Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Problem z kierownica - zgrzyt przy parkowaniu
Autor Wiadomość
klaudia
[Usunięty]

Wysłany: 23 Sie 2009, 18:49   [MK3] Problem z kierownica - zgrzyt przy parkowaniu

:sad: mam od paru dni problem z kirownica.szukam odpowiedzi na necie ale nic z tego.przy normalnej jezdzie nic sie nie dzieje.zgrzyty zaczynaja sie dopiero przy parkowaniu.zgrzyt wyglada na jakby zatarte lozysko ale nie wiem czy takie znajduje sie w okolicach kierownicy.prosze o jakas rade old :patyk: [/i]
Ostatnio zmieniony przez trzeci 23 Sie 2009, 19:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lucek 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 36
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 22
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 23 Sie 2009, 20:02   

Ja mam podobny problem u mnie natomiast nie jest to tyle zgrzyt co strzelanie i to bardzo głośne strzelanie jakby pękanie plastiku. Najczęściej przy parkowaniu bo jak wiadomo samochody bez wspomagania najwięcej energii pochlaniaja właśnie przy tym manewrze gdyż kółkiem trzeba mocniej przekręcić. Ale u mnie nieraz podczas wiekszych predkości też czuć ten sam opór przy pokonywaniu zakrętów coś jakby kierownica była nienasmarowana lub o coś tarła ten opór można na upartego wytłumaczyć zetknięciem z plastikową obudową od kierownicy natomiast strzelania zupełnie nie rozumiem jeżeli ktoś rozbierał już ukł. kierowniczy i wie co tam może przeszkadzać prosze również o podpowiedź bo strach jeździć gdy podczas skrętu niedajboże kierownica nie zareaguje :greenpeace: <oki>
 
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 23 Sie 2009, 20:05   

Cytat:
Ja mam podobny problem u mnie natomiast nie jest to tyle zgrzyt co strzelanie i to bardzo głośne strzelanie jakby pękanie plastiku. Najczęściej przy parkowaniu bo jak wiadomo samochody bez wspomagania najwięcej energii pochlaniaja właśnie przy tym manewrze gdyż kółkiem trzeba mocniej przekręcić. Ale u mnie nieraz podczas wiekszych predkości też czuć ten sam opór przy pokonywaniu zakrętów coś jakby kierownica była nienasmarowana lub o coś tarła ten opór można na upartego wytłumaczyć zetknięciem z plastikową obudową od kierownicy natomiast strzelania zupełnie nie rozumiem jeżeli ktoś rozbierał już ukł. kierowniczy i wie co tam może przeszkadzać prosze również o podpowiedź bo strach jeździć gdy podczas skrętu niedajboże kierownica nie zareaguje :greenpeace: <oki>


100% krzyżak do wymiany... i wymieniaj, bo pewnego dnia faktycznie ci zablokuje na dobre kiere...

klaudia napisał/a:
:sad: mam od paru dni problem z kirownica.szukam odpowiedzi na necie ale nic z tego.przy normalnej jezdzie nic sie nie dzieje.zgrzyty zaczynaja sie dopiero przy parkowaniu.zgrzyt wyglada na jakby zatarte lozysko ale nie wiem czy takie znajduje sie w okolicach kierownicy.prosze o jakas rade old :patyk: [/i]


prawdopodobnie też krzyżak... weź go psiknij jakimś smarem w sprayu, albo silikonem i zobacz czy będzie poprawa...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
klaudia
[Usunięty]

Wysłany: 28 Sie 2009, 17:44   

wymienimy ten krzyzak i sie zobaczy czy pomoze.poki co z gory dzieki.
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 28 Sie 2009, 19:48   

jesli ktos jest po wymianie i pewny czesci ktora kupil i robil to sam to jakiej firmy moze mi polecic krzyzaki do fiesty? bo to wiadomo, mala czesc ale trafiaja sie kiczowate zaminniki ktore nie nachodza dobrze na zabki itp (juz na takie trafilem i musialem qmplowi go podginac rozginac itp) jesli ktos siedzi w temacie mechaniki prosze o odpowiedz, ewentualnie nawet linka, bo moze gdzies dorwal na allegro - dobrej jakosci i na tym jezdzi i moze z czystym sumieniem polecic do mk3

