Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Koszt SWAP-a z 1.1/1.3 na większy silnik
Autor Wiadomość
Cichy17
[Usunięty]

Wysłany: 1 Lis 2009, 09:14   [MK3] Koszt SWAP-a z 1.1/1.3 na większy silnik

Tak jak w temacie. Szukalem lecz nie moglem nic znaleść. Swap byl by na Fiescie 1,1(gaznik)
Ostatnio zmieniony przez trzeci 1 Lis 2009, 18:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 1 Lis 2009, 09:39   

Tym pytaniem to mnie powaliłeś,,, nie jest ważne z czego skapujesz tylko chyba bardziej na co swapujesz? Nie sądzisz?

Koszty to jest nowy silnik + cały potrzebny osprzęt do niego + demontaż starego + montaż nowego + ewentualne potrzebne przeróbki + kilka piw.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Cichy17
[Usunięty]

Wysłany: 1 Lis 2009, 10:02   

Chodzi mi o cene(mniej/wiecej) Robocizny demontaż i montaż nowego
 
 
szogoon 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 39
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 374
Skąd: Łódź
Wysłany: 1 Lis 2009, 10:03   

ale dalej nie podałeś na co swapujesz ;>

silnik będzie taki sam ?
 
 
 
Cichy17
[Usunięty]

Wysłany: 1 Lis 2009, 10:05   

prawdopodobnie 1,8 lub 2,0 od mondeo
 
 
szogoon 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 39
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 374
Skąd: Łódź
Wysłany: 1 Lis 2009, 10:06   

no to mi uwierz, że 1.1 na 1.1 się robi bardzo łatwo, ale 1.1 na 2.0 to już trochę rzeźbienia...
pamiętaj, że serducho to nie wszystko... tego potwora trzeba jeszcze czasem zatrzymać ;)
 
 
 
Cichy17
[Usunięty]

Wysłany: 1 Lis 2009, 10:07   

liczę się z tym ze potrzebna bedzie wymiana zawiechy i hebli
 
 
Leon_SSJ 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 171
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 1 Lis 2009, 10:10   

to raczej sam sobie z tym nie poradzisz a znalesc mechanika tez bedzie ciezko
_________________
 
 
 
Cichy17
[Usunięty]

Wysłany: 1 Lis 2009, 10:14   

Oczywiscie ze nie chce tego sam robic. Dlatego pytam sie o ewentualne koszty a wiem ze kilka ludzi z forum zajmuja sie takimi zeczami
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 1 Lis 2009, 10:24   

Więc tak:
Demontaż starego silnika - darmo
Koszt nowego: 2000 (silnik + skrzynia + kawałki półosi + elementu układu chłodzenia + duperele)
Koszt brakującego osprzętu: 800
Nowe sprzęgło: 600
Montaż silnika - darmo
Wizytę u speca celem drobnej naprawy i regulacji - 300
Zaciski na przód: 80 za 2
Tarcze: 2 x 120
Klocki: 80
Sprężynki: 4 x 50
Amorki 4 x 100
"okablowanie" do hamulców: 180
Montaż hamulców i zawieszania - darmo

Ceny z pamięci, jak dobrze zliczyłem wyszło 5560 czyli zostaje 440 na duperela bo kredytu na swapa wziąłem 6 tysięcy, a poszło wszystko tak że piwo i serdelki trzeba było z innego budżetu brać.

[ Dodano: Nie Lis 01, 2009 10:26 ]
Aha darmo to są całe dnie spędzone z łapami pod maską na wyjęcie starego silnika (szybko) i wsadzenie i spasowanie nowego (długo) w grę wchodzi oczywiście ciecie budy, spawanie itp.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Cichy17
[Usunięty]

Wysłany: 1 Lis 2009, 10:32   

A w przypadku silnika 1,6 trzeba wymianiac heble oraz zawieche?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 1 Lis 2009, 10:43   

Jeśli będziesz nim jeździł jak 1,1 to nie trzeba, ale to raczej wątpliwe,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 46
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 1 Lis 2009, 10:57   

Poszperaj w Projekty FKP zobaczysz, że nie jest łatwo zrobić swapa jak ci się wydaje. nie wspomnę, że tania impreza to też nie jest. A kilka projektów nawet nie zostało skończonych, z powodu braku kasy. No chyba, że masz drukarkę do kasy w domu...
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
trzeci 
Moderator





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 55
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 1 Lis 2009, 11:03   

TUTAJ masz opis jednego z ostatnich swapów.
Z 1.3 na 1.8 (z Fiesty)
Koszty części są podane, do tego popytaj o koszt robocizny u siebie w okolicy lub u nas na forum, skoro sam nie będziesz tego robił.
Zmiana hamulców i zawiechy po wrzuceniu większego, cieższego i dużo mocniejszego silnika to raczej niezbędny zabieg :)
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 1 Lis 2009, 11:06   

Czyli suma summarum nie opłaca się. Kup sobie mondeo, a Fiestę sprzedaj. Taniej wyjdzie.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
szogoon 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 39
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 374
Skąd: Łódź
Wysłany: 1 Lis 2009, 11:07   

Maki, ale mondek więcej waży ;>
 
 
 
Leon_SSJ 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2005
Posty: 171
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 1 Lis 2009, 12:16   

a nie ukrywajmy ze zwykli mechanicy sie w takie rzeczy nei chca bawic wola wymienic olej klocki i tym podobne sprawy a nie rzezbic w gownie i nie wezma nawet za to dobrych pieniedzy
_________________
 
 
 
Cichy17
[Usunięty]

Wysłany: 2 Lis 2009, 18:52   

a jak bym chcial wrzucic silnik 1,3 to trzeba wymieniac zawieche i heble?
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Lis 2009, 19:32   

Cichy17 napisał/a:
jak bym chcial wrzucic silnik 1,3 to trzeba wymieniac zawieche i heble?

Zyskasz 5 do 10KM to po co chcesz hamulce zmieniać.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
McLfan 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 199
Skąd: Opole
Wysłany: 2 Lis 2009, 19:34   

Czy zmieniasz, czy nie, jednak warto to zrobić. To jest bezpieczeństwo.
_________________
Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.