Zamknięty przez: szynszyl 7 Gru 2008, 11:43 |
[MK3] Co to są za rurki nad kolektorem wylotowym? |
Autor |
Wiadomość |
Carnival TDi [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Gru 2008, 18:25 [MK3] Co to są za rurki nad kolektorem wylotowym?
|
|
|
mam pytanko. czy moze ktos wie co to sa za rurki w fiscie nad kolektorem wylotowym przy swiecach?
w mojej fiescinie tego niema, dlaczego?
macie to na zdjeciu i dodam ze ta fiesta na foto to automat z silnikiem 1.3i
FOTO -> http://www.img.galeria.ul.../7a13013f7d.jpg |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 5 Gru 2008, 19:04
|
|
|
jakaś tam recylkulacja spralin. Tylko w 1.3 występowała. Najlepiej wyciąć i zaspawać dziury. |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
sowa


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 41 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 5 Gru 2008, 19:05
|
|
|
recylkulacja spalin... jedna z chwilowych wydumek forda dla kosiarek dla monowtrysku
[ Dodano: Pią Gru 05, 2008 18:07 ]
Odi ucho sobie zaspawaj
Jest, jesc nie woła, wiec niech będzie w niczym nie przeszkadza. Tylko pilnowac by przewwody WN ich nie dotykały |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
siekierap
s'klarnia
 |
|
|
|
 |
stafcio

Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 5 Gru 2008, 20:58
|
|
|
Carnival TDi napisał/a: | a po co niby te ustrojstwo? |
chodzi o to aby spalając mieszankę z domieszką mieszanki już spalonej spalić jak najwięcej szkodliwych substancji.
tu masz info jak to jest w Scani realizowane. wiadomo ze obecnie produkowany egr jest nowoczesniejszy ale chodzi o to samo:
Scania EGR
Dzięki systemowi Scania EGR, substancje szkodliwe są neutralizowane u źródła - w komorze spalania. Nie musisz dodawać żadnych substancji.
Część spalin jest schładzana i zawracana do silnika w celu obniżenia temperatury spalania. (Niższa temperatura spalania skutkuje mniejszą emisją tlenków azotu, natomiast wysokie ciśnienie wtrysku ogranicza ilość cząstek stałych).
Scania EGR efektywnie redukuje emisje substancji szkodliwych w spalinach we wszystkich warunkach, zarówno na autostradzie podczas przewozów długodystansowych, jak i podczas przewozów w zatłoczonym ruchu miejskim. Dzięki temu układ Scania EGR stanowi idealne rozwiązanie, przykładowo dla autobusów miejskich i miejskich pojazdów dystrybucyjnych.
Scania EGR pozwala również ograniczyć masę, uprościć konstrukcję oraz wygospodarować przestrzeń pod większe zbiorniki paliwa. |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.