Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

brak seryjnej mocy silnika RQB lub RS1800
Autor Wiadomość
RemikGT 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Remi
Wiek: 46
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 28
Skąd: Leszno
Wysłany: 21 Lip 2008, 23:35   brak seryjnej mocy silnika RQB lub RS1800

Na początku może się przywitam i pozdrawiam wszystkich,

Może zacznę od tego ze przebywam tu od jakiegoś czasu i stwierdza że, tu cos się dzieje ,ktoś cos robi ,jest inaczej niż TAM gdzie przebywam:)jest więcej osób które cos robią, dlatego postanowiłem tez poszukać u WAS porady, mimo ze że znajomymi juz do jakiś wniosków doszlismy.za każdą wypowiedz która w jakimś stopniu przyczyni się do rozwiązania mojego problemu z góry dziękuję. A wiem że na pewno czegoś się dowiem od WAS:) .Wracając do meritum sprawy z jaką się do Was zwracam ,napisze po kolei co jest grane i na co zwróciłem uwagę ,co juz postanowiłem zmienić, no to zaczynamy z problemem jaki u mnie wystąpił,
Dysponuję większym bratem fiesty czyli escortem wyposażonym teoretycznie w silnik o mocy 130 ps, silnik ma przekulane ok 150 tyś. ,stan techniczny w jakim się znajduje wspomniana jednostka napędową ( mowa tu tylko i wyłącznie o silniku bez układy ssąco-wydechowym)oceniam jako dobry. silnik zużywa śladowe ilości oleju ,czyli w tzw., normie.
Teraz może przejdę do opisu tego co zmieniłem w tym silniku myśląc iż czynię prawidłowo ,niestety efekt jaki uzyskałem jest poniżej moich oczekiwań ( brak seryjnej mocy ,nie wspomnę juz o jakimś Bonusie który spowodował by uśmiech na mojej buzi)
Na pierwszy ogień poszedł układ wydechowy ,a w związku z tym pojawił się kolektor wydechowy 4-2-1 z modelu RS 2000,oczywiście odpowiednio przerobiona podstawa(docięta laserowo) ,odpowiednio wspawane w nią rury ,po tych zabiegach wszystkie spawy zostały odpowiednio obrobione, sonda został przesunięta do tyłu. Kolejna rzeczą jaką zrobiłem to wszczepiłem cały układ wydechowy o średnicy 55 mm, niestety w związku z brakiem odpowiedniego kata, a raczej całkowitym jego brakiem (kradzież) w jego miejscu obecnie jest strumienica( uważam ją za jedną z przyczyn stanu obecnego) dalszą część układu wydechowego stanowi tłumik środkowy dedykowany do rs2000 oraz końcowy ,raczej nie przelotowy ale dedykowany do rs2000 (głośniejszy od serii), po tych operacjach, kolejnym etap była modyfikacja układu dolotowego, miejsce seryjnego dolotu, filtra powietrza zajął układ całkowicie zaprojektowany przez moja osobę (chyba projektantem nie zostanę) oraz został usunięty układ napowietrzania spali ,wężyk który wchodził w puszkę tego układu który znajdował Si ę przez seryjnym kolektorze gdzieś sobie dynda. Ogólnie rzecz biorąc wszystkie przeróbki były robione metodą "może to ma sens" dodam iż jakieś pojecie o motoryzacji posiadam ,znam zasady pracy silnika itp., mam rozeznanie
odnośnie projektowania układów wydechowych itp. niestety wiedzy teoretyczna w połączeniu z moimi wyczynami praktycznymi dała wyniki poniżej oczekiwań, analizując wykresy z pomiaru z Kolegami(na szczęście jest kilku którzy coś wiedzą) doszliśmy do wniosków że winę za taką sytuacje może po części ponosić układ wydechowy (rozprężony) w tej kwestii swoje przemyślenia kieruje w miejsce w którym powinien być katalizator, on powinien pełnić role komory rozprężne j gazów wylotowych a w przypadku jego braku ta funkcje spełnia tłumik środkowy , a co za tym idzie brak odpowiedniego podciśnienia dającemu siłę spalinom, może cos mylę jeśli tak proszę mnie poprawić ,zagłębiając się dalej w wykresy ,zapomniałem dodać ze są dwa źródła zasilania. PB oraz LPG, widzimy jakieś anomalie na wykresie Pb, dziwny przebieg momentu obrotowego , jego wartość przy obrotach dla silnika diesla, jeśli chodzi o ten wykres skłaniamy się ku temu ze układ zasilania paliwa jest TRAFIONY i należy wymienić listwę wtryskową oraz pompę, jeśli zwrócicie uwagę na wykres z LPG ,mimo wartości uzyskanych, ,(które SA poniżej krytyki),przebieg wykresu jest w miarce poprawny, stąd tez wziął Sie wniosek o niepsrawnosci układu zasilania dla PB.
3 opcja jaka została rozważona to układ dolotu powietrza, skłaniam się ku temu ze rura której jestem twórcą nie spełnia swojego zadania,(zbytnie nagrzewanie się od głowicy-powoduje mniejsza ilość tlenu i dalsze konsekwencje)oraz filtr stożkowy, wspomniany układ chce zastąpić seryjnym , choć kilku moich znajomych uważa ze jest lepiej niż fabryczny, i tu nie wiem co myśleć, czy spróbować go jakoś odizolować od głowicy(jakimś bandażem termiczny,) czy wymienić stożek na markowy(obecnie czeska sieka )oraz zrobić dość konkretną ścianę izolująca wspomniany filtr stożkowy z nadmuchem z pod zderzak .Tak więc jak widzicie po tym co napisałem sprawa jest dość skomplikowana, brak mocy .Generalnie jakiś obraz tego co powinienem zrobić juz mam ale chciał bym aby wypowiedział się ktoś mądrzejszy ,może jakieś grono osób które dostrzega to czego ja nie zauważyłem. lub widzą błędy które popełniłem modyfikując w taki sposób silnik RQB

Po krotce dodam iż zakupiłem katalizator który na dniach będę montował, posiadam inna pompę paliwa, oraz listwę wtryskową ,oraz seryjny układ dolotowy z filtrem , I TERAZ NASUWA SIĘ PYTANIE CO POZA KATEM ZMIENIAC ABY ODZYSKAC CHOCIAŻ MOC SERYJNA????????? o uzyskaniu jakiś profitów już nawet nie myślę.
Pozdrawiam i czekam z nadzieja na jakieś światełko w tunelu które rozświetli drogę którą idę:)
p.s Troszkę się rozpisałem mam nadzieję że dość jasno nakreśliłem nurtujący mnie problem i nic a bardzo nie zakręciłem,
POZDRAWIAM RemikGT

[ Dodano: Pon Lip 21, 2008 23:46 ]
PONAD TO WKLEJAM LINK po otwarciu którego można zobaczyc co zmieniłem i jak.

http://picasaweb.google.p...SYMOCYZHAMOWNII

oraz linki do wykresów z HAMOWNII



 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 22 Lip 2008, 00:07   

wg. mnie dolot jest wporzadku, poprawienie delikatne serii ( nie masz sie co przejmowac teoriami ze mu za cieplo itp, bo seria idzie dokladnie taksamo przeciez wiec nie widze tu sensu tym bardziej ze masz zabandazowany kolektor wiec powinno byc "chlodniej" niz zwykle, wiec to bym zostawił

ale patrzac na te wykresy to chyab masz jakies problemy z paliwem bo dziwacznie to wyglada, choc moge sie mylic....
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 22 Lip 2008, 06:58   

Hej,

na wstepie witam i jeszcze raz dziekuje za alu obudowe termostatu :yes: :yes:

a teraz do sedna.

faktycznie wyglada to tragicznie na wykresie. bardziej to przypomina poprawione 105KM niż serie 130KM i teraz moje pytanie czy jesteś pewien na 100% ze masz wałki i ECU od 130KM?? I czy kolektor ssący masz w aucie o oznaczeniu OS czy OH (już kiedyś dyskutowaliśmy na ten temat i nadal bede sie upierał że jest róznica w wielkości kanałów w kolektorze oraz w flanszy na wtryski miedzy 105KM a 130KM)

Daras ma racje i sie z nim zgodze:

- dolot raczej wygląda OK, jedyne co bym zrobił to kupił stożek w boxie i podał mu zimen powietrze ze zderzaka, to powinno pomóc troche,
- wydech też bedzie OK oprócz tej całej magicznej strumiennicy, co prawda masz racje co do puszki rozprężeń ale ja bym zastosował tłumik przelotowy a nie katalizator bo on stłumi. tylko żeby ten tłumik był wielkościowo zbliżony do wielkości katalizatora (są takie tłumiki w obudowie kata - koszt na allegro około 50zł AWG czy jakos tak).

na 100% masz problem z paliwem ale wtryski i pompa są takie same w 105KM i 130KM co moze wskazywać na złe ECU (od 105KM) lub faktycznie na styrane życiem juz te podzespoły. Podmień na drugie skoro masz i jesli masz dobre/właściwe ECU to powinno sie poprawić. Jesli sie nie poprawi przydał by sie przejzad z zapiętą sondą szerokopasmową w wydech zeby sprawdzić AFR bo to ci powie czy problem tkwi w paliwie. Moim skromnym zdaniem aż taki spadek mocy nie bedzie wynikał z filtra czy też braku Kata. tym bardziej że tu poleciał najbardzie moment obrotowy. Ja bym generalnie zaczoł od pomiaru AFR-u.

Jedna drobna uwaga: silnik 130KM jako nowy lub po remącie wypluwał na hamownii moc 125-127KM a nie deklarowane 130KM.

W teorii ten set up, który masz powinien dać moc w okolicy 135KM i około 170Nm.

Fajnie że opisujesz sytuacje na FKP to pomoże w przyszłości i naszym klubowiczą bo miewaliśmy juz problemy o tej tematyce i wsumie nei zostały rozwiązane.

Pozdrawiam
PumaRST
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
RemikGT 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Remi
Wiek: 46
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 28
Skąd: Leszno
Wysłany: 22 Lip 2008, 09:31   

Dzięki za odpowiedz, hmmm i co tu myśleć teoretycznie piszesz ze takie zmiany coś powinny dać, szkoda że jednak jest tak fatalnie. Co do pewności silnika to wiem ze bankowo jest RQB, albo było kiedyś, poprzedni silnik padł(musiał być przegrzany, bo mimo wymiany wszystkich części-dosłownie wszystkich uszczelek itp. pierścieni, panewek wytrzymał tylko 30 tys. Km. Obecnie jest RDA z przełozonymi wszystkimi gratami ( wałki-o odpowiednim oznaczeniu, przepustnica , natrysk na denko tłoka, kolektor ssący (jest inny niż w RDA- porównywałem oba.) no i komp o oznaczeniu 2FBC –numery sprawdzone i wyskakuje ze 130 ps. Generalnie rozpatrując przebieg wykresu na LPG jest ok. poza brakiem mocy, jeśli chodzi o PB to jest jednak coś nie hallo, W sobotę postaram się wymienić to o czym wspomniałem i teraz pytanie czy uszkodzone ECU mogło by powodować taki stan?
Ok. na ta chwile wiem ze rura dolotowa nie jest skopana, poprawię nadmuch ,odizoluje go i przygotuje również seryjny dolot na kolejny pomiar, wtedy będę coś więcej wiedział o tym czy taka konstrukcja dolotu daje jakiś przyrost czy raczej jakiś spadek(skłaniam się ku temu ze na serii będzie lepiej) i w dalszym ciągu czekam na sugestie i jakieś pomysły.
Choc jak Ty sie wypowiadasz, a chodza słuchy ze jesteś niezły magik to juz nie wiem
kto jeszcze może mi pomóc
Hmmm Puma nawet nie wiedziałem ze obudowa poszła do Ciebie
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 22 Lip 2008, 09:39   

Remik zostaw ten dolot i nie zmieniaj na serie bo on jest wporzadku !! a nawet lepszy niz seria! lepiej pokombinuj w strone paliwa tak jak pisal Puma bo widac ze cos jest nie halo albo zczytaj błedy bo moze sie okazac ze rpzeplywka nie domaga i takie wariacje wychodza na paliwie
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 22 Lip 2008, 09:42   

RemikGT napisał/a:
Choc jak Ty sie wypowiadasz, a chodza słuchy ze jesteś niezły magik


nie wierz w plotki :hahaha: :hahaha:


