Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
1 Lis 2008, 20:16
jak zamontować centralny zamek?
Autor Wiadomość
Edziobu
[Usunięty]

Wysłany: 20 Cze 2004, 22:09   jak zamontować centralny zamek?

Witam wszelkiej maści fiesto maniaków :D

Przymierzam się do założenia w mojej fieścinie centralnego zameczka i w związku z tym mam pytanko

czy w mk3 1990 1,1i bez specjalnych problemów można zamontować takie najzwyklejsze, uniwersalne siłowniki np. te http://www.allegro.pl/show_item.php?item=26983294

nie tak dawno temu właśnie takie cudo montowałem w Fiacie Uno i tam okazało się, że już w blachach drzwi były otwory, do których te słowniki idealnie pasowały! sam montaż był bardzo prosty, trochę kłopotu było tylko ze zdjęciem tapicerki :D i zastanawiam się jak wygląda sprawa we fieście

i kolejne pytanko, jak rozwiązać problem otwierania klapy bagażnika?

Pozdrowionka dla Macgajwrów 8) 8) 8)
 
 
ROMEZ
[Usunięty]

Wysłany: 20 Cze 2004, 22:51   

niestety jest problem ten zamek ktory pokazales jest uniwersalny ale niezbyt pasuje do fordow majacych zamyjanie w klamce ja sam qpilem dedykowany ale okazalo sie ze nie pasuje do moich zamkow (inne roczniki)tak wiec z tego co slyszalem idzie to zalozyc ale potrzeba troche gimnastyki:D
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Cze 2004, 06:01   

WITam...
Trochę to jest delikatnie powiedziane, Do Fiesty przynajmniej do Mk3 potrzebne są specjalne siłowniki... Uniwersalne mają za mały skok... i albo trzeba kombinować na dzwikienkach albo na wielko krążku... albo przespawywać zamki w drzwiach... Sam central jest Oki, tylko siowniki ma nieodpowiednie...
Nie bardzo rozumiem problem tylnej klapy?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
trzeci 
Moderator





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 55
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21 Cze 2004, 09:13   

JoeMix napisał/a:
Nie bardzo rozumiem problem tylnej klapy?


No właśnie , to najmniejszy problem wbrew pozorom. Tu wystarcza zwykły siłownik , przycisk , przekażnik 2 kabelki i jest :D Pozdro....
P.S. Na starym Forum było o tym mnóstwo dokładnie opisujących to postów.
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
Kacper
[Usunięty]

Wysłany: 21 Cze 2004, 11:28   

trzeci napisał/a:
No właśnie , to najmniejszy problem wbrew pozorom. Tu wystarcza zwykły siłownik , przycisk , przekażnik 2 kabelki i jest :D Pozdro....
P.S. Na starym Forum było o tym mnóstwo dokładnie opisujących to postów.


A po co ten przekaźnik ?? ja mam bez przekaźnika :lol:
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Cze 2004, 14:27   

WITam...
Przekażniczek to tak dla bajeru... a tak konkretnie do przez siłownik ida sporę prady a na stykach się iskrzy... przekażniczek wydłuża zywotność guziczka... pozatym jeśli jest przekażnik to guziczek może być na bardzo małe napięcia i prądy... jest większy wybór...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Edziobu
[Usunięty]

Wysłany: 21 Cze 2004, 14:51   

ok dzięki za pomoc :)

zrozumiałem z tego co klikacie, że z tymi siłowniczkami powinienem dać sobie spokój :) a czy ktoś może orientuje się jak długi skok powinien mieć siłownik oraz jaką siłę nacisku?
 
 
Polluks
[Usunięty]

Wysłany: 21 Cze 2004, 18:05   

Witam wszystkich
A mnie się udało zamontować te siłowniki (ale kupę czasu spędziłem przy ich montażu). Mam fiestę 1,1 (mk3 oczywiście) 5 drzwi i wszędzie zamontowałem te siłowniki. W 3 drzwiach + bagażnik mam siłowniki 3 kg a w jednych zamontowałem 6 kg [35 zeta na giełdzie za sztukę :(], bo za cholerę nie chciał mi działać 3 kilogramowy. Mam je u siebie już od 2 miesięcy i jak na razie wszystko "funguje". Jak porobię fotki, to postaram się zamieścić albo opisać co i jak. Montaż w każdym razie nie jest trudny.
Pozdrawiam
 
 
Rycho 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 50
Dołączył: 26 Maj 2004
Posty: 203
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 23 Cze 2004, 17:55   

Do drzwi najlepiej dedkowane siłowniki jak pochodzisz po sztotach to coś napewno znajdziesz. Do tylnej klapy zamontowałem uniwersalny 3 kg, tylko w oryginale on jest na takim finezyjnym stelarzu. Ja mam bez przekaźników, ale może oryginalny przycisk fordowski był przystosowany do tego typu prądów, jednak powinno bzykać i bez tego na spokojno.
PozdrRycho
_________________
JetCar XR2

I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę
 
 
 
Kermitos
[Usunięty]

Wysłany: 23 Cze 2004, 22:04   

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=27322551Tutaj jest niby specjalny do fiesty. Ale cena nieporownywalna.
 
