Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK1] "Czesio"
Autor Wiadomość
Sachar 

Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 58
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Kwi 2009, 23:21   [MK1] "Czesio"

1. NICK: Sachar
2. IMIĘ: Adam
3. MODEL: Fiesta
4. WERSJA: L
5. ROCZNIK: MkI, 1983
6. SILNIK: 1300 Kent
7. OPIS AUTA: Kupiona w lutym 2009, bo potrzebowałem auta do codziennej jazdy po mieście, a dotychczasowe auto od pół roku czeka na elektryka który poradzi sobie z awarią. Znalazłem ją na allegro, szybki telefon do właściciela, potem do kumpla, wsiadamy w autko i lecimy do Śremu po fiestę. Na miejscu to co zastajemy przerasta nasze oczekiwania, fura jest w całości, nie sypie się przy dotknięciu, odpala i całkiem żwawo zasuwa. A przede wszystkim jest praktycznie w orginale, nie tknięta ręką jakiegoś chorego amatora plastików i neonów. Po krótkich targach wracamy do Wawki. Na trasie atko sprawuje się świetnie - pada deszcz, auto na swoich zabytkowych oponkach tańczy po całej drodze, co nie przeszkadza nam łapać na odcinkach między postojami średniej ok 100 km/h. Po drodze autko zostaje ochrzczone i od tej pory jest już "Czesio Czesław". W następnych dniach szybki serwis. Od tej pory "Czesio" robi 1000 km tygodniowo. Ostatnio pojawiły się problemy z przegrzewaniem, więc wymieniłem uszczelkę pod głowicą, ale niewiele to pomogło, więc ciągle z tym walczę.

8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: lusterka Engemann "z epoki", Kierownica Moto Lita "z epoki", felgi Ronal RS z oponami Yokohama A008 175/50 R13, fotele kubełkowe Koenig, pasy Schroth, zegary z obrotomierzem
b. mechaniczne: wymiana filtra powietrza, piórek wycieraczek, klocków hamulcowych, końcówek kierowniczych, uszczelki pod pokrywą zaworów, regulacja zaworów, wymiana palca i kopułki, świec i przewodów WN, amrtyzatory, sprężyny Jamex -30mm
c. audio: Radio Ford Sound 2014 + głośniki
d. inne: brak

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: halogeny "Wesem", spoiler na klapę z xr2, paski z 1300 S
b. mechaniczne: 2 podwójne poziome gaźniki dellorto DHLA z kolektorem - jeszcze tylko filtry
d. inne: gruntowna blacharka - zakupiony już dawca


Ostatnio zmieniony przez trzeci 4 Gru 2009, 20:52, w całości zmieniany 11 razy  
 
 
arecki 
Człowiek Whisky


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 1673
Skąd: WWL
Wysłany: 11 Kwi 2009, 23:28   

ładny i zadbany egzemplarz :hihihi: powodzenia z blacharką :-P
_________________




Była Fiesta jest Focus
 
 
 
J@rek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Jarosław
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 743
Skąd: WawaTeam/Wawer
Wysłany: 11 Kwi 2009, 23:39   

Ładniutka Fiesścinka :ok: dbaj o nią :-)
_________________


 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Kwi 2009, 00:19   

Ładna i ten stan <oki> Niech ją tylko LOY zobaczy :2xf:
Wpadnij do nas się nią na żywo pochwalić.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
kostek88wjcz 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 488
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 12 Kwi 2009, 09:58   

Wystarczy ze to Mk1 i jest bajka ;) calkiem fajnei sie zapowiada widzac po planach jedyne co moglbym dodac od siebie to gleba :) powodzenia i czekam na efekty ;)
_________________
Fiesta Ruless :)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 12 Kwi 2009, 14:31   

miodzio babcia :) naprawdę ładnie zachowana, cieszę się że ołner nie ma zamiaru jej robić krzywdy wkładając do niej coś co do niej nie pasuje :) to się chwali :)
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Sachar 

Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 58
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Kwi 2009, 22:11   

Zastanawiam się cały czas nad obniżeniem, ale niestety auto służy mi do pracy i pokonuję nią tygodniowo ok 1000 km po Wawie, więc obawiam się, że mój kręgosłup mógłby gleby nie wytrzymać. A dziś przywiozłem z domku komplecik RS-ów. Są lekko podniszczone, ale renowację zrobię im dopiero przy blacharce.

