Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

recyrkulacja spalin - jak to podpiac
Autor Wiadomość
djtaso
[Usunięty]

Wysłany: 20 Gru 2007, 23:05   recyrkulacja spalin - jak to podpiac

Witam!

Dzisiaj przekladalem silnik z mojej Fiesty 1,1 na 1,3. Napodkalem kilka problemow z kostkami od np. silnika krokowego, w 1,1 jest okrogla a w 1,3 jest juz kwadratowa, ale krokowca idzie przemienic. Moje pytanie brzmi gdzie znajde, dorobie wtyczke do podpiecia recyrkulacji spalin. Bo silnik 1,3 posiada cos takiego i jest gniazdko zeby wpiac jakas wtyczke. Czy MUSI to byc podpiete czy tez NIE. Jesli musi to gdzie, jak, i do czego moge sie wpiac by to podpiac.

Pozdrawiam
 
 
morph231 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Paweł
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 24
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 5 Lip 2008, 21:55   

Podłączam sie pod pytanie :) Prosiłbym o jakąkolwiek pomoc.
 
 
ic3ek 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 61
Skąd: Poznań
Wysłany: 6 Lip 2008, 11:26   

Bez problemu możesz to ominąć. Żadnych negatywnych skutków nie bedziesz miał.

Ale jak chcesz wiedzieć to właśnie ta recylkulacja spalin "wszystko połaczone jest wężykami"
z przodu auta jest filtr węglowy , a do tyłu wężyk jest podłączony do odpowietrzania Baku.
_________________
Było 1.3 ,a jest jak narazie 1.6 CVH 104 KM. Pocinający do przodu.
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Lip 2008, 22:23   

filtr węglowy i bak to pochłaniacz par . A system recyrkulacji to te metalowe rurki na kolektorze wydechowym .
 
 
 
morph231 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Paweł
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 24
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 9 Lip 2008, 17:26   

Dobrze, wszystko ok, tylko chodzi mi o elektryczne podlaczenie, poniewaz pomiedzy ECC$, a map sensorem znajduje sie cos na wzor malitkiej pompki pod ktora powinne byc podpiete rurki od recyrkulacji, ok ale po swapie z 1.1, na 1.3 nie mam skad wziac zasilania (sygnaly) do tej dziwnej malutkiej pompki i tu sie pojawia problem, bo jesli to jakis czujnik to moze przez to mi obroty szaleja :/
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Lip 2008, 19:58   

zrób zdjęcia . Wydaje mi sie że to jest zawór zasysania par paliwa z filtra węglowego i podpina się to pod kolektor ssący .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak powstało życie
Co było, a nie jest zapisane w rejestr!!!
PUCIO Frakcja wielkopolska 6 21 Mar 2010, 23:10
Piter
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zacząć ?
pablonas Sport w FKP 19 5 Sty 2005, 20:43
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Jak z Calypso zrobić Szklarnię
czyli przeróbka dachu w Calypso na szklany
trzeci Tuning stylistyczny 8 4 Paź 2012, 15:26
rufffio
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zapisać plik z Youtube lub Googlevideo
jackrzec Linkownia 31 30 Paź 2018, 14:27
mihaitydor


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.