Przesunięty przez: LOY 14 Paź 2008, 18:01 |
[MK3] projekt "PUNKY RS" by LOY |
Autor |
Wiadomość |
LOY
Członek Honorowy FKP

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 14 Paź 2008, 04:25 [MK3] projekt "PUNKY RS" by LOY
|
|
|
Zaczęły mnie dochodzic słuchy że co niektórzy przestali wierzyc ze LOY uratuje jeszce jakaś szybka fieste ..cóz wstydzcie sie niedowiarki
A powaznie oto krótka historia skutków wyjatkowej głupoty ,nieszczescia i uporu własciciela pewnej fiesty ..pozdrowienia Konrad
ale zacznijmy historie od poczatku .jakies pół roku temu mój dobry znajomy zarazony przezemnie bakcylem szybkich wersji MK3 postanowił spełnic małe marzenie i sobie taka sprawic -głupek nie . Plan na poczatek miał byc bardzo skromny ...jakas baza pod XR ..albo przynajmniej autko którym przez chwile mozna sie nacieszyc -nie ryzykujac przy tym zycia ..budzet 3 tys pln ..przyjemnosc szukania spadła na mnie Zeby nie przeciagac zjechalismy pół polski szukajac spełniajacej nasze wymogi fiesty ..aha tylko czarna mogła byc ..Jak mozecie przypuszczac kazda Xr która widzielismy była gorsza od poprzedniej ..punkt "bezpieczna dla zycia" nie zostawał spełniony ..az wreszcie ..znalazłem .
W lokalnej gazecie w Krakowie była do sprzedania RS ..na miejscu faktycznie czarna RS 1800 ...dobrze wyposazona ..w orginale ..bez gazu i tuningu . Mankamenty ..fatalny lakier ..rdza na podwoziu i duzo usterek o których szczerze opowiadał własciciel ..ale auto było w kupie i chciało jechac i cene po negocjacjach zbiłem z 3500 na 2500 ...i była czarna !!- klamka zapadła -baza została kupiona .
Po wstepnych ogladzinach samochodu powstał plan naprawy ..na poczatek skromnie wymienic podstawowe podzespoły -przywracając autu sprawnosc techniczną ..potem blacharka ...rdzy było sporo na podwoziu ,wgnieciony błotnik i kilka ognisk korozji porozrzucanych po karoserii....miało pyc powolutku ..miało....
po umyciu tak wygladał zakup w domu


5 dni pózniej nieszczescie ..wypadek ..trochę szybkość ,trochę pech ,trochę hamulce ..efekt konkretny dzwon i zdemolowany przód Rski .

po wstepnych oględzinach rozmawiam z ołnerem i ustalamy tok postępowania ..mimo licznych prób odwiedzenia Konrada od pomysłu jest nieugiety ..."loy-popsułem to trzeba naprawic ..pomóz mi w tym "
Na początku nie zgadzam się - trudno mi dokonczyc prywatne projekty a tu pomysł zeby naprawiac ten złom ..Konrad nie ustepuje ..troche prosba, troche grożbą przekonuje mnie zebym zaopiekował sie rozbitkiem .
Dla niezorientowanych w zamosciu wraz z bratem mamy malutki warsztat - w zasadzie na własne potrzeby ..brat jest spawaczem -blacharzem ..ja wszystkim po trochu
decyzja zostaje podjęta -odbudujemy to auto .
W warszawie pod blokiem ..robimy blacharke za pomoca młotków i łomów ...4 godziny zabawy i auto jest zdatne do jazdy ..troche sciaga w prawo ..ale nic to mozna ruszac do zamoscia -podziękowania dla Bagazji ..który w improwizowaniu lepszy jest od mc givera

na miejscu rozbieramy auto ...kazdy demontaz odsłania coraz wiecej obrazów nieszczescia ..rdza ,rdza i spore deformacje po uderzeniu .-auto jest konkretnie przekoszone ,nie trzyma geometrii -asymetria przesuniecie idzie w centymetry!! ..od razu radzę zaniechac odbudowy ..ale Punky jest uparty ..-ma byc naprawiona ..
to zgniła odłuznica

szapchla i rdza i dziadostwo starych "napraw"


jest zle

decyzja właściciela nakład pracy i koszta schodza na drugi plan ....więc szykujemy sie do wielkiej blacharki ... do wymiany cały przód ,wszystkie błotniki ,maska ,klapa.progi ,pasy ,łatanie podłogi - zakres wielki , ale ciagle jestesmy dobrej nadzieji ...

