FAQ - Zetec i 4 przepustnice |
Autor |
Wiadomość |
Ad@mus

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 26 Sie 2008, 00:07
|
|
|
http://www.fiestaklubpols...r=asc&start=100
tutaj Piesku, ja skarbnica wiecy nie jestem ale chyba chodzi o to ze ma gniazda wtryskowe, ktore trza przerabiac pod wieksze wtryski z RSa
Przynajmniej tak mi to tlumaczono |
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
 |
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Sie 2008, 19:17
|
|
|
Fordon napisał/a: | SMT6 i 7 mowilem ci ostatnio w jakiej kasie moge miec wiec najprawdopodobniej padnie na SMT bo Valdi bedzie stroic ECU i dalej SMT, a ja mam za zadanie zapiac wiazke tak zeby ta byla jak najlzejsza, a za razem auto zagadalo bo Immo juz na ECU nie ma, troche szkoda ze tak na ostro idziemy bo naprawde zaczynam sie obawiac ze to nie zagada albo zagada i zdechnie odrazu... najprawdopodobniej skonczy sie na konwersji na Map ale to juz nie zalezy odemnie wiec powiem chlopakom co i jak mozna zrobic... dzieki jeszcze raz za info co i jak a mord ile bedzie to ty wiesz |
Fordon sprawdź sobie dokładnie czy na SMT6 lub 7 jest możliwość zamiany MAF na MAP... bo coś mi sie wydaje że będziecie mieli problem... ale nie jestem tego pewien
wiem jednak, że ECUmaster daje sobie z tym rade... pozdro |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 26 Sie 2008, 19:37
|
|
|
adi08 napisał/a: | Fordon napisał/a: | SMT6 i 7 mowilem ci ostatnio w jakiej kasie moge miec wiec najprawdopodobniej padnie na SMT bo Valdi bedzie stroic ECU i dalej SMT, a ja mam za zadanie zapiac wiazke tak zeby ta byla jak najlzejsza, a za razem auto zagadalo bo Immo juz na ECU nie ma, troche szkoda ze tak na ostro idziemy bo naprawde zaczynam sie obawiac ze to nie zagada albo zagada i zdechnie odrazu... najprawdopodobniej skonczy sie na konwersji na Map ale to juz nie zalezy odemnie wiec powiem chlopakom co i jak mozna zrobic... dzieki jeszcze raz za info co i jak a mord ile bedzie to ty wiesz |
Fordon sprawdź sobie dokładnie czy na SMT6 lub 7 jest możliwość zamiany MAF na MAP... bo coś mi sie wydaje że będziecie mieli problem... ale nie jestem tego pewien
wiem jednak, że ECUmaster daje sobie z tym rade... pozdro |
Sprawdzone bo Lenin w Cali V6 bi turbo ma SMT6 i konwersje MAP na MAF, natomiast kumpel co stroim Miate turbo powiedzial ze niby sie nie da... |
_________________
 |
|
|
|
 |
sulos

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 27 Dołączył: 07 Wrz 2007 Posty: 547 Skąd: Statek miłości
|
Wysłany: 26 Sie 2008, 21:34
|
|
|
http://pl.youtube.com/watch?v=2Ugup7GTn8Q
a tak to wyglada i dziala |
_________________ http://www.sulkov.pl
sulos - główny malkontent, maruda, czepialski przeciwnik chądóf i szmelcfagenóf klubu.
Belmondo barów mlecznych i stołówek przyzakładowych
Pod oknem:
Alfa Romeo Mito
Audi Coupe
W międzyczasie było:
Ducati Monster
Saab 900
Chąda syfik 4gen :> |
|
|
|
 |
marecek [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Sty 2009, 14:53
|
|
|
sorry za odświeżanie kotleta, ale czy jest jakiś patent na wystrojenie zeteca z czterema przepustnicami BEZ używania Standalone-a? Nie zależy mi na max osiągach, tylko na tym, żeby to jeździło... Czy jest jakiś sposób na recycling ECU z ewentualną świnką? Zrobił to ktoś w PL? |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.