Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Otwarty przez: Żółwik Tuptuś
27 Cze 2009, 12:52
Zetec Turbo 1.8 problem z doładowaniem
Autor Wiadomość
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 21 Cze 2009, 00:31   

DziDzia napisał/a:
Przyznaj się, że znowusz coś kombinujesz...

OT tak blacharkę :ok:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 39
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 21 Cze 2009, 00:33   

Nie tam żebym jakiś OT tu robił, ale przyznaj się... Tylko blachę :?:



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 21 Cze 2009, 00:37   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Grand napisał/a:


wole starać się myśleć nawet z mizernym skutkiem, niż zaprzestać tego procederu jak Ty.


rozwijasz się , ale to nadal za mało żeby mi ubliżyć . Kontynuuj .

Olej kreskę , ziomów , wyniki i respekt na dzielni .

Usiądź i na spokojnie posprawdzaj wszystko .
Uszczelki mają być szczelne a nie " prawie szczelne " .
IC ma być szczelny i sprawdzony a nie "bo ktoś powiedział "
Poza tym ma być założony tak żeby był IC a nie grzałką ( pośmialiśmy się już z tego i wystarczy - nie rób z siebie głupszego niż jesteś nadal tak trzymając IC )
załóż WG żeby pompował bez MBC 0.4 bara ( tak jak radzi Puma )

Przeanalizuj cały wątek pod kątem rad a nie ludzi , którzy się do biednego małego grancika przypierdalają .



byś się tak odwalił od mojej osoby i nie próbował robić psychoanalizy mojej osobowości bo Ci to nie idzie.
jak bardzo głupi jestem nie jesteś w stanie zweryfikować więc daj se spokój.
ja pisze z problemem mechanicznym a Ty odrazu łaczysz auto z człowiekiem.
auto to blacha śrubki i wiatraczek nazywany garrett a człowiek to dusza ciało a przedewszystkim uczycia.
rozdziel te dwie sprawy a wszyscy będą szczęśliwi.

Ic dziś właśnie wstawiłem w zderzak, w poniedziałek odbiore rurki bo złączki SH już mam

aha Złófik cium cium - taki mały to ja niejestem
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 21 Cze 2009, 00:42   

Grand napisał/a:


aha Złófik cium cium - taki mały to ja niejestem


no to sprawdź to wszystko o czym tu pisano .

Jeżeli masz jaja to napiszesz gdzie tkwił problem .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 21 Cze 2009, 00:43   

Grand napisał/a:
aha Złófik cium cium - taki mały to ja niejestem


teraz kolego to Ty przeginasz :fox: a co do auta i człowieka to razem ma tworzyć jedną całość jeśli ma dobrze jeździć ...
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 21 Cze 2009, 00:45   

no tak, ale ja stwożyłem temat o problemie z moim autem a ten ... się odrazu czepia mojej osoby, i zastanawiam się dlaczetotak to łączy ? jakiś kompleks zapewne
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 21 Cze 2009, 00:49   

Grand napisał/a:
no tak, ale ja stwożyłem temat o problemie z moim autem a ten ... się odrazu czepia mojej osoby, i zastanawiam się dlaczetotak to łączy ? jakiś kompleks zapewne


kompleks małego penisa :yes:

a dwa posty wyżej napisałem kiedy się powinieneś odezwać w temacie
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 39
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 21 Cze 2009, 00:49   

Grand napisał/a:
jakiś kompleks zapewne

Tak, Żółw ma kompleks.. Swoje auto... Chciałby mieć w czarnym macie, ale niestety.. Ma w czarnym macie...