PS. Prosze nie wysylac linkow przez pseudomechanikow, do czesci ktorych się samemu nie mialo w rekach.
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 28 Sie 2009, 22:27   

Ja z czystym sumieniem polecam oryginał Ford :) Może i trochę kosztuje porównując do badziewia z allegro ale jest pewność, że posłuży długi okres czasu i pasuje bez problemowo.
_________________
 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 29 Sie 2009, 07:26   

dokladnie, jest duza roznica w nalozeniu oryginalu a taniego zamiennika, znana jest Ci jego cena (fordowskiego krzyzaka)?
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 29 Sie 2009, 10:17   

Ja płaciłem 130 zł za oryginał.
_________________
 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 29 Sie 2009, 10:25   

no to znajomy za jakies 55-60 kupil i zesmy kleli ze 2h... mozesz podac mi skad go nabyles, moze znasz jego kod, zdaje sie ze jest wybity na nim, ale nie pamietam
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 29 Sie 2009, 11:13   

ja kupiłem Meyle na alledrogo: http://moto.allegro.pl/it...a_ka_kompl.html
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 29 Sie 2009, 12:11   

dokladnie taki kod czesci? zero problemu przy zakładaniu? delikatnie podpukales i naszlo, czy byla zabawa i walenie mlotem podginanie rozginanie itp? nie interesuje mnie zabawa z ta czescia bo dosc szybko mozna ja zniszczyc :)
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 29 Sie 2009, 12:16   

ja ciągle czekam na chwilę czasu żeby zmienić, ale razem ze mną kupował kumpel i podobno wymiana bezproblemowa. wcześniej takiego krzyżaczka zakładał SpiderMAN i też sobie chwalił.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
kovalek 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Leszek
Wiek: 39
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 74
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 29 Sie 2009, 21:24   

Ja Polecam krzyżak Febi. Kupiłem w IC za 110zł i działa rewelacyjnie, z założeniem nie ma problemu. Wcześniej kupiłem jakiś tanszy zamiennik (LCC czy jakoś tak za 70zł). Nie dość ze bardzo ciężko chodził (kiera nie odbijała) to jeszcze stukał. Do tego otwór na śrubę przy kolumnie kierowniczej był za nisko i był wielki problem aby go założyć. Oddałem do reklamacji badziewie, bo nie dało się jeździć.

Najlepiej kupić oryginał jeżeli jest do niego dostęp.
_________________
pozdrawiam
Leszek Kowalski
 
 
 
Radkalkin 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 157
Skąd: EL
Wysłany: 1 Wrz 2009, 16:37   

Lucek napisał/a:
Ja mam podobny problem u mnie natomiast nie jest to tyle zgrzyt co strzelanie i to bardzo głośne strzelanie jakby pękanie plastiku. Najczęściej przy parkowaniu bo jak wiadomo samochody bez wspomagania najwięcej energii pochlaniaja właśnie przy tym manewrze gdyż kółkiem trzeba mocniej przekręcić. Ale u mnie nieraz podczas wiekszych predkości też czuć ten sam opór przy pokonywaniu zakrętów coś jakby kierownica była nienasmarowana lub o coś tarła ten opór można na upartego wytłumaczyć zetknięciem z plastikową obudową od kierownicy natomiast strzelania zupełnie nie rozumiem jeżeli ktoś rozbierał już ukł. kierowniczy i wie co tam może przeszkadzać prosze również o podpowiedź bo strach jeździć gdy podczas skrętu niedajboże kierownica nie zareaguje :greenpeace: <oki>

sprawdziłeś krzyżak?
jeżeli jest ok, to sprawdź przegub. jak jest walnięty to strzela [puka].
_________________
PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.