Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Fiesta MK IV swap 1.3 endura to 1.7 VCT 125
Autor Wiadomość
chudy
[Usunięty]

Wysłany: 19 Mar 2009, 21:42   

no ok moze sie myle ale fota podaje co innego wejdz w katalog online na www.fota.pl wybierz powiedzmy fieste IV uklad paliwowy i pompa paliwa i sprawdz stosowane, wedlug nich ta sama pompa byla w fiescie 1.3 i np w mondeo 1.6 1.8 2.0 czy np 2.5 V6 ST w transit, escortach i kilku innych samochodach z rozna gama silnikow pompa dajmy na to ta kagera laduje 3.0 bary a dalej to juz regulator ewentualnie reguluje chyba ze fota sie pomylila. zaraz sprawdze jeszcze jak jest np z czujnikiem polozenia przepustnicy bo z fiesty 1.3 i pumy 1.7 maja te same oznaczenia a przeplywka z 1.7 jest ta sama co w mondku 2.0
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 19 Mar 2009, 21:50   

chudy,

No sprawdź pompę, może już nie daje rady. Oblukaj też przewody podciśnienia przy przepustnicy czy nie są przetarte lub nie szczelne.
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
chudy
[Usunięty]

Wysłany: 23 Mar 2009, 17:56   

no i dupa ze tak powiem zaczyna mnie tyo irytowac... dzisiaj rano zaprowadzilem autko do kolejnego polecanego mechanika grzebal caly dzien i nic po wymiannie swiec i przewodow nic sie nie zmienilo , rozrzad w porzadku, jutro bedzie wsadzana pompa paliwa od fiesty moze to cos pomoze ale ta raczej jest dobra do sprawdzenia pojdzie tez kat chociaz watpie zeby to bylo od niego, ma ktos jeszcze jakies inne pomysly?? a tak przy okazji to slyszalem ze co poniektorzy pozbywaja sie zmiennych faz rozrzadu w tych silniczkach i moje pytanie brzmi jak to zrobic wystarczy cos powypinac czy trzeba cos zmienic ??
 
 
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 42
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 24 Mar 2009, 06:26   

Pozbywają się zmiennych faz przy szeroko pojętym tuningu tego silniczka, jeśli ma jeździć w prawie-serii to usuwając wariator itd. zrobisz z niego szaraka. Poza tym zanim zaczniesz się bawić w tjuning, to zrób żeby działało...
 
 
chudy
[Usunięty]

Wysłany: 24 Mar 2009, 09:55   

no wlasnie problem w tym ze nie wiadomo co jest grane przy delikatnym dodawaniu gazu wchodzi ladnie na obroty i jest niby wszystko ok ale jak sie mu wcisnie gwaltownie wiecej gazu to zaczyna sie ryk z dolotu i traci calkiem moc ale obroty ida dalej wyglada to tak jakby sie zapowietrzal, bynajmniej jak dla mnie i nikt nie wie co jest grane
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 41
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 24 Mar 2009, 13:49   

nie znam sie na tym ale wedlug mnie wyglada to tak jakby brakowalo paliwa albo cos z tymi fazami rozrzadu jest - cos co jest odpowiedzialne za zmienne fazy rozrzadu, moze moj pomysl jest banalny ale sprawdz czujnik polozenia walu,przeplywke - jesli jest i wstaw wkoncu foto tego swapu

[ Dodano: Wto Mar 24, 2009 13:50 ]
a moze Zoharek by Ci pomogl - przeca on tez swapowal z pumy i jakis elektryk to robil chyba ?
pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
chudy
[Usunięty]

Wysłany: 24 Mar 2009, 17:46   

jade jutro rano do znajomego moze on cos zaradzi jak na razie bez zmian pan z warsztatu pwiedzial ze kopa to on ma a ze ryczy to dlatego ze stozek jest zalozony :D wiec grzecznie podziekowalem i zabralem autko a fotki moze uda mi sie cyknac zaraz
 
 
yarbin 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 154
Skąd: Tychy
Wysłany: 24 Mar 2009, 19:38   

chudy, skoro obroty idą dalej to ni ślizga ci się sprzęgło ?
 