w wyznaczonym terminie ..stawiamy auto u znajomego na ramie i tragedia ...samochód pęka i rwie sie na zgrzewach ..buda jest zbyt słaba na naciagniecie .
Znowu mur ..trzeba podjac decyzję ..wyjscia sa dwa ..albo zapomniec o sprawie i sprzedac grata komus na swapa ...albo dawca budy
Punky czyni dramatyczny ruch - zaciąga poważna pozyczke i oswiadcza -"idziemy na całosc ,zbuduj mi nowa RS .."
Własciwy dawca zostaje sciągniety z niemiec ...wymogi to zdrowa buda ..bezwypadkowa ,czarny lakier i brak szyberdachu ....sprowadzona fiesta jest swietna -to cywil 1,1 z 94 ..ale jeszcze nie MK3,5 ..szykujemy sie na full swapa ..przeniesione ma byc wszystko

Przy okazji okreslamy plan modyfikacji ..auto ma miec charakter utylitarny ...przez jakis czas bedzie słuzył do codziennej jazdy po warszawie ..wiec zadnych ekstremalnych rozwiazan ,zacne gadzety ,skromny styl i pamiętamy że nasz budżet nie jest nieograniczony .. Punky jest świetnym klientem ..otwarty na sugestie i akceptujacy bezdyskusyjnie moje pomysły stylistyczne .
klasyka EIBACH RS -35/35..na początek wystarczy ..wymienione tylne amory ,gumy ,łaczniki stabów .tuleje,łozyska z przodu krzyzak na kolumnie....obecnie zero luzów !!!!

układ hamulcowy zupełnie nowy ...wszystko ..przewody ,klocki ,cylinderki ,tłoczki,tarcze,linka recznego ,całosc odczyszczona ,odrdzewiona,pomalowana podkładem epoksydowaym a potem na czarno ..przy okazji zdemontowalismy zupełnie -zawodny układ ABS



układ wydechowy nowy !..wywalony kat ,srodek to dedykowany BOSAL ,tył to ULTER z koncówka fi 100..nowe wieszaki ,uszczelki ..a całosc zabezpieczona dodoatkowo alu-cynkiem i farba termiczna

podwozie zabezpieczone świetnym preparatem bitumicznym

karoseria zabezpieczona antykorozyjnie ..kilka litrów sprawdzonego penetrujacego wosku valvoline została wtrysnieta wszedzie gdzie sie dało

belka ..elementy zawieszenia ,bak i mase innych elementów zostało odczyszczonych z rdzy i pomalowanych na czarny mat (podrawiam zółwia )


ściagnieta buda jest swietna ale nie jest idealna .. prawa strona po stłuczce parkingowej wymaga dopieszczenia ,błotnik wypchniecia kilka elementów prosi o nowy lakier ..maska ma stracic znaczek ,obligatoryjnie rep wlewu paliwa , usuniecie zamka klapy ,drobnej korozji ,wyciecie i zabezpieczenie rantów błotników pod szerokie felgi ....miała byc kosmetyka ...a na koncu pomalowane została 80 % karoserii




prace równoległe ..PUENTA i PUNKY RS

zderzaki były połamane..nie miały zaczepów ...sporo pracy nim zaczeły przypominac orginały

odzyskane nakładki po lakierze

to nie rajdówka ..po prostu przekładamy wszystko

blacharnia nie jest lakiernią ..ale jesli zaden fachowiec z kabiną nie ma czasu polakierowac ..trzeba brac sie do roboty samemu ...

felgi to podstawa modyfikacji stylistycznej auta ..dosłownie i w przenośni
własciwe koła zostały kupione przypadkiem ..pomysł był orginalny ..zamiast isc w coraz wieksze felgi ta RS bedzie miała malutkie alusy
POWER TECH 7x13 ! i ET 25 ..po prostowaniu ..przygotowane do malowania

zestaw tunera -zero kompromisów ..tak lubimy pracowac
nowe nakrętki ,chromowane wentyle , długie szpilki i dystanse na tył ....i jest lakier ..tak ..auto bedzie miało białe skarpetki ..brakuje glanów ale styl jest post punkowy

buda po lakierowaniu ,spasowane lampy ..czas ją wypolerowac i zamienic cywila w rasową RS

czas na montaz ...przy okazji warto odswiezyc wyglad czesci plastikowych ..podkład i czarny satin mat -załatwie sprawę

staramy sie odtworzyc technologie forda ...folia izolujaca na drzwi ,potem gąbka 5 mm i nowe klipsy ..bedzie cicho i sucho