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 21 Cze 2009, 00:49   

Grand napisał/a:
jakiś kompleks zapewne


My co mamy mk1 nie mamy kompleksów :devil: to 1 liga i twarde karki, nie poddajemy się gdy coś pada <8>

Więc kolego diagnozuj :) bo ja jestem ciekawe rezultatów :)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 21 Cze 2009, 00:50   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Grand napisał/a:
no tak, ale ja stwożyłem temat o problemie z moim autem a ten ... się odrazu czepia mojej osoby, i zastanawiam się dlaczetotak to łączy ? jakiś kompleks zapewne


kompleks małego penisa :yes:

a dwa posty wyżej napisałem kiedy się powinieneś odezwać w temacie


a czy to ma jakieś znaczenie? to co Ty napisałeś ?
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 39
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 21 Cze 2009, 00:50   

Laskosz napisał/a:
My co mamy mk1 nie mamy kompleksów :devil: to 1 liga i twarde karki, nie poddajemy się gdy coś pada <8>

Nie wszyscy :twisted:



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21 Cze 2009, 00:51   

Kuźwa panowie, dajcie siana. Grand masz wszystko juz napisane w tym temacie i o to tu chodzi. Bo prawda jest taka że wszyscy dookoła mogą cię jedynie kierować na problem, a rozwiązać musisz go sam - samymi rozmyślaniami go nie rozwiążesz. Idziesz, składasz, naciągasz, wszystko jak w temacie wypisane.
- działa - przychodzisz, dziękujesz, nisko się kłaniasz
- nie działa - piszesz jakie są dalej objawy, problem zostaje rozbity na drobne i zaczyna się rzeźba
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 21 Cze 2009, 00:56   

kamil, tej pojmij że jest noc ciemno deszcz pada nuda, to trzeba troche podgotować atmosfere na forum.

tak jak piszesz to ja całe to auto zbudowałem praktycznie sam, teraz doszedłem do wniosku ze o to jedno moge spytać na forum " ciekawe czy coś nowego się dowiem "

dowiedziałem się tylko
że zółwik jest zadżebisty i wie wszystko
ja jestem mały
na forum są sami mistrzowie akcji
ja się nie znam


i nadal zostaje przy teori ( mojej własnej ) że najwięcej to ja się dowiem siedząc w kanale ze śrubokrętem...

tylko brakuje mi praktycznej wiedzy bo mając w ręce aktuator ciężko mi okreslić czy jest on sprawny czy nie, bo do tej pory miałem w ręce max 3 aktuatory w tym dwa od 1.9 tdi i jeden wyżej wspomniany, ale nic nie poradze kupie se nowy i bede miał możliwosć porównania
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 21 Cze 2009, 00:58   

kamil wolski, - po prostuj jako mod tego działu udowadniam że nawet największej internetowej cium cium jesteśmy w stanie pomóc bez ostrzeżeń , banów , itd .

Mam nadzieje że za tego kolesia dostanę nagrodę , porównywalną z noblem i dlatego nadal jestem kurewsko spokojną kaczuszką pływającą po tafli i lubię chleb ze smalcem spokojnego jeziora .

Wiesz - to jest moja terapia bo podobno jestem zbyt agresywny jako MOD .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 21 Cze 2009, 01:02   

odemnie w charakterze nagordy moge wręczyć a właściwie wykonać kopa w dupę, za takie cenne pociski
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 39
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 21 Cze 2009, 01:03   

Grand, nie przeginaj....



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 21 Cze 2009, 01:04   

wystarczy .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 27 Cze 2009, 12:51   

W temacie pojawiły się ponoć nowe zagwozdki do rozwiązania i przygotowane przez Granta zdjęcia , zatem otwieram .

Tym razem jedziemy z kulturką i tylko merytorycznie .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Cze 2009, 18:49   




T3 made in RST




nowy aktuator, z 1.8 T audi TT, organoleptycznie patrząc chodzi dużo twardziej niż mój poprzedni.



orurowanie buduje od nowa, intercooler z Xary HDI
dolot do turbiny FI60 z turbiny do intercoolera 52 z ic kawałek 52 i poszerzenie do 60 potem troszke więcej po przepustnicy i kolektor.

efekt całej przróbki po przeróbce będzie znany za pare dni, bo brakuje mi jednego kolanka żeby poskładać całe orurowanie
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 27 Cze 2009, 19:15   

jakiej średnicy kolanka ci brakuje ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel
Fordon Tuning mechaniczny 140 30 Lis 2011, 09:21
szczupak
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.