RemikGT napisał/a:
Hmmm Puma nawet nie wiedziałem ze obudowa poszła do Ciebie
tak do mnie :yes:


co do ECU Daras bardziej siedział w tym temacie niech sie wypowie ja nie pamiętam oznaczeń, musiał bym spojrzeć w domu - i to zrobie wieczorem. Wsumie mi to przypomina problem djSthonki w jego Fieście i sie okazło że AFR jest kulawy i z braku paliwa nie dało rady wiecej wykrzesać.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 41
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 22 Lip 2008, 09:45   

Daras84 napisał/a:
bo moze sie okazac ze rpzeplywka nie domaga i takie wariacje wychodza na paliwie

wlasnie mu na pw to napisalem :) ,bo jak przeplywka jest skopana to wlasnie na paliwie bedą jaja wychodzic...,Daras pamietasz tego czarnego z kraka jak sciaglismy i moj tez mial podobny objaw :)

pozdro :)

[ Dodano: Wto Lip 22, 2008 09:46 ]
a co do ecu to pamitam ze Darasowi lepiej to jezdzilo na ecu z 105km... :D

pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
RemikGT 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Remi
Wiek: 46
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 28
Skąd: Leszno
Wysłany: 22 Lip 2008, 10:08   

hmmmm przepływka,jak dobrze kojarże u mnie chyba po jej wypięciu nie ma róznicy,musze sprawdzić równiez ją,włże od brachola i zobacze co bedzie
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 41
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 22 Lip 2008, 10:13   

RemikGT napisał/a:
hmmmm przepływka,jak dobrze kojarże u mnie chyba po jej wypięciu nie ma róznicy,musze sprawdzić równiez ją,włże od brachola i zobacze co bedzie

tylko pamietaj nie koniecznie od innego auta musi byc dorba :D ja wzialem od futury i tez okazala sie byc padnieta...

pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 22 Lip 2008, 12:17   

Darekmk3 napisał/a:
a co do ecu to pamitam ze Darasowi lepiej to jezdzilo na ecu z 105km... :D


to jest akurat wina luki która gdzieś była, bo nie ma takiej fizycznej mozliwości żeby w pełnym setupie auto chodziło lepiej na ECU z 105KM.

a faktycznie twój probem moze byc w przepływce lub sądzie lambda choć w tym drugim przypadku by go zalewało
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
RemikGT 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Remi
Wiek: 46
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 28
Skąd: Leszno
Wysłany: 22 Lip 2008, 13:00   

PumaRST napisał/a:
Darekmk3 napisał/a:
a co do ecu to pamitam ze Darasowi lepiej to jezdzilo na ecu z 105km... :D


to jest akurat wina luki która gdzieś była, bo nie ma takiej fizycznej mozliwości żeby w pełnym setupie auto chodziło lepiej na ECU z 105KM.

a faktycznie twój probem moze byc w przepływce lub sądzie lambda choć w tym drugim przypadku by go zalewało


tylko ze sonda bankowo dobra,ostatnio z tym walczyłem i jest ok,przepływke jad po południu sprawdzic,tylko czy ona moze mięc wpływ na tak drastyczny spadek mocy i tak mieszać?????????
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 22 Lip 2008, 14:19   

moim skromnym zdaniem - jak byk coś z paliwem, o czym mówi dość wyraźnie ostatni wykres - na gazie krzywa momentu ładnie już wygląda, a na benzynie wiele do życzenia pozostawia...
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 22 Lip 2008, 16:30   

tak moze tak namieszac ;) lepiej zcyztaj bledy bo "druga "dobra" przeplywka moze byc dziwna ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 22 Lip 2008, 18:54   

z tym ze przepływka czsami potrafi tak paść że komputer tego nie wykryje i nie wyrzuci błedu - nie wiem czy nie powinno sie jej sprawdzać za pomocą oscyloskopu lub tudzież innego urządzenia...
_________________
 
 
 
RemikGT 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Remi
Wiek: 46
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 28
Skąd: Leszno
Wysłany: 22 Lip 2008, 22:29   

