Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 21 Maj 2006, 09:05 |
Swap , Turbo |
Autor |
Wiadomość |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 19 Paź 2004, 07:20
|
|
|
Panowie, spokojnie - koledze chodziło przede wszystkim o wymiary czy taki silnik zmieści mu się do budy gdzie ma 1,1. Gienek, masz rację - ale powiedzmy ze tą są już drugorzędne szczegóły (ale jednak istotne). |
_________________
|
|
|
|
|
remus
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 17 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19 Paź 2004, 07:29
|
|
|
Mi bez żadnego problemu wszedł 1,6 turbo do budy gdzie był 1,3. Bez jakichkolwiek przeróbek. |
|
|
|
|
mellow [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Paź 2004, 14:59
|
|
|
Dokladnie bo Wasze silniki maja tylko 1 poduszke mocujaca, zetecki maja 2 i trzeba by dorobic mocowanie na prawej podluznicy ale dla chcacego nic trudnego )
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Grze [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Paź 2004, 20:12
|
|
|
to ja sie dolącze do tematu. czy da sie wsadzic do mk3(teraz 1.1i) silnik od xr2i?? :mrgreen: duzo trza zrobic przerobek zeby sie buda(leciwa bo z 90) nie posypala? |
|
|
|
|
Kermitos [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Paź 2004, 20:21
|
|
|
Jakby powiedzial Gienek Wichura, wszystko sie da i dla chcacego nic trudnego. Da sie wstawic 1,6 8V chyba bez problemu z miejscem, a co do zetecow to jak napisal mellow trzeba przerabiac co nieco. Temat byl juz przerabiany wiec poszukaj jeszcze, a na pewno dowiesz sie wiecej. |
|
|
|
|
KacpeRS [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Paź 2004, 20:37
|
|
|
jakby ktoś namierzył 1.6 na turbinie z osprzętem to niech da mi znać |
|
|
|
|
mellow [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Paź 2004, 23:07
|
|
|
Kasperaz21 napisał/a: | jakby ktoś namierzył 1.6 na turbinie z osprzętem to niech da mi znać |
Sciagnij sobie z zachodu bo nie dosc ze szanse sa mizerne to jeszcze drozej cie to wyjdzie niz czesci (silnik, skrzynia, wiazka komp +osprzet tacznie z hamulcami i zawiecha... bo jak tego nie kupisz to lepiej sie wogule nie bierz za swapa) ostatnio widzialem na mobile.de taka biala XR turbo
Pozdrawiam |
|
|
|
|
noxx [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Sty 2005, 14:36
|
|
|
cvh turbo miał jeszcze inaczej poprowadzone kanały olejowe w bloku
a co do flamera przynajmniej to co widziałem na filmkach to moim zdaniem kicha , troche wieśniackie co innego jak auta rajdowe walą , wieć ładowac turbiny i ich podrzymaie to będzie ładny ogień |
|
|
|
|
virus2
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 39 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 75 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21 Sty 2005, 16:25
|
|
|
To ja sie pochwale dopadlem kolektor z kopletna turbina od eskorta 1,6 turbo za 150zł z tym ze turbinak do regeneracji i teraz sie glowie czy ten kolektor spasuje do 1,4 musze dopasc uczelki kolektorów i wszsytko bede wiedzial a poznej gaznik od R5 Turbo i zaczne kobinowac z zalorzeniem tego |
_________________ Fiesta 1,4 gaźnik + lpg:) bylo jest 1,6EFi ))
http://streetracers.krakow.pl/ |
|
|
|
|
orzysz [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Sty 2005, 22:22
|
|
|
Mellow jak zrobisz ten wydech to daj znac:)) Chetnie to zobacze i moze sobie bym cos takiego zainkubowal:D |
|
|
|
|
Dynamike [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Sty 2005, 09:24
|
|
|
virus2 napisał/a: | To ja sie pochwale dopadlem kolektor z kopletna turbina od eskorta 1,6 turbo za 150zł z tym ze turbinak do regeneracji i teraz sie glowie czy ten kolektor spasuje do 1,4 musze dopasc uczelki kolektorów i wszsytko bede wiedzial a poznej gaznik od R5 Turbo i zaczne kobinowac z zalorzeniem tego |
Kurde Virus, widze że ładnie szalejesz! :shock: Także dłub to ładnie i niedługo spreparujemy jakiegoś spota to się ścigniemy to pokazesz to ten twój wynalazek potrafi. :jezor: |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.