historia kołam sie toczy ..wieć zacznijmy od koła ..udało sie kupic ładny zestaw opon KLEBER o biezniku 6 mm rozmiar jak w XR -185/60/13 - moze nie tjunersko ale bezpiecznie na codzien ...po 4 miesiacach pracy ..szukania ,zbierania czesci i licznych sprzeciwnosci losu ..oddajemy ołnerowi jego nowe (stare) auto projekt "PUNKY RS" oficjalnie zakonczony






pod maska troche wioski w kolorystyce auta ..zdobyczna rozpórka WEICHERSA zminiła barwy na kolor felg ..troche swiezej czerni na plastikach ...pare smaczków i mozna maske podnosic bez wstydu ..w silniku wyminione płyny ,filtry ,przewody ,swiece,poduchy ,zrobiony rozrząd ..poczyszczone odmy krokowce etc etc

diabeł tkwi w szczegółach ..a ja lubie smaczki ..zaprojektowałem i zamówiłem białe napisy XR2I ...napisy dopełniaja stylu black & white

z tyłu na razie aluminiowe dystanse 10 mm robia ET 15 ..w planach będzie jeszcze mniej

i (mam nadzieje) szczesliwy własciciel

reasumując
zbudowaliśmy ,auto któro ma praktycznie wszystkie ukady nowe ..swiezy lakier i poprawioną blachę .. troche tuningu i delikatnych modyfikacji poprawiło wyglad i jakosc auta ..jedynym starym elementem został silnik ..w tym punkcie Konrad musi jeszce troche popracowac by i ten element odzyskał fabryczna swietnosc .
koszt odbudowy przekroczył grubo 10 tys pln ..prawda ze głupota
dodam ze w najblizszym czasie zminimy tylne lampy ,przednie (połamane ramki) autko siadzie nieco tyłem ,dokleimy orginalna lotkę RS i pojawia sie wewnątrz fotele RECARO ..wnetrza nie fotografowałem ..bo na razie jest brudne i seryjne ..ołner sam uzupełni topik o brakujace fotki |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
Ostatnio zmieniony przez LOY 20 Lut 2009, 00:20, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
2smart [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Paź 2008, 05:57
|
|
|
Jak by to powiedziała pewna znajoma..
Punki , Loy no i Loy.B wooow !!
robi wrażenie .. !!
Konrad ... wiesz co może teraz zostaw auto na pięć dni pod domem co ?
a powaznie to czekam na flaszke bo auto nie opite to nie skończone !! |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 14 Paź 2008, 07:00
|
|
|
po opisie na GG czekałem na ten opis kawał dobrej roboty
BTW: skoro to nie koniec a i już zostało dużó zrobione przenieś to do projektów (ja niestety nie moge z tego działu) |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14 Paź 2008, 08:33
|
|
|
LOY prawie Fiata swiatu bys pokazal drzwi za szeroko ;-)
wszystki pieknie ladnie ale o daszku zapomnieliscie koledzy |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
Piesek

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 14 Paź 2008, 08:36
|
|
|
Michał tak jak mówiłem mi się podoba jak najbardziej, tylko z jedna rzecza jesteem na nie... power techy polakierowane na biało... nie dość że nie pasują do fiesty, 4 lata temu to był podstawowy model do glebowego golfa... z tym że z 2 roznymi szerokosciami 7j i 8j naciagniete opony 175/50/13... i do tego polerowany rant... i tylko tak te felgi mi sie podobaja... i tak jak mowiles brakuje jeszcze pare tajli... typu czarne lampy, ładny środek...[/center] |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14 Paź 2008, 08:45
|
|
|
Piesek napisał/a: | Michał tak jak mówiłem mi się podoba jak najbardziej, tylko z jedna rzecza jesteem na nie... power techy polakierowane na biało... nie dość że nie pasują do fiesty, 4 lata temu to był podstawowy model do glebowego golfa... z tym że z 2 roznymi szerokosciami 7j i 8j naciagniete opony 175/50/13... i do tego polerowany rant... i tylko tak te felgi mi sie podobaja... i tak jak mowiles brakuje jeszcze pare tajli... typu czarne lampy, ładny środek...[/center] |
srodkiem sie nie stresuj bedzie ;-) ktorego najmniej sie spodziewasz |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 14 Paź 2008, 09:51
|
|
|
ze znaczkami pozytywnie mnie zaskoczyłeś!
Lotki brak i to boli... początkowo myślałem o usunięciu rowka, ale widzę że i tą kwestie coś spowodowało...
Widać ogrooooom roboty i tu ze spuszczoną głową przyznam..że wiem dlaczego byłeś zajęty...
cieszy oko Twoja robota...gratuluję.
a i pięknie wygląda lakier...i widać, że do byle jakich zdjęć myjesz auto, moim zdaniem czasem nie warto...ale to nie ja tu rządzę |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 14 Paź 2008, 10:49
|
|
|
Fajny topic na rozpoczecie dnia! Loy jak zwykle stajesz sie wzorem do nasladowania jesli chodzi o prace przy fiescie (i nie tylko). Najpierw auto ma byc w pełni sprawne, potem mozna myslec o jakimkolwiek tuningu. Oby kazdy mial takie podejscie
Moglbym jedynie sie przyczepic rozmiaru felg, jakies 14`tki lepiej by tutaj pasowały no ale to szczegol, efekt i tak jest swietny. Podobaja mi sie znaczki XR2i no i biała rozporka pod maska dopelnia calosci. Super |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 14 Paź 2008, 11:36
|
|
|
Michał, opis mnie normalnie rozjebał, jestem pod WIELKIM wrażeniem ogromu pracy włożonej w projekt... Respect i pełen szacun maniaku... to trzeba leczyć |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
Miły

