Fiesta 1.4 S 100% fabryka |
Autor |
Wiadomość |
Yankes

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 181 Skąd: Toruń / R2
|
Wysłany: 20 Maj 2008, 15:36 Fiesta 1.4 S 100% fabryka
|
|
|
Po powrocie z poznania gdzie zostałem uswiadomiony przez LOYa o tym ze posiadam unikatową fieste postanowiłem przywrocić ja do stanu fabrycznego czyli wykonać tak zwany tuning wsteczny.
Gdy auto odkupiłem od Basha wyglądało tak.Dla mnie była to zupełnie standardowa fiesta niczym nie wyróżniająca się z tłumu
Po tygodniu stwierdzilem ze wygląda zbyt pospolito i została wyczyszczona z naklejek i embelmatów,zostały pomalowane tylne lampy na czarno i założone brewki na przednie lampy.
Dokupiłem 14" alusy, końcowke tłumika i białe przednie kierunki
Ale i tego było jeszcze mi mało,więc uzbierałem trochę kasy i dokupiłem sportowe sprężyny GTCupline -35 mm oraz sportową kierownice ala MOMO wraz z nabą.Ze zderzaka zostały usunięte odboje i zderzak został załatany
Już fiesta zaczynała wyglądać po mojej myśli ale jeszcze nie było to to.
Kupiłem lusterka Z3, dużo większe halogeny które zainstalowałem pod zderzakiem oraz diodowe kierunkowskazy na błotnikach w miejsce emblematów "FIESTA"
O naklejkach juz nie wspomne.
Na chwile obecna fiesta jest przywracana do stanu fabrycznego.Lampy zostały wyczyszczone z farby większość naklejek została usunięta na swoje miejsce wróciła oryginalna kierownica i emblematy na błotniki.Na dzień dzisiejszy czekam na nowe amorki .Na dniach będę zamawiał wszystkie emblematy i oznaczenia modelu.
Największym problemem może być zakupienie naklejki 1.4 S, ale i ten problem zostanie rozwiązany.
Niestety niektórych rzeczy nie da się wrócić do stanu fabrycznego mam tu na myśli układ wydechowy,został on wybebeszony ale w bardzo nie udolny sposób gdyż "specjaliści" od tłumików pociachali go i w wycięta miejsca wspawali przelotowy tłumik i sporta zamiast wymontować cały wydech i rozłożyc go wspawując części w fabryczne miejsca |
_________________ LIVE FAST DIE YOUNG
CARPE DIEM |
|
|
|
 |
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 36 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 20 Maj 2008, 22:16
|
|
|
Heh noo to mnie zaskoczył taki temat Najpierw "tunninguje", a potem sie odmienia koncepcja |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 20 Maj 2008, 23:27
|
|
|
'S-ka' z tamtych lt na CVH to faktycznie rzadki rarytas... niby tylko 1.4 ale jednak... |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21 Maj 2008, 10:07
|
|
|
a czym sie taka S-ka roznila od 'zwyklej' Fiesty 1.4? kolorem listw i odbojami na przednim zderzaku czy czyms jeszcze? |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 21 Maj 2008, 10:13
|
|
|
halogeny, kierownica jak sie nie myle, być może rożnica we wtrysku (byly gaznik, 1p i wielop), lecz co do ostatniego o pewności nie mam, niewiem jak fotele jeszcze... LOY prawdę powie... |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
Yankes

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 181 Skąd: Toruń / R2
|
Wysłany: 21 Maj 2008, 11:59
|
|
|
Loy jest moim promotorem .
S-ka ma fotele XR ale w szmacie nie w welurze,halogeny na zderzaku, czerwone lub biale listwy ,odboje, kierownica XR,środkowa konsola. lotka od XR ,hamulce rownież od XR ,zawieszenie tez XR, felgi stalowe szerokość 5,5 cala.S-ka to był taki mix cywilnej 1.4 i XR2i.
A reszty nie wiem dokładnie bo czekam na prospekt od prezesa |
_________________ LIVE FAST DIE YOUNG
CARPE DIEM |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 21 Maj 2008, 13:01
|
|
|
felgi stalowe 5 calowe chyba, a nie 5,5... |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
Yankes

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 181 Skąd: Toruń / R2
|
Wysłany: 21 Maj 2008, 13:22
|
|
|
odyniec napisał/a: | elgi stalowe 5 calowe chyba, a nie 5,5... | A własnie ze nie. 5,5 cala |
_________________ LIVE FAST DIE YOUNG
CARPE DIEM |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 21 Maj 2008, 18:43
|
|
|
wydawalo mi się, że 5, bo 4,5 maja zwykłe fiesty... |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
anjko

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 44 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 21 Maj 2008, 22:28
|
|
|
Miałem kiedyś taką fiestę na warsztacie trochę zmęczona życiem była ale właściwie w oryginale. Różnice z zewnątrz miedzy S a moją 1.4 to napewno lotka, zawias i felgi. Tam były RS tylko nie pamiętam czy 13 czy 14 (w każdym razie takie jak miała kiedyś Sowa w szklarni) i na rantach przednich błotników miała takie gumowe czarne nakładki (ale krótsze niż np w futurze) wyglądały jak by miały chronić rant błotnika przed kontaktem z oponą z racji tego ze właśnie fele były szerokie. Nakładki to był napewno oryginał i na rzadnej fieście już nigdy takich nie widziałem.
Może te nakładki to szczegół ale jak ma być 100 % fabryka to nie może być lipy
Dodam tylko ze wtedy moja widza na temat mk3 była dość marna(babrałem sie w mk2) a te nakładki mimo że nie wielkie właśnie przyciągały uwagę co prawda na czerwonym aucie bo na ciemnym może tak by się w oczy nie rzucały.
Co do samego wnętrza to niewiele pamiętam bo było to już dość dawno ale napewno byla inna kierownica. |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? |
|
|
|
 |
Bongo
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 38 Dołączył: 18 Maj 2005 Posty: 467 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 22 Maj 2008, 00:28
|
|
|
a ja mialem takie nkladki ale jedna gdzies gubilem a druga lezy gdzies w garazu i bardzo ubolwem nad tym ze juz takich niemam :(...ale yankes mam nadzieje ze doprowadzisz do 100 % fabryka |
_________________ Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI + |
|
|
|
 |
Ad@mus

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 22 Maj 2008, 10:42
|
|
|
Bongo, a ja mam nadzieje ze nie bedziesz tyle pił..heheheh
jak mozna nakladkke zgubic...i to gdzies i o tym nie wiedziec
Yankes jak bedziesz mial ten prospekcik to wklej go skanem do tematu zebysmy wiedzieli jak to i z czym sie je...
pozdro i powodzenia |
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
 |
marcus_87

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005 Posty: 464 Skąd: Lublin
|
|
|
|
 |
LOY
Członek Honorowy FKP

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 27 Maj 2008, 02:31
|
|
|
eh ...no az miło poczytac i popatrzec ..yankes ciesze sie ze moje słowa trafiły do Ciebie i ze z takim zapałem postanowiłes retuningowac swoje auto ...faktycznie fiesta w S-ce z cvh to obecnie niezwykła rzadkosc i gatunek na wymarciu ...chyba nawet obecnie rzadziej spotykane od turbo ..ktore zyskujac status kolekcjonerski zaczynaja byc chronione ..a pospolicie wygladajace S-ki ..zwłaszcza "wczesne" szybko koncza zywot ..jako "zwyczajne" styrane toczydełko .
Dobrze zrobiona S-ka daje frajde prawie jak Xr-ka ....co do nakładek to warto rozdzielic trzy wersje fiesty MK3 "S" ..najrzadsza 1,6 cvh "s" na gazniku o mocy bodajze 96KM ..praktycznie blizniacza 1,4 cvh S oraz "S" 1800 16V zeteck 105KM . wspomniane nakładki były tylko w S 16V ..i futrach ...
powodzenia w przywracaniu S-ki do stanu jak z prospektu ..i nie zbaczaj z drogi .
PS ...szukaj szerokich stalowych 13-tek ..albo kołuj alu 13 od XR ..które były oferowane do S-ek jako opcja akcesoryjna |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
 |
Yankes

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 181 Skąd: Toruń / R2
|
Wysłany: 27 Maj 2008, 09:34
|
|
|
LOY napisał/a: | PS ...szukaj szerokich stalowych 13-tek ..albo kołuj alu 13 od XR ..które były oferowane do S-ek jako opcja akcesoryjna | wiesz LOY chyba zostane prze tych alu co mam 14' tylko je troche odnowie.Za to na zime moge sie sprezyc i poszukac te szersze 13'
[ Dodano: Czw Maj 29, 2008 18:07 ]
Prace ida do przodu.Nowe amorki Kayaba i sprężyny XR od Mafi po regeneracji
 |
_________________ LIVE FAST DIE YOUNG
CARPE DIEM |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 29 Cze 2008, 11:04
|
|
|
i jak tam prace? |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
|