Ostatnio zmieniony przez Sachar 25 Kwi 2009, 20:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kostek88wjcz 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 488
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 13 Kwi 2009, 10:30   

Sachar, co zrobic :) fajnie ze ci sluzy oby jak najdluzej :) jakos przezyjemy bez gleby :)
_________________
Fiesta Ruless :)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 
 
tajmus 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 621
Skąd: KGR
Wysłany: 13 Kwi 2009, 12:22   

Plany zacne. Nie ma co!!
Dosc ladnie wyglada a jak jeszcze zalozysz krzyze to :ok:
Co do gleby - wiadomo ze nie da sie wszystkiego pogodzic. Pozdrawiam :)
 
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 13 Kwi 2009, 12:28   

i kolejna MK1 w stadzie :)

ładny lakierek, podoba mi sie :ok:
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 13 Kwi 2009, 12:30   

do tych krzyży kolego powinieneś założyć nakładki z xr2 bo inaczej będą wystawać, nie nadają się też do autka z tarczami wentylowanymi bo ocierają o zacisk ale powodzonka :) moja fista jeździ już u mnie 5 lat i daje rade jako auto do jazdy na codzień i od święta można zaszaleć :ok:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 13 Kwi 2009, 12:32   

Laskosz, mi to samo mówiłeś, a weszły te krzyże bez nakładek :-P
 
 
Sachar 

Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 58
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Kwi 2009, 13:06   

Felgi nie powinny o nic obcierać. Były robione w różnych szerokościach, z różnym odsadzeniem. Moje mają szerokość 6 cali, z tego co wiem problem zaczyna się od 7 cali.
 
 
Pająk 

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Kwi 2009, 13:16   

Widzę że kierownica już siedzi, fajnie fajnie.
 
 
 
Sachar 

Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 58
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Kwi 2009, 13:22   

Ano siedzi i fajnie się kręci. I nawet kierunki odbijają :)
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 13 Kwi 2009, 15:16   

Sachar, piękne auto z najbliższej memu sercu generacji i to z nietypowym silniczkiem :)

Brawo brawo :) . Kiera także fajna - niestety oryginalne mają słaby chwyt .

Napisz czym się różni zawias w Twoim 1.3 od serii 1.1 ? czy to jest na zawiasie od SuperSporta ? czy może od xr2 ?

Daj foty spod maski i wogóle jak najwięcej fot i opowieści :) ( im więcem mk1 tym lepiej :yes: )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Sachar 

Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 58
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Kwi 2009, 23:33   

Niestety, tu musze wszystkich zmartwić - silnik orginalnie był 1.1. Został wymieniony na 1.3 ale pozostałe graty zostały w serii. Mi marzy się, żeby jak najbardziej zbliżyć się do wersji 1.3S. Jakby ktoś miał jakieś dane dotyczące tej wersji, schematy malowania, specyfikacje to bardzo poproszę :)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 14 Kwi 2009, 07:15   

Wersja S i SuperS to był dziwny wynalazek, silnik 1,1 tylko na życzenie był kładziony 1,3, zbliżyć się możesz lekko malunkiem (eSka z tyłu na boku, pasek) może trochę wnętrzem, mechanicznie S najbardziej wyróżniało zawieszenie. W wolnej chwili przekopie prospekty i wrzucę Ci foty.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 15 Kwi 2009, 20:46   

Aż miło patrzeć, że uratowana ta fiesta ze Śremu :yes: felgi też fajne to już która? 3-4 fiestka u nas na krzyżach? miło :ok: przy 6 calach nie ma problemu nawet u mnie nie było z przodu ale szerzej to już gorzej...
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 15 Kwi 2009, 21:52   

oo, znam to auto :) to znaczy poznałem wczoraj. nie przyglądałem się, ale wyglądało bardzo ładnie.
i być może trafi do niej coś fajnego ode mnie, ale nie zdradzę bo może owner nie chce zdradzać :-P
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - konserwacja filtra sportowego typu "mokrego"
dla niewiedzących :P
arecki Tuning mechaniczny 12 12 Wrz 2016, 23:23
olo_r
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Jak rozebrać fotele "Uszatki"
luk-90 Tuning stylistyczny 9 6 Wrz 2013, 02:02
fiestaRS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: "Fiesta Miesiąca" - Regulamin
Czyli kalendarz na 2014 rok w 12 aktach ;)
Puff Kalendarz 2014 0 2 Gru 2012, 19:13
Puff
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK1] Fiesta MK1
Fordy Fiesta I generacji (1976-1983)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:38
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK1] Fordopedia
encyklopedia elementów z jakich składa się MK1
van Mechanika ogólna 1 25 Cze 2013, 12:00
vegetagt


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.