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 14 Paź 2008, 11:46
|
|
|
masakra... w pozytywnym tego słowa znaczeniu... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
 |
molu

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 693 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 14 Paź 2008, 12:46
|
|
|
Jak Loy zrobi xrke to nie ma ..... we wsi!
pzdr |
|
|
|
 |
Piesek

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
elmek13

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 46 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 14 Paź 2008, 16:13
|
|
|
Loy odbudowa trochę przypomina moją. Ale wy poszliście znaczniej dalej. Gratuluję kawał świetnej roboty.
Ps. Ja na swoją wydałem ponad 20 tys. i jeszcze nie koniec To jest głupota. |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
 |
LOY
Członek Honorowy FKP

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 14 Paź 2008, 16:39
|
|
|
eeehhhh dzięki ..miło ze sie wam podoba ..ale tutaj prosba ..nie mnie bijcie brawa ale ołnerowi ..który sponsorował to przedsięwziecie i nie przeszkadzał ...a w przypadku fiesty to wcale nie jest takie oczywiste ..małe rolki to zrywanie ze schematami ...nie uznaje teorii ze jakiekolwiej alu sa zarezerwowoane sztywno dla golfa czy innej calibry ...nie moze byc zawsze cosworth look ..i uznanie za jak najwieksze koło prawda . ..lotka lada dzien pojawi sie na aucie ..wnetrze równiez... i tu cicho ploty ...jedne (obaj macie rację )
odi ....tego zupełnie nie zrozumiałem
i widać, że do byle jakich zdjęć myjesz auto, moim zdaniem czasem nie warto...ale to nie ja tu rządzę
puma dzieki za propozycję dokoptowania tematu do projektów ..ale tutaj należałoby miec nadzieję ze projekt będzie rozwijał sie dalej w rękach Punkiego ... |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 14 Paź 2008, 17:15
|
|
|
Bardzo fajny a za razem kaso chlonny projekt, ale wszystkie wymogi ownera zostaly spelnione.
Bardzo podobaja mi sie oznaczenia XR2i zwlacza to na masce. Swietne wykonanie jak i zajebiste podejscie wlasciciela.
Jedna uwaga z mojej strony to kapsle na felgach sam bym je usunol i auto nabralo by "gowniarskiego" charakteru klasy GTI |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez LOY 14 Paź 2008, 18:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 14 Paź 2008, 17:48
|
|
|
Loy nie piernicz tylko przenoś, najwyżej sie usunie lub zamknie, ale jak ktoś na dzieńdobry wsadza xxKPL no nie sądze żeby na tym poprzestał.
Też mym chetnie zobaczył te felgi bez dekli na aucie
Elemelek nie chwal sie bo są ludzie na tym forum któży wsadzili znacznie wiecej niż ty |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Radkalkin

