[MK3] niebieski dym z benzyniaka |
Autor |
Wiadomość |
Carnival TDi [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Mar 2009, 19:07 [MK3] niebieski dym z benzyniaka
|
|
|
czesc, pewnego razu kiedy dałem kumplowi sie przejechac moja FoFi a ja jechałem za nim innym autem to zauwazylem ze przy gwaltowniejszym na 1 i 2 biegu (gwaltowne przyspieszenie ale bez rwania asfaltu, bez przesady) to z rury wydechowej wydobywa sie taki szaro niebieski dym, podobnie jak w dieslu. ale przy normalniejszej jezdzie nic takiego niema
silnik w mojej fiescie byl rozgrzany, co prawda pali mi troche oleju (300ml na 1000km) i nie bierze mi plynu chlodzacego
czy ktos wie co moze byc przyczyna niebiesko szarego dymu? |
|
|
|
|
Freeman
Zarząd / Administrator
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 20 Mar 2009, 19:32
|
|
|
Właśnie ten spalany olej. Bierze Ci olej przez uszczelniacze zaworów albo pierścienie. |
_________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 20 Mar 2009, 19:33
|
|
|
|
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21 Mar 2009, 02:31
|
|
|
freeman napisał/a: | albo pierścienie. |
raczej tędy . to wada fabryczna tych silników ze mają za małe prowadzenie i przegibują się na górze i dole cylindra rozwalają gładzie . w starszym modelu były dłuższe tłoki i tego nie było ale gorzej kręcił się na obroty to ford poprawił . |
|
|
|
|
pablon
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 497 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 1 Kwi 2009, 12:55
|
|
|
diodalodz napisał/a: | freeman napisał/a: | albo pierścienie. |
raczej tędy . to wada fabryczna tych silników ze mają za małe prowadzenie i przegibują się na górze i dole cylindra rozwalają gładzie . w starszym modelu były dłuższe tłoki i tego nie było ale gorzej kręcił się na obroty to ford poprawił . |
Od którego roku jest poprawiona wersja fiesty . |
|
|
|
|
Miły
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 1 Kwi 2009, 12:59
|
|
|
od 1989 (czyli od MK3) |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 Kwi 2009, 12:59
|
|
|
od 89 w górę . W mk4 czyli po 96 błąd został częściowo naprawiony . |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.