 
chudy
[Usunięty]

Wysłany: 25 Mar 2009, 01:07   

nie sprzeglo cacy przy sprzegle troche inaczej to wyglada, poza tym na jalowym jak autko jest na luzie i dasz mu gwaltownie w pedal to tez sie tak robi :( zobaczymy jutro
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 2 Kwi 2009, 18:15   

I co tam słychać w temacie ? Udało się rozwiązać problem
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
J@rek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Jarosław
Wiek: 42
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 743
Skąd: WawaTeam/Wawer
Wysłany: 2 Kwi 2009, 20:38   

właśnie czekamy <8>
_________________


 
 
 
chudy
[Usunięty]

Wysłany: 2 Kwi 2009, 23:18   

no problem w trakcie rozwiazywania troche malo czasu ostatnio rozbieram pumke wiec nic nie pisalem ale znalazlem super goscia, robi tylko fordy i jest stosunkowo nie drogi za podpiecie pod kompa i z czytanie bledow i ogolna diagnoze wzial 50 zl i chociaz wiem w czym tkwi problem, mianowicie musze znalez kawalek wiazki przy silniku tam przy przeplywce bo czegos brakuje czy jest cos nie tak i co najlepsze trzeba poprawic rozrzad bo jest zle zrobiony :D najbardziej mnie bawi ze zaden magik tego wczesniej nie zauwazyl, nawet aso forda :D wszyscy twierdzili ze wszystko jest ok i komputer adnych bledow im nie widzial, a pan podniosl mache i po ogladnieciu silnika stwierdzil: " w tym miejscu powinna byc inna wiazka, chodzi nie rowno, nie wkreca sie na obroty tak jak powinien, i cos jest z rozrzadem pewnie wymieniali ci rozrzad i zle zlozyli ale podepniemy pod kompa to bedzie wiadomo na pewno, podpial wyskoczyl blad ze jest zly kat wyprzedzenia zaplonu" , szczena mi opadla ... jak ktos chce to moge dac namiar na niego, gosciu sie zajmuje tylko fordami, pogadalem troche na osiedlu i kilka oso mi go polecilo, pogrzebalem po necie i tez znalazlem forum na ktrorym ktos go polecal. ogolnie jak znajde ten kawalek cholernej wiazki to jade o niego niech poprawia i powinno byc cacy, najgorsze jest to ze nie wiem czy tam cois jeszcze powinno byc czy poprzedni tjuerzy jak to wszystko podlaczali to podpieli jak im pasowalo. dobrze by bylo jakby ktos jakies zdjecia podeslal wiazki w okolicy przeplywki i filtra powietrza
 
 
rafal__lodz 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 191
Skąd: Łódź
Wysłany: 3 Kwi 2009, 00:12   

To wrzuć namiary na tego mechanika tutaj: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=11730 to przynajmniej zostanie dla potomnych:P
_________________
Black TDCI
moja MK4 <---
 
 
 
grzes87 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzes
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 609
Skąd: Lublin
Wysłany: 3 Kwi 2009, 09:51   

chudy napisał/a:
najbardziej mnie bawi ze zaden magik tego wczesniej nie zauwazyl, nawet aso forda

bo to sa cwaniacy co na kase sa pazerni, wszystko CI wymienia byle zarobic, przyklad ? mojej mamy CLIO z 2004r. przestala dzialac klima (automat) pojechalem na diagnoze 150 zeta za samo sprawdzenie, 1500 zeta za czesci czyli nowy wiartak bo rzekomo sie zatarl (800 zeta sciagac z francji trzeba) i nowy opornik (500 zeta) plus robocizna czyli jakies 1500 zeta. nie wierzac panom "specom z ASO" z bratem rozebralismy to co panowie w ASO i co sie okazalo ? opornik sie przepalil wiec kupilo sie nowy za 100 zlotych. a waitrak ktory rzekomo zatarty byl chodzi elegancko. i jak tu wierzyc specom i oddawac samochod do servisu ?
_________________
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 3 Kwi 2009, 21:41   