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45 Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 157 Skąd: EL
|
Wysłany: 14 Paź 2008, 18:08
|
|
|
no cóż,
witam jako głupi owner. na wstępie dziękuję za dobre słowa w stronę Loya . zasłużył :]
PumaRST napisał/a: | Loyjak ktoś na dzieńdobry wsadza xxKPL no nie sądze żeby na tym poprzestał. |
nie poprzestanę. będzie przerwa wymuszona kwestią materialną, ale jak tylko się pozbieram ruszam dalej. albo - co bardziej prawdopodobne - projekt będzie pełzł dalej sukcesywnie, ale w wolnym tempie.
PumaRST napisał/a: | Też mym chetnie zobaczył te felgi bez dekli na aucie |
to są felgi z dwoma rozstawami wygląd nie będzie pasował. auto jest czyste i klarowne. taki był zamiar. felgi bez dekli wprowadzą niepożądany bałagan.
ale jak będę koła zmieniał na zimówki, to zrobię zdjęcie i wkleję.
jedna sprawa formalna. Loy odwalił kupę zacnej roboty i trzymał pieczę nad całością.
ale nie sposób pominąć zasług Bartka, który auto składał, spawał i kroił ;]
co do mieszania się ownera w robotę.
na większości płaszczyzn zgadzaliśmy się, więc nie było problemu z dogadywaniem.
kwestia stylistyki była w sumie dogadana na początku, zaś na mechanice nie znam się więc zostało mi przyjmować rady tych mądrzejszych [oczywiście nie tak znowu na ślepo ]
2smart napisał/a: | Konrad ... wiesz co może teraz zostaw auto na pięć dni pod domem co ? | hahaha
2smart napisał/a: | a powaznie to czekam na flaszke bo auto nie opite to nie skończone !! |
spoko, po pracy stoję zazwyczaj parę minut pod sklepem i zbieram na piwo.
obiecuję jak tylko znajdzie się dogodny termin spotykamy się na bank.
dopiszę jeszcze tradycyjnie plany ;]
o fotelach Loy wspomniał. ja dodam, że siedział chyba na nich jakiś niemały misio ;]
światła na tył też były wspomniane.
dodam więc jeszcze że przyjdzie czas a kierownicę trochę bardziej rasową niż ta z 1,1 ;]
no i mechanika, a przede wszystkim silnik.
w planach jest doprowadzić go do lepszej kondycji. co to znaczy? tego jeszcze nie wiem |
|
|
|
 |
elmek13

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 46 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 14 Paź 2008, 18:40
|
|
|
Puma ja się nie chwalę. Sam wiesz ile wsadziłem. Ale dobrnę do końca. I wtedy będziesz mógł zamknąć temat Poza tym wiem, że są maniacy którzy więcej wsadzili. I chwała im za to
Poza tym dalej spłacam pożyczkę za to auto. |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
 |
Radkalkin

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45 Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 157 Skąd: EL
|
Wysłany: 14 Paź 2008, 19:00
|
|
|
chcę jeszcze podziękować 2smartowi za wsparcie :]
i Anicie za cierpliwość [w końcu moja RS trochę nałożyła się na prace przy Puencie]
jeszcze jedno. mam z nim jeszcze parę problemów natury technicznej.
na razie sporo czytam, więc jeszcze nie zadaję pytań na forum.
ale przyjdzie czas, że będę musiał zwrócić się o pomoc [zwłaszcza do RS-owców] ;]
jako, że jestem z łodzi pewnikiem kilka razy spotkam się z Mafią [któremu również dziękuję za chęć pomocy] celem skorzystania z doświadczenia.
co do koloru felg..
nie znam się na temacie na tyle, żeby wiedzieć co kultowe, a co nie.
dla mnie ważne jest co mi się podoba. na tym się akurat znam.
podobają mi się power techy w tym kolorze, bo pasują zarówno do stylistyki tego auta jak i do mojej palety. tyle w sprawie doboru kolorystycznego.
ja jestem B&W i RS ma być dodatkiem do mnie właśnie B&W. |
_________________ PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 14 Paź 2008, 20:23
|
|
|
LOY napisał/a: | odi ....tego zupełnie nie zrozumiałem
i widać, że do byle jakich zdjęć myjesz auto, moim zdaniem czasem nie warto...ale to nie ja tu rządzę |
wstawiałeś fotki poglądowe auta tego 1.1 czy tej rs po zakupie a auto było umyte...mi by się nie chciało go myć...no ale Ty jako mod dajesz przykład chyba, co nie? Więc nie mi o tym decydować.
[ Dodano: Wto Paź 14, 2008 19:26 ]
a i tak jeszcze ode mnie... cieszę się, że Michał pomagasz takim ludziom w ratowaniu takich aut. Pewność jest, że ono lepiej skończy niż w przypadku chomika czy innych turbo-przyjacieli jacy się tu przewijali. Włożona kasa w projekt i cieszy oczko i ciężko będzie się rozstać. Widać, że potrafisz nawrócić. Chciałbym, aby kiedyś moje auto w Twoją rękę wpadło! Nie bał bym się o nie ani trochę, wręcz przeciwnie, wiedziałbym że wszystko idzie w tym dobrym kierunku. Gratuluje Tobie, bo jest czego! |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
|