[MK1] "Czesio" |
Autor |
Wiadomość |
Sachar
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 46 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 58 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Kwi 2009, 23:21 [MK1] "Czesio"
|
|
|
1. NICK: Sachar
2. IMIĘ: Adam
3. MODEL: Fiesta
4. WERSJA: L
5. ROCZNIK: MkI, 1983
6. SILNIK: 1300 Kent
7. OPIS AUTA: Kupiona w lutym 2009, bo potrzebowałem auta do codziennej jazdy po mieście, a dotychczasowe auto od pół roku czeka na elektryka który poradzi sobie z awarią. Znalazłem ją na allegro, szybki telefon do właściciela, potem do kumpla, wsiadamy w autko i lecimy do Śremu po fiestę. Na miejscu to co zastajemy przerasta nasze oczekiwania, fura jest w całości, nie sypie się przy dotknięciu, odpala i całkiem żwawo zasuwa. A przede wszystkim jest praktycznie w orginale, nie tknięta ręką jakiegoś chorego amatora plastików i neonów. Po krótkich targach wracamy do Wawki. Na trasie atko sprawuje się świetnie - pada deszcz, auto na swoich zabytkowych oponkach tańczy po całej drodze, co nie przeszkadza nam łapać na odcinkach między postojami średniej ok 100 km/h. Po drodze autko zostaje ochrzczone i od tej pory jest już "Czesio Czesław". W następnych dniach szybki serwis. Od tej pory "Czesio" robi 1000 km tygodniowo. Ostatnio pojawiły się problemy z przegrzewaniem, więc wymieniłem uszczelkę pod głowicą, ale niewiele to pomogło, więc ciągle z tym walczę.
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: lusterka Engemann "z epoki", Kierownica Moto Lita "z epoki", felgi Ronal RS z oponami Yokohama A008 175/50 R13, fotele kubełkowe Koenig, pasy Schroth, zegary z obrotomierzem
b. mechaniczne: wymiana filtra powietrza, piórek wycieraczek, klocków hamulcowych, końcówek kierowniczych, uszczelki pod pokrywą zaworów, regulacja zaworów, wymiana palca i kopułki, świec i przewodów WN, amrtyzatory, sprężyny Jamex -30mm
c. audio: Radio Ford Sound 2014 + głośniki
d. inne: brak
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: halogeny "Wesem", spoiler na klapę z xr2, paski z 1300 S
b. mechaniczne: 2 podwójne poziome gaźniki dellorto DHLA z kolektorem - jeszcze tylko filtry
d. inne: gruntowna blacharka - zakupiony już dawca
|
Ostatnio zmieniony przez trzeci 4 Gru 2009, 20:52, w całości zmieniany 11 razy |
|
|
|
|
arecki
Człowiek Whisky
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 11 Kwi 2009, 23:28
|
|
|
ładny i zadbany egzemplarz powodzenia z blacharką |
_________________
Była Fiesta jest Focus |
|
|
|
|
J@rek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Jarosław
Wiek: 40 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 743 Skąd: WawaTeam/Wawer
|
Wysłany: 11 Kwi 2009, 23:39
|
|
|
Ładniutka Fiesścinka dbaj o nią |
_________________
|
|
|
|
|
MARIUSZ.B
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Kwi 2009, 00:19
|
|
|
Ładna i ten stan Niech ją tylko LOY zobaczy
Wpadnij do nas się nią na żywo pochwalić. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
|
|
|
|
|
kostek88wjcz
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 488 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: 12 Kwi 2009, 09:58
|
|
|
Wystarczy ze to Mk1 i jest bajka calkiem fajnei sie zapowiada widzac po planach jedyne co moglbym dodac od siebie to gleba powodzenia i czekam na efekty |
_________________ Fiesta Ruless
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925 |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 12 Kwi 2009, 14:31
|
|
|
miodzio babcia naprawdę ładnie zachowana, cieszę się że ołner nie ma zamiaru jej robić krzywdy wkładając do niej coś co do niej nie pasuje to się chwali |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
Sachar
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 46 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 58 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Kwi 2009, 22:11
|
|
|
Zastanawiam się cały czas nad obniżeniem, ale niestety auto służy mi do pracy i pokonuję nią tygodniowo ok 1000 km po Wawie, więc obawiam się, że mój kręgosłup mógłby gleby nie wytrzymać. A dziś przywiozłem z domku komplecik RS-ów. Są lekko podniszczone, ale renowację zrobię im dopiero przy blacharce.
|
Ostatnio zmieniony przez Sachar 25 Kwi 2009, 20:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kostek88wjcz
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 488 Skąd: Wojnicz
|
|
|
|
|
tajmus
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR
|
Wysłany: 13 Kwi 2009, 12:22
|
|
|
Plany zacne. Nie ma co!!
Dosc ladnie wyglada a jak jeszcze zalozysz krzyze to
Co do gleby - wiadomo ze nie da sie wszystkiego pogodzic. Pozdrawiam |
|
|
|
|
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 13 Kwi 2009, 12:28
|
|
|
i kolejna MK1 w stadzie
ładny lakierek, podoba mi sie |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 13 Kwi 2009, 12:30
|
|
|
do tych krzyży kolego powinieneś założyć nakładki z xr2 bo inaczej będą wystawać, nie nadają się też do autka z tarczami wentylowanymi bo ocierają o zacisk ale powodzonka moja fista jeździ już u mnie 5 lat i daje rade jako auto do jazdy na codzień i od święta można zaszaleć |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 13 Kwi 2009, 12:32
|
|
|
Laskosz, mi to samo mówiłeś, a weszły te krzyże bez nakładek |
|
|
|
|
Sachar
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 46 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 58 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13 Kwi 2009, 13:06
|
|
|
Felgi nie powinny o nic obcierać. Były robione w różnych szerokościach, z różnym odsadzeniem. Moje mają szerokość 6 cali, z tego co wiem problem zaczyna się od 7 cali. |
|
|
|
|
Pająk
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13 Kwi 2009, 13:16
|
|
|
Widzę że kierownica już siedzi, fajnie fajnie. |
|
|
|
|
Sachar
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 46 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 58 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13 Kwi 2009, 13:22
|
|
|
Ano siedzi i fajnie się kręci. I nawet kierunki odbijają |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 13 Kwi 2009, 15:16
|
|
|
Sachar, piękne auto z najbliższej memu sercu generacji i to z nietypowym silniczkiem
Brawo brawo . Kiera także fajna - niestety oryginalne mają słaby chwyt .
Napisz czym się różni zawias w Twoim 1.3 od serii 1.1 ? czy to jest na zawiasie od SuperSporta ? czy może od xr2 ?
Daj foty spod maski i wogóle jak najwięcej fot i opowieści ( im więcem mk1 tym lepiej ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Sachar
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: L
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 46 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 58 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13 Kwi 2009, 23:33
|
|
|
Niestety, tu musze wszystkich zmartwić - silnik orginalnie był 1.1. Został wymieniony na 1.3 ale pozostałe graty zostały w serii. Mi marzy się, żeby jak najbardziej zbliżyć się do wersji 1.3S. Jakby ktoś miał jakieś dane dotyczące tej wersji, schematy malowania, specyfikacje to bardzo poproszę |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 14 Kwi 2009, 07:15
|
|
|
Wersja S i SuperS to był dziwny wynalazek, silnik 1,1 tylko na życzenie był kładziony 1,3, zbliżyć się możesz lekko malunkiem (eSka z tyłu na boku, pasek) może trochę wnętrzem, mechanicznie S najbardziej wyróżniało zawieszenie. W wolnej chwili przekopie prospekty i wrzucę Ci foty. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 15 Kwi 2009, 20:46
|
|
|
Aż miło patrzeć, że uratowana ta fiesta ze Śremu felgi też fajne to już która? 3-4 fiestka u nas na krzyżach? miło przy 6 calach nie ma problemu nawet u mnie nie było z przodu ale szerzej to już gorzej... |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 15 Kwi 2009, 21:52
|
|
|
oo, znam to auto to znaczy poznałem wczoraj. nie przyglądałem się, ale wyglądało bardzo ładnie.
i być może trafi do niej coś fajnego ode mnie, ale nie zdradzę bo może owner nie chce zdradzać |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
|