez ustawiłem zbieżnność wiec nei mam zielonego pojecia co to moze byc
Ktos coś takiego miał? |
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 11 Lis 2009, 20:51
|
|
|
u mnie takie objawy dawały tarcze w stanie "o dupę potłuc". wymieniłem tarcze, wyczyściłem powierzchnię styku piasta-tarcza i jedzie się jak po szynach. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
sowa
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 11 Lis 2009, 21:34
|
|
|
uwaga dodatkowa - nie za kazdym razem przyspieszania/hamownia tylko co jakis tam czas... i to jest najwiejsza zagwozdka na chwile obecną |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
siekierap
s'klarnia
|
|
|
|
|
Gwid
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007 Posty: 145 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 11 Lis 2009, 21:34
|
|
|
to na 100% nei tarcze bo nówki zakładałem i sam czyściłem wszystko żeby pasowało.
Problem pojawia sie znienacka a potem znika. |
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ |
|
|
|
|
anjko
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 11 Lis 2009, 22:49
|
|
|
Gwid napisał/a: | sam czyściłem wszystko żeby pasowało |
Tego się właśnie obawiam |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? |
|
|
|
|
mikolaj_r
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mikołaj
Wiek: 37 Dołączył: 25 Paź 2005 Posty: 397 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 11 Lis 2009, 22:56
|
|
|
Hmm półosie proste? masa wyrównoważająca w dobrym miejscu? |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 11 Lis 2009, 23:02
|
|
|
anjko napisał/a: | Gwid napisał/a: | sam czyściłem wszystko żeby pasowało |
Tego się właśnie obawiam |
|
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Gwid
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007 Posty: 145 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 11 Lis 2009, 23:29
|
|
|
jajko nie będe gadał kto sprawdzał;P
pozatym byłes z nami i jeździ równo do momentu w którym nie jeździ równo moze wlasnie te masy na półośkach sie poprzesuwały. |
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ |
Ostatnio zmieniony przez Gwid 16 Lis 2009, 07:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
anjko
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 11 Lis 2009, 23:33
|
|
|
mikolaj_r napisał/a: | Hmm półosie proste? masa wyrównoważająca w dobrym miejscu? |
Dobre pytanie ale ja wychodzę z założenia że jak coś jest krzywe to jest krzywe i nie ma znaczenia czy to opona felga półoś czy tarcza bije cały czas.
A tu najgorsze jest to że to sie dzieje czasami dzisiaj zrobiliśmy 30 km pałując ostro szklarnie i nic. Wszystko w jak najlepszym porządku idzie jak po szynach.
A gdyby coś krzywe było to raczej biło by cały czas. |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 11 Lis 2009, 23:43
|
|
|
anjko, - a nei było delikatnego luzu na wałku sprzęgłowym ? |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
anjko
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 12 Lis 2009, 00:13
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | anjko, - a nei było delikatnego luzu na wałku sprzęgłowym ? |
Jak wymieniałem sprzęgło to nie rzuciło mi sie w oczy fakt może jakoś szczególnie się nie przyglądałem. Tylko że jak wszystkie graty były w czerwonej to jeździłem nią miesiąc czasu i nic takiego sie nie działo.
A co do wałka to czy mogło by sie to tak objawiać?
Bo z tego co mówi Mat to nie jest po zmianie biegu czy coś. Tylko jedzie sobie spokojnie 140-150 i nagle zaczyna napierd.... I tak az do zatrzymania wtedy już nawet przy hamowaniu bije.
Generalnie żeby wałek wykluczyć to można w momencie jak to sie pojawi wrzucić luz a potem zgasić silnik i patrzyć czy coś sie zmieni.
Najgorsze jest to że to nie chce sie pojawić jak jadę z nim i tez trudno mi to opisać jak tego nie słyszałem.
[ Dodano: Pią Lis 13, 2009 21:52 ]
Jak by co to opis swapa poprawiony czyli to już ostateczna wersja. Ewentualnie mogą dość jeszcze jakieś foty jak coś znajdziemy.
A tak apropo fot to właściciel zamiast szukać dziury w całym mógłby wkleić jakieś aktualne z pod machy |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? |
|
|
|
|
Gwid
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007 Posty: 145 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 13 Lis 2009, 23:05
|
|
|
Ta tania prowokacja na mnie nie podziała
Nie szukam dziury w całym - to się nazywa dodatkowe zainteresowanie
Moze jutro w Lutolu coś sie pyknie bo tak to nie ma czym się chwalić Załoze brewki od Ciebie, szybki z tyłu, zrobię progi, załozę nowe oponki z felgami ( czekam na zdjęcie od Trzeciego bo juz czekaja zrobione w Szczecinie - za co jestem bardzo wdzięczny) oraz wiadomo cały pakiet od 130 KM i wtedy będzie co pokazywać kusi mnie zglebowanie jej troszeczkę ale nie tak jak ma Sowcia |
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ |
|
|
|
|
anjko
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 13 Lis 2009, 23:13
|
|
|
Ale pod maską to już sie za wiele nie zmieni tak wiec można śmiało foty zapodawać. |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 13 Lis 2009, 23:35
|
|
|
Ja mam prosbe jezdzie teraz na hamownie i pozniej po zmianie zabawek na te z 130KM, bo chetnie zobacze wreszcie wykres 1.8 ziutka ktory ma serie albo taki co jest blisko serii przed oraz blisko serii po modach...
Zawieszenie macie tam Eibacha blekitnego wiec dla ziutka na amorkach z S-ki + eibach do jazdy na co dzien IMHO wystarczy, zwlaszcza jak lubicie swoje tuleje na wahaczach |
_________________
|
|
|
|
|
|