I dalej nic:( :głowąwmur: :głowąwmur: :głowąwmur: wymieniłem pompe paliwa i zero zmian ,przepływka sprawdzona , wartości prawidłowe, nic tylko się kill kill , poza tym dla pewności sprawdziłem to o czym pisał Puma a mianowicie kolektor ssący jest HQ, WIĘC DALEJ SZUAKMY przyczyny, powiem szczerze ze zaczyna mnie to irytowac i zastanawiam się czy nie zrobic małej kuracji odmładzajacej N7A i go nie włozyc i miec spokój,tylko z drugiej strony jak tu sie poddac i przegrac.echhhhhhhh ,nic trzeba poczytac co SZANOWNI KOLEDZY TWORZĄ :)
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 22 Lip 2008, 22:56   

pomiar AFR u powie wiecej w takim wypadku. jak masz jakaś firme tuningową ( co robi modyfikacie silnika) napewno majasąde szerokopasmowa niech sie z toba przejada i pwoiedza jaka jest mieszanka, czy nie brakuje paliwa.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
RemikGT 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Remi
Wiek: 46
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 28
Skąd: Leszno
Wysłany: 22 Lip 2008, 23:07   

PumaRST napisał/a:
pomiar AFR u powie wiecej w takim wypadku. jak masz jakaś firme tuningową ( co robi modyfikacie silnika) napewno majasąde szerokopasmowa niech sie z toba przejada i pwoiedza jaka jest mieszanka, czy nie brakuje paliwa.


PUMA oszalałeś największym "tunerem" w okolicy jestem chyba ja :greenpeace:
No mam nie lada dylemat,a co do tegooznaczenia na kolektorach miałes rację,sprawdzone organoleptycznie :) na tym ze 105 jest SO lub SQ jesli cypelek się starł :) na moim mam HO lub HQ, zaraz cos wkleje i powiesz mi czyto zda egzamin, z takich ciekawszych info kumpel powiedział mi ze szokda ze na rolkach nie wpinają sie w sonde aby zobaczyc co się dzieje podczas hamowania

a mysle o tym, co sądzicie ma to sens?
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=405071413
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 22 Lip 2008, 23:16   

do wrocławia masz niedaleko a tam jest kilka firm. Jeszcze mozna zrobić inny myk on nie da odpowiedzi na 100% ale pokaże czy w dobrą droge sie kierujesz. Jak masz wtryski od rs2k to je podłuż, są sporo wydajniejsze i na dole pewnei bedzie go zalewać ale jesli teoria o kulawej dawce paliwa jest właściwa to góra powinna być znacznie lepsza.

to urządzenie da jakis pogląd ale nie bedzie to to samo co szerokopasmówak. Zdaje sie że zakłądy montujące LPG maja w swoich sprzetach urządzenie które powinno mierzyc AFR przy strojeniu LPG. wiec mogazmierzyć też na benzynie :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
RemikGT 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Remi
Wiek: 46
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 28
Skąd: Leszno
Wysłany: 22 Lip 2008, 23:20   

PumaRST napisał/a:
do wrocławia masz niedaleko a tam jest kilka firm. Jeszcze mozna zrobić inny myk on nie da odpowiedzi na 100% ale pokaże czy w dobrą droge sie kierujesz. Jak masz wtryski od rs2k to je podłuż, są sporo wydajniejsze i na dole pewnei bedzie go zalewać ale jesli teoria o kulawej dawce paliwa jest właściwa to góra powinna być znacznie lepsza.

hmmm dzis sie im przyglądałem ,ale ni chu chu mi pasowało aby podeszły do zeteca,no ale i wydaje mi się sensowniejsze włozenie zetekowych które posiadam w liczbie 2 sztuk,w sumie z Wrockiem niby tak ,tylko kasa ,,ciekawe ile by wzieli
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 23 Lip 2008, 06:18   

wieszt o jest 5 min pracy wiec sądze ze nie dużo. zagadam do znajomego z wrocławia o jakiś namiar tel itd to sie dowiesz jak to wygląda

spróbuj tu: http://www.jetronik.pl/index.php?go=page&id=5 ale podobno nie są tani
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zapisać plik z Youtube lub Googlevideo
jackrzec Linkownia 31 30 Paź 2018, 14:27
mihaitydor
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 11:38
TOMASSS
Brak nowych postów [MK3] brak mocy i dławienie się silnika
Sławek Mechanika silnika 12 21 Sty 2013, 22:40
Sławek
Brak nowych postów [1.3] Biały dym, brak mocy, koniec silnika?
Grot Mechanika silnika 3 15 Lip 2018, 17:42
BuMeL
Brak nowych postów [MK6] Nagły brak mocy i kontrolki oleju, aku oraz silnika
DS409 Silniki diesla 18 9 Lip 2014, 18:08
res159


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.