grzes87 napisał/a:
chudy napisał/a:
najbardziej mnie bawi ze zaden magik tego wczesniej nie zauwazyl, nawet aso forda

bo to sa cwaniacy co na kase sa pazerni, wszystko CI wymienia byle zarobic, przyklad ? mojej mamy CLIO z 2004r. przestala dzialac klima (automat) pojechalem na diagnoze 150 zeta za samo sprawdzenie, 1500 zeta za czesci czyli nowy wiartak bo rzekomo sie zatarl (800 zeta sciagac z francji trzeba) i nowy opornik (500 zeta) plus robocizna czyli jakies 1500 zeta. nie wierzac panom "specom z ASO" z bratem rozebralismy to co panowie w ASO i co sie okazalo ? opornik sie przepalil wiec kupilo sie nowy za 100 zlotych. a waitrak ktory rzekomo zatarty byl chodzi elegancko. i jak tu wierzyc specom i oddawac samochod do servisu ?

Nie boj nic do mnie przyprowadzono XR2i CVH, na lawecie z miejscowosci oddalonej odemnie o okolo 70km, bo podobno silnik byl zatarty i wogole blee bo wydawal z siebie dziwne odglosy, a to wszystko po okolo 500km od wyjazdu u pana naprawy, ja powalczylem 3 dni z elektryka z doskoku (okolo 1h dziennie) i rzekomo zatarty silnik odpalilem :) ale niestety silnik juz byl praktyczny trup...
_________________

 
 
 
chudy
[Usunięty]

Wysłany: 3 Kwi 2009, 23:11   

a no tak to jest , u mnie w firmie oprocz czesci do ciezarowych 2 szef zaczal sciagac auta z USA oczywiscie 70% aut jest porozbijanych ale z tych pozostalych 40% nie bitych aut jest moze 15% reszta mimo ze wyglada ladnie jak przyplywaja do nas okazuje sie ze albo sa po dachowaniu co prawda zrobione elegancko ale zawsze po dachowaniu albo poskladane na sztuke raz sie zdazylo ze przyplynelo auto tak perfidnie poskrecane do kupy ze wkrety od blotnika wychodzily w srodku przez tapicerke :D na szczescie takie auta ida na czesci a nie do klienta bo pewnie polowa by sie rozleciala na ulicy :D
 
 
przemek 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 24
Skąd: wawa
Wysłany: 11 Kwi 2009, 15:26   

i jaki finał tej historji,powiem szczerze że bardzo mnie ciekawi co i jak.
_________________
PBX Auto Serwis - Warszawa 501 103 757
Warsztat zaprzyjaźniony z FKP - Zapraszam !!
 
 
chudy
[Usunięty]

Wysłany: 13 Kwi 2009, 09:32   

no na final trzeba poczekac do jutra badz do srody, jak rozmawialem z gosciem w piatek to po dowiezieniu starej wiazki od fiesty okazalo sie ze poprzedni magicy popeprzyli elektryke i teraz trzeba po nich poprawic jutro albo w srode autko ma byc juz zrobione zobaczymy :D
 
 
J@rek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Jarosław
Wiek: 42
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 743
Skąd: WawaTeam/Wawer
Wysłany: 13 Kwi 2009, 10:31   

To trzymam kciuki i czekam na wrażenia z jazdy :V:
_________________


 
 
 
chudy
[Usunięty]

Wysłany: 14 Kwi 2009, 17:49   

no i niestety dzisiaj autka nie odebralem czyli pozostaje czekac do jutra ... :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.