Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Zamknięty przez: DziDzia
20 Kwi 2014, 14:53
[MK3] Fiesta mk3'94 RS2000
Autor Wiadomość
szpakerson 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 34
Skąd: Kraków
Wysłany: 14 Wrz 2009, 21:43   [MK3] Fiesta mk3'94 RS2000

1. NICK: szpakerson

2. IMIĘ: Marcel
3. MODEL: Fiesta Blues 1,3 KAT
4. WERSJA: MK3
5. ROCZNIK: 1994
6. SILNIK: 1,3

7. OPIS AUTA: Samochód zakupiony za 1500pln, dobra blacharka, miała służyć jako auto zastepcze dla klientów serwisu. Irytowała mnie faktem że przy 130 wyła jak szalona... trzeba było to zmienic i tak:

8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: zmiana zderzaków gdyz stare były połamane, samochód był chyba pierwszym autem poprzedniego właściciela :)
b. mechaniczne: kompletny swap silnika N7A z escorta RS2000, hamulce przód i tył z fiesty xr2i, amortyzatory TA-Technix, wstawiony stabilizator, tył obnizony 30mm. Chłodnica z 1,8d, dołożony stabilizator z przodu, klocki hamulcowe EBC Green Stuff, zaciski pomalowane na czerwono
c. audio: Jednostka centralna Peiying PY6128D, głośniki przód seria, tył w półce Aiwa 200mm 8Ohm
d. inne: Zmienione zegary na wersje z obrotomierzem, pasy 4 punktowe schroth, fotelik dzieciecy Recaro Young Sport

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: poprawka nadkoli z tyłu (typical ford piece of crap), alu 14"
b. mechaniczne: może turbo ale podobno bedzie trzeba zakuc :(
c. audio: zmiana oryginałów z przodu i tweeterki, może jakies LCD
d. inne: Fotele Recaro

_________________
Bylo mk3 swap RS2000 '94
Golf V GTI '05
Evo VIII '05
Jest najszybszy Pulsar GTIR '94 w Polsce
 
 
 
hubi_2006 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 1479
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 14 Wrz 2009, 21:55   

Fajne auto... zastępcze :9:
_________________
Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz Ÿ(R)
 
 
 
szpakerson 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 34
Skąd: Kraków
Wysłany: 14 Wrz 2009, 21:58   

no daje rade. niejedna e30 w m-ce sie juz napocila... bezskutecznie...
_________________
Bylo mk3 swap RS2000 '94
Golf V GTI '05
Evo VIII '05
Jest najszybszy Pulsar GTIR '94 w Polsce
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 14 Wrz 2009, 22:05   

no to teraz jest czym pojeździć :D

zapraszamy na najbliższego spota frakcji małopolskiej.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
szpakerson 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 34
Skąd: Kraków
Wysłany: 14 Wrz 2009, 22:15   

gdzie i kiedy??
_________________
Bylo mk3 swap RS2000 '94
Golf V GTI '05
Evo VIII '05
Jest najszybszy Pulsar GTIR '94 w Polsce
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 14 Wrz 2009, 22:25   

to się jeszcze okaże, poczytaj czasem ten wątek: http://www.fiestaklubpols...p=419691#419691
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 15 Wrz 2009, 07:38   

Jak się te TA-Technixy sprawują bo mam zamiar na przód zarzucić w przyszłości :)
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15 Wrz 2009, 08:01   

Kolejny sleeper i to 5drzwi :ok:
Fajniutki
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 15 Wrz 2009, 08:45   

nice :)
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 15 Wrz 2009, 09:42   

Jak przedmowcy- niezly sleeper...Ale E30 M to raczej ciezko bedzie tym pojechac, a dwa gdzie spotkales na kresce E-30 M bo to gruby rarytas jest...?
_________________
HyHy:)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 15 Wrz 2009, 13:39   

szpakerson napisał/a:
no daje rade. niejedna e30 w m-ce sie juz napocila... bezskutecznie...

To prosze cie pokaz mi ile E30 i to prawdziwych M3 widziales bo zapewne nie wiesz jak to wyglada pod maska a za razem z zewnatrz...
Ogolnie fajne auto silnik OK, ale jestem ciekaw stanu obecnego tego motoru bo czesto serii nawet nie ma...
_________________

 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 15 Wrz 2009, 13:41   

panowie, przecież w Polsce 90% beemek e30 to emki - co wy, znaczków nie oglądacie? gy
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
szpakerson 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 34
Skąd: Kraków
Wysłany: 15 Wrz 2009, 17:13   

tehnixy spoko. mam je tydzien ale sa ok. jedyna wada to fakt ze sa regenerowanymi amorkami o czym nikt nie pisze. co do emek chlopaki widzialem nie jedna i jezeli ktos ma watpliwosci co do kreski to zapraszam <lol>
_________________
Bylo mk3 swap RS2000 '94
Golf V GTI '05
Evo VIII '05
Jest najszybszy Pulsar GTIR '94 w Polsce
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 15 Wrz 2009, 17:49   

A jakie mialy silniki te e30 Mki??:> Hehe moze wiesz czym sie roznia (wizualnie procz bodykitu)- taki jeden charakterystyczny detal...
_________________
HyHy:)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 15 Wrz 2009, 18:00   

No ja tez bardzo chetnie sie dowiem co tak wyroznia prawdzie E30 M3 na karoserii :)
Zapewne bardzo ladnie bylo slychac w tej E30 6 garowy silnik jak pieknie kreci po obrotach a Vanos az wyje z radosci przy okazji wysokich obrotow. <8>
_________________

 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 15 Wrz 2009, 18:09   

(w internecie) można pooglądać gy
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
Ostatnio zmieniony przez bidżej 15 Wrz 2009, 18:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 15 Wrz 2009, 18:13   

Tak mozna tylko teraz wiedz ktora jest prawdziwa :)
_________________

 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 15 Wrz 2009, 20:29   

Fordon To silnik z ex-szczura Darasa, wyhamował go na 142 KM jeśli dobrze pamiętam :-P
_________________
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 15 Wrz 2009, 20:43   

No czyli i tak serii nie ma... :) Postawowa sprawa MK3 na serii ale naprawde serii RS2K nie jest w stanie zejsc do 14,5... gdzie M3 robi taki czas z shif mistem 2, i 3 biegu oraz kierowca pipa...M3 czy to E36 3.0 czy 3.2 oraz alpina jest naprawde szybkim autem krecacym wysokie 13. E30 bardzo podobnie.
Takie gadanie a moze jechal na wstecznym a moze pobiegli do lasu :rotfl:
_________________

 
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 15 Wrz 2009, 20:45   

ciekawa, ciekawa... nawet fotelik dziecięcy Recaro :)
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.