 
ROMEZ
[Usunięty]

Wysłany: 23 Cze 2004, 22:08   

WITAM
ja taki sam do 2 drzwi kupilem za 250 tylko to jest do zamkow o duzejkasecie bo ja mam podobno mala FIESTA 91:)) a ten alegrowicz proponowal mi za 350:))
 
 
Bartek
[Usunięty]

Wysłany: 24 Cze 2004, 13:49   

witajcie. chce w swojej to w przyszlosci zrobic - centralny - i ludzi ktorzy to robili, prosze o kontakt, jesli maja chwilke.. gg#: 456797... ja mam mk4 98r, i niemam 400 zl na specjalny dla fiesty:-), wiec chyba bede kombinowal... oczywiscie chce ztez zrobic tylnia klape, i jesli ktos to robil, tez prosze o kontakt. juz jeden kolega z moich okolic mi pomogl bardzo, ale nigdy nie jest za malo do.świadczeń. thx.
 
 
DR Henio
[Usunięty]

Wysłany: 24 Cze 2004, 21:53   

ja takie silowniczki zalozylem bez problemu i dzialaja bez zarzutow

linke oslaniajaca naciolem na dlugosci 5 cm i pdciolem pol ( tj na przekroju z O zrobilem C ) do tego przymocowalem sciegno silownika i wszystko gra. Z klapom od bagarznika tez nie bylo problemow

wiec smialo mozna sie z tym bawic, silownikii linkowe sa duzo drozsze
 
 
lukjar6
[Usunięty]

Wysłany: 24 Cze 2004, 23:20   

DR Henio napisał/a:
Z klapom od bagarznika tez nie bylo problemow

Witam!
Piszecie wszyscy o klapie od bagaznika, (ja swego czasu myslalem o centraklnym, ale z braku kasye sobie odpuscilem na razuie), tzn nie rozumiem jak ma dzialac ten silownik skoro klapa tyln aotwierana jest z kluczyka, jak ja silownik ma otwierac czy blokowac, mozecie mi to wyjasnic, piswane bylo cos o przyciskach do przekaznikow przekaznikach( poco przekaznik to akurat rozumiem), napiszcie czy ten zamek ma jaks blokade w srodku do centralnego, bo chyba inaczej nie moze byc, a i tak po zamontowaniu centralnego to z kluczyka sie bedzie nadal otwierac!?
 
 
Rycho 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 50
Dołączył: 26 Maj 2004
Posty: 203
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 24 Cze 2004, 23:35   

W MK3 bagażnik po prostu otwierasz kluczykiem a on potem wraca do stanu zablokowania, więc siłownik tylko pociąga za takie cięgno które odblokowywuje klapę i tyle. Zamek w klapie blokuje się sam z siebie, przynajmniej w MK3.
Rycho
_________________
JetCar XR2

I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę
 
 
 
Bartek
[Usunięty]

Wysłany: 25 Cze 2004, 00:04   

witam. ciesze sie ze sie to da zrobic. pozwolilem sobie wyslac wiadomosc prywatna do drhenia, z pytaniami, bo chce miec max informacji. jesli to jest faktycznie mozliwe do zrobienia, i nie trzeba poswiecic na to miesiaca, to czemunie...
 
 
Polluks
[Usunięty]

Wysłany: 25 Cze 2004, 01:14   

Zgodnie z obietnicą zamieszczam link do fotek: http://remusek.no-ip.com

Tak jak pisałem wcześniej, polecam siłowniki 6 kg (35zł/szt), będzie mniej problemów z ustawianiem. Ja mam założone trzy siłowniki 3 kg i jeden 6kg (bo za cholerę nie dało się ustawić tak, żeby drzwi się zamykały i otwierały).
W bagażniku mam również zainstalowany siłownik (3kg spokojnie wystarcza). Nie robiłem specjalnego przycisku do niego, wykorzystałem ten od ogrzewania szyby tylnej (przerobiłem go na przycisk chwilowy) bo i tak ogrzewanie szyby tylnej mi nie działa :(
Pozdrawiam
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 25 Cze 2004, 06:07   

lukjar6 napisał/a:
nie rozumiem jak ma dzialac ten silownik skoro klapa tyln aotwierana jest z kluczyka

WITam...
A w wielkim skrócie chodzi o to żeby nie była otwierana z kluczyka tylko z przycisku... :D
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
lukjar6
[Usunięty]

Wysłany: 25 Cze 2004, 23:57   central

dzieki Joe za odpowiedz. Krotko i na temat. To jest ceikawe rozwiazania.Pozdrowienia dla forumowiczow!!!
 
 
DR Henio
[Usunięty]

Wysłany: 1 Lip 2004, 21:15   

Obiecalem zdjecia jak wyglada u mnie centralny w drzwiach



i bagazniku



wiec, prosze
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak powstało życie
Co było, a nie jest zapisane w rejestr!!!
PUCIO Frakcja wielkopolska 6 21 Mar 2010, 23:10
Piter
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zacząć ?
pablonas Sport w FKP 19 5 Sty 2005, 20:43
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Jak z Calypso zrobić Szklarnię
czyli przeróbka dachu w Calypso na szklany
trzeci Tuning stylistyczny 8 4 Paź 2012, 15:26
rufffio
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zapisać plik z Youtube lub Googlevideo
jackrzec Linkownia 31 30 Paź 2018, 14:27
mihaitydor


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.