Przesunięty przez: LOY 10 Cze 2008, 00:08 |
Fiesta MK3 by kazi :) |
Autor |
Wiadomość |
MISIEK
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 23 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2 Cze 2008, 11:56
|
|
|
KAZI szybkie pytanko.Robiłes cos ze zderzakami,chodzi mi kakretnie o boki,tam gdzie jest wypust pod poszerzenia,bo wiem ze nie zakładasz.I czy maskowałes je jakos,zeby tak nie odstwały czy zostwiłes??
Pozdro i fachowa robota:) |
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 2 Cze 2008, 12:38
|
|
|
MISIEK napisał/a: | KAZI szybkie pytanko.Robiłes cos ze zderzakami,chodzi mi kakretnie o boki,tam gdzie jest wypust pod poszerzenia,bo wiem ze nie zakładasz.I czy maskowałes je jakos,zeby tak nie odstwały czy zostwiłes??
Pozdro i fachowa robota:) |
Zderzaki tylne nie ostaja bo przylegaja idealnie przod no coż jestem na etapie planowania jego prostowania wiec musze to spasowac bo nie jest idealnie. Poszerzenia beda zakladane ale to odlegla przyszłość, gdyż najpierw do roboty jest blacha i jej malowanie. Tego ze jest "stopka" w zderzaku na poszerzenia nie zmienisz chyba ze przerobisz zderzak ale po co przyszłość pokaze co zrobie z tymi poszerzeniami. Można by było dokleić i zrobic z plastiku jakieś ładne zakonczenie ale nie chce sie w tym babrac bo sporo by bylo roboty. |
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 36 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 2 Cze 2008, 13:06
|
|
|
a moze nakladki na nadkola z futury ?? moze troche zniweluja ta roznice... chociaz nigdy nie widziałem połaczenia tych nakladek ze zderzakem xr2i |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
 |
MISIEK
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 23 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2 Cze 2008, 13:39
|
|
|
W takim razie ja spróbuje cos spasowac,bo mam pewien pomysł na dokładki od golfa.Wszystko juz czeka tylko narazie brak czasu,a musze to spasowac przed lakierowaniem.Wiec postaram sie wrzucic jakies foto prototypu,moze sie ładnie skomponuje to wtedy załoze.:) |
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 3 Cze 2008, 00:06
|
|
|
kurde a ja mam kolejny dzien i kolejny problem za duza jest temp powietrza i szpachel mi zasycha i nie moge go równo położyć czy ktos moze mi pomóc jak dobrze sie za to zabrać i za pierwszym razem położyć szpachel równo i bez górek i tych końcówek szpachli? |
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
Ad@mus

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 3 Cze 2008, 08:53
|
|
|
albo nakladaj w nocy
a sