brak seryjnej mocy silnika RQB lub RS1800 |
Autor |
Wiadomość |
RemikGT

Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Remi
Wiek: 46 Dołączył: 02 Kwi 2008 Posty: 28 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 23 Lip 2008, 08:40
|
|
|
i kontynułacja,dzis rano jak odpaliłem szczura, oswieciło mnie ciekawe na ile, rano jak odpalam silnik na pb dławi się,podczas delkatnego ruszania nie chce się wkrecic na obroty po chwili jest ok,tzn po złapaniu temperatury,hmmm czujniki temp mam ok,czyzby potencjometr????
Wsobote robe wielką akcję ,rozgrzebie wszystko i zdam relację |
|
|
|
 |
Darekmk3

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 41 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 23 Lip 2008, 09:51
|
|
|
RemikGT napisał/a: | i kontynułacja,dzis rano jak odpaliłem szczura, oswieciło mnie ciekawe na ile, rano jak odpalam silnik na pb dławi się,podczas delkatnego ruszania nie chce się wkrecic na obroty po chwili jest ok,tzn po złapaniu temperatury,hmmm czujniki temp mam ok,czyzby potencjometr????
Wsobote robe wielką akcję ,rozgrzebie wszystko i zdam relację |
Remi ja nie chce nic mowic ale ja u siebie w escorcie mam identyczny objaw!! ktory wlasnie ustapił po odpieciu przeplywki,odlącz przeplywke jutro rano przed odpaleniem i zoabczysz czy to cos dalo,bo moim zdaniem tu jest pes pogrzebany lub cos nie tak z kompem silnika,tez mam escorta tez mam ziutka pod maska i ten sam objaw
pozdro |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
 |
RemikGT

Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Remi
Wiek: 46 Dołączył: 02 Kwi 2008 Posty: 28 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 23 Lip 2008, 11:02
|
|
|
Darekmk3 napisał/a: | RemikGT napisał/a: | i kontynułacja,dzis rano jak odpaliłem szczura, oswieciło mnie ciekawe na ile, rano jak odpalam silnik na pb dławi się,podczas delkatnego ruszania nie chce się wkrecic na obroty po chwili jest ok,tzn po złapaniu temperatury,hmmm czujniki temp mam ok,czyzby potencjometr????
Wsobote robe wielką akcję ,rozgrzebie wszystko i zdam relację |
Remi ja nie chce nic mowic ale ja u siebie w escorcie mam identyczny objaw!! ktory wlasnie ustapił po odpieciu przeplywki,odlącz przeplywke jutro rano przed odpaleniem i zoabczysz czy to cos dalo,bo moim zdaniem tu jest pes pogrzebany lub cos nie tak z kompem silnika,tez mam escorta tez mam ziutka pod maska i ten sam objaw
pozdro |
Zobacze jutro ale jak w niedziele nie bedzie banglac to się wkurze, tym bardziej ze w niedziele składam brachola wozidło i od niego ewentualnie przepływe jeszcze podepne,a jak to nic nie da chyba robie baj baj zetec ,gonie wszystkie graty na allegro i wkładam n7a po reanimacji,kurde ma nakulane 174 i zastanawiam się czy robic mu szlif czy tylko pierscienie i panewki wymienic i smigac z n7a ,kurde wszedzie pisza ze zetec modalny ,szkoda tylko ze bez dmuchnięcia ciezko , |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 23 Lip 2008, 17:19
|
|
|
z tym rannym odpalaniem mam to samo : i ogólnie w sumie autko też mi lipnie chodzi znaczy się jest jakby słabe tylko nie mam skąd załatwić przepływki na podmianę... a jak ją odepnę na ciepłym silniku czy na zimnym to falują obroty jałowe ale za to dół ma kopnięcie dość konkretne... |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 23 Lip 2008, 18:47
|
|
|
RemikGT napisał/a: | ,kurde wszedzie pisza ze zetec modalny , |
masz racje piszą
RemikGT napisał/a: | ,szkoda tylko ze bez dmuchnięcia ciezko , |
to akurat nie jest takie łatwe ale w sumie chyba tańsze w konsekwencji (chodzi mi o stosunek koszta->moc).
z tym rs2k to też nie tak do końca że nei jest podatny na mody, bo tak naprawde jest tak samo podatny jak i Zetec N/A a nawet chyba bardziej ale niestety te modyfikacje są drogie a na dodatek jest ciężki i nie specjalnie nadaje sie pod Turbo jak by ci przyszedł taki pomysł.
Jesli byś sie zdecydował na rs2k to zostaw skrzynie i koło zamachowe i sprzegło od xr3i oczywiście jesli masz skrzynie BC/IB5, silnik troszke straci Nm ale zyska na przyspieszeniu a do tego skrzynia jest lepiej zestopniowana niź MTX75 i odrazu wyprzedze twoje wątpliwości, sprzęgło 220mm od zeteca wytrzyma u mnie takie sprzegło wytrzymywało spokojnie 170KM 210Nm w silniku 8v Turbo gdzie skok momentu jest znacznie wiekszy niż w N/A |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
RemikGT

Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Remi
Wiek: 46 Dołączył: 02 Kwi 2008 Posty: 28 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 23 Lip 2008, 19:42
|
|
|
hmmmm Puma a co rozumiesz pod pojęciem innej skrzyni w rs2k tam przeciez tez siedzi MTX75 tak samo jak w moim XR3i
.Powoli trace cierpliwośc,na sobote planuje juz podwójną walke ha nawet potrójna- walka z BARDZO zmodyfikowanym ziutkiem, rozkręcam N7A i tu kurna mam dylemat, czy zrobić:
-szlif-ale to potrwa
-rozebrać ,wymienić pierscienie panweki itp i złożyc i wrzucić do szczura
- rozebrac ,powymienić uszczelniacze ,uszcelki, odrestaurować włożyć
i jezdzic jak dobrze pójdzie około 140 szczurem,hmm ten silnik chyba jest dośc wytrzymały,a nie zauwazyłem nic co by swiadczyło o tym ze jest juz agonia jak jeszcze odpalał
Czy brnąc w temacie zeteca
Nie powiem był a może i nadal jest plan na dmuchanie tym bardziej że ARTUR który notabene ma duzo info od Ciebie ,namawia mnie usilnie do dmuchnięcia chociaż na 0,6.Ogólnie to człowiek nadaje sie do psycholożki siedzi jakby nie było czegoś innego do roboty,hihihi własnie moja zona dzwoniła że jej ECU z pod siedzenia wypadło i panika hihihihihi
Ja chyba jestem chory,kurcze ze by to rycie jeszcze cos dawało a tu jak nie ma PS tak nie ma
Wogle dzis po pracy zmieniłem potencjometr przepustnicy i ECU wyjechałem na pb i po przejechaniu 50 koniec jazdy ,nie chiał zpalic ,na lpg odpalił ,wróciłem do domu wrzuciłem swoje graty mały reset i smiga ,ale chyba cos jednak jest z dawkąpaliwa na wyzszych obrotach nie za bardzo się chce, mam wrazenie ze cos go dławi,ha wraznienia albo sobi ejuz ryje w głowie,
Zastanawia mnie jdna sprawa ECU sie adaptuje do info jakie otrzymuje z czujników i tak sobie mysle czy czasem nie jest tak ze przez te wtryski i inne bzdury ECU pamieta to copamieta i nie chce dac z siebie wiecej,jest taka opcja?????????
i stąd tak cienko z wykresami |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 23 Lip 2008, 20:20
|
|
|
no i poszperałem troche w swoich info i faktycznie ECU jest OK, co teoretycznie wyklucza problem mapy. Wiec trzeba poszukać w osprzęcie, przepływka, czujnik w kolektorze ssącym, czujnik temperatury wody - idący do ECU a nei na deske, mozę czujnik połozenia wałka lub położenia przepustnicy. Lub jak przedmówcy mówią przepływka.
co do skrzyń biegów, w xr3i jak i w xr2i/RS1800 występowała skrzynia biegów BC, starsza model niz MTX75, króra jest lepiej zestopniowana pod silnik 16v ale jest słabsza i wymaga mniejszego sprzęgła i innego zamachu oraz innych półosi (a przynajmniej innych przegubów wewnętrznych). Ale skoro masz MTX-a to tamta uwaga jest bez znaczenia. Tym bardziej jak ma byc kiedys Turbo bo taki napęd jest poprostu lepszy do tego i wiecej zniesie.
I teraz moja opinia:
Jesli ma być w perspektywie Turbo to nie pakuj sie w silnik z rs2k i szukaj usterki w elektryce przy obecnyn setupie. Zetec jest rozpracowany i dosć prosty do złożenai jako Turbo.
Natomiast jeśli ma byc N/A i masz kompletny silnik z rs2k to ja bym pomyślał o takim rozwiazaniu (oczywiście jesli kasa ci na to pozwoli, choc majac auto jeżdżące to mozę to zajac troche czasu), a dokąłdnie bym zrobił porządny remont wraz z tulejowanie wszystkimi szlifami itp, oraz pokusił sie o wywarzenie ukąłdu korbowo-tłokowego, obróbke głowicy, kanały itd i poskładał bym taki silnik N/A który z donrym dolotem i poprawionym wydechem powinien zaowocować mocą 155-160KM i około 200Nm. Pragne nadmienic ze zdrowe seryjne RS2k nie pokazywało deklarowanych 150KM tylko okolice 143KM. Taki remont nie bedzie tani ale za to odwdzięczy sie kulturą pracy, spalaniem i mocą w exploatacji późniejszej. Bo raczej zakałdam że essi ma zostać na długo lub na zawsze w domu u Ciebie.
I osobiście radze nie zabierać sie za uturbianie silnika do póki auto ma byc autem słuzącym do jazdy na codzień, ponieważ wokół tego trzeba ciagle chodzić i coś poprawiać oraz chla benzyny jak szalony
Co do choroby, nie martw sie tym spora częśc z nas to ma |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
RemikGT

Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Remi
Wiek: 46 Dołączył: 02 Kwi 2008 Posty: 28 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 23 Lip 2008, 21:08
|
|
|
I dokłądnie tak jak piszesz fajnie miec uturbione autko i wiem ,wiem ze na to potrzeba czasu,z drugiej strony mam jezdzące autko słabo bo słabo,choć nie do końca i w garage lezy kompletny silnik z Rs2000, i co chwila dylemat co robic,a dodam ze szczur dostał dozywocie, z drugiej strony chiałbym miec kultowego za kilka latek RS2000 bo tylko brakuje silnika,a z drugiej strony ostatnio widziałem fajne KIT ze STANÓW I DYLEMATY ,PÓKI CO czekam az SMOKU zacznie dłubanine ze swoim ziutkiem i efekt tego co wyjdzie,tylko po co np turbic ziutka jak na przyszłą jesień chce byc juz posiadaczem subaryny,i jak sam widzisz ze mam powazny bałagan w głowie mlotek ,miliony pomysłów na minute,chyba jednak bede skupiał sie na tym co jest obecnie, a o czujniku w kolektorze tez myslałem, na sobote chyba przygotuje cały pakiet czujnikowy i wywale wszystko co mozliwe zastąpie innymi, raczej sprawnymi ,bo jak demontowałem było to sprawne i zobacze na to co sie dziej mamnadzieję że jutro zleci kat do mnie ,zyje nadzieją ze po włzoeniu go cos się zmieni,ale tak to jużjest człowiek nadzieje sobie robi (pompa paliwa) a ty ZONK.
W kazdym razie fajni etu jest mozna cos sensownego przeczytac, jakas radę
Pozdro,
Czy ja zanudzam?????????
a tak czukiereczek i teoretyzujac ,miał ktos stycznośc z wałkami od swiątka do zeteca????
jakiś czas temu z nimi gadałem i koles twierdzi ze 156ps powunno wypluc po zrobieni na cacy głowicy i wałków do tego dorzucić lekkie kólka z alu cos pomodzić z wtryskami i pompapaliwa i ile tak plus minus mogło by wskoczyc? |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 23 Lip 2008, 21:44
|
|
|
RemikGT napisał/a: | Czy ja zanudzam????????? |
troszkę
podmieniałeś tą przepływkę? bo to najbardziej daje w dupe ja może jutro podmienie u siebie ale jak będzie mokry asfalt to nic nie sprawdzę |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
RemikGT

Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Remi
Wiek: 46 Dołączył: 02 Kwi 2008 Posty: 28 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 23 Lip 2008, 21:53
|
|
|
Laskosz napisał/a: | RemikGT napisał/a: | Czy ja zanudzam????????? |
troszkę
|
wiesz jak to jest z BISZKOPTAMI
normalnie szukam zrozumienia |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 23 Lip 2008, 23:03
|
|
|
oj zanudzasz jedyne dlugie posty ktore lubie czytac to tylko od żółwia
weż panie zmien ta przepłykwe na faktycznie sprawna i wtedy reset i sprawdz jak jezdzi, a ja ksie zastanawiasz nad silnikiem to wkladaj tego rs-a ja włzoylem do fiesty i jest to napewno lepsze rozwiazanie niz zetec, dodatkowo zwroci ci sei troche siana za kolektor 4-2-1 itp itd |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
RemikGT

Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Remi
Wiek: 46 Dołączył: 02 Kwi 2008 Posty: 28 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 27 Lip 2008, 21:59
|
|
|
WITAM PONOWNIE No i niestety weekend bezowocny,mało tego szczura obrabia kadet 2,0 ohc (postanowiłem sprawdzić nowy nabytek kumpla na swapa ) wymieniona listwa wtryskowa.pompa.kompy resety i jak było kijowo tak jest. dla pewnosci sprawdze jeszcze ta przepływkę ale to we wtorekjak brata auto zjedzie,ogólnie rece opadaja bo cholra wie gdzie jest pies pogrzebany. tak więc jeśli ktoś owocnie grzebie w rs1800 prosze o kontakt:) |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 27 Lip 2008, 22:03
|
|
|
ja już zamówiłem przepływkę i cpp
błędy nagrałeś ? |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
RemikGT

Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Remi
Wiek: 46 Dołączył: 02 Kwi 2008 Posty: 28 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 27 Lip 2008, 22:17
|
|
|
nie ,zapomniałem o tym, ale wczoraj jak smigałem sobie to czuc ze ustrojstwo chce a nie może się wkrecic ,tak jakby cos go muliło,ogólnie popadłem w paranoje,rozbierma własnie N7A z zamiarem kolejnego swapa , a z drugiej strony mysle o ziutku i operacji swiątek ostre walki i głowica.Robił ktoś z FKP może u Swiątka coś |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 27 Lip 2008, 22:58
|
|
|
mafia w 2.0 miał chyba wałki od świątka ?? twoje niby chce a nie może a moje nie może a ja chce |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
RemikGT

Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Remi
Wiek: 46 Dołączył: 02 Kwi 2008 Posty: 28 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 29 Lip 2008, 23:39
|
|
|
No i w końcu przepływka zmieniona i niestety zonk,to samo,a przy okazji obadałem dolot i stożek jest goracy ,nie mam zadnej zabudowy, jutro pokombinuje z seryjnym dolotem |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 29 Lip 2008, 23:51
|
|
|
widziałęm na allegro że sprzedajesz kolektor, czyżby jednak silnik od rs2000?? |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 30 Lip 2008, 19:08
|
|
|
zbadałeś te kody ?
ja dziś wymieniłem cpp błąd zniknął
przepływka niestety przyszła walnięta :(
jutro biorę manometr do sprawdzania ciśnienia paliwa na listwie bo mi już tylko to zostało...
co ciekawe teraz komp podaje mi że wg sondy lambda mam ubogą mieszankę a wczesniej nic nie mówił |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
RemikGT

Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Remi
Wiek: 46 Dołączył: 02 Kwi 2008 Posty: 28 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 11 Sie 2008, 00:05
|
|
|
Laskosz napisał/a: | zbadałeś te kody ?
ja dziś wymieniłem cpp błąd zniknął
przepływka niestety przyszła walnięta :(
jutro biorę manometr do sprawdzania ciśnienia paliwa na listwie bo mi już tylko to zostało...
co ciekawe teraz komp podaje mi że wg sondy lambda mam ubogą mieszankę a wczesniej nic nie mówił |
co Ty kiedy ,
Puma teoretycznie go wystwiłem bo chiąłem sprawdzić zainteresowanie, póki co nic nie robie zbieram kasę, i na próbe seryjny kolektor wsadze i pojade na rolki
a przy okazji poznałem klubowicza z fajną fiestka rs1800 ale nicka nie pamietam, chłopak z dln a dokładnie Lubin |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 11 Sie 2008, 18:03
|
|
|
RemikGT napisał/a: | a przy okazji poznałem klubowicza z fajną fiestka rs1800 ale nicka nie pamietam, chłopak z dln a dokładnie Lubin |
czyżby Bongo ?
ja zmierzyłem ciśnienie na listwie i mam walnięty regulator więc teraz jest odpięty i mam cały czas 3 atm na listwie ale nie wiele to pomogło skończy się to chyba tym że wtrysk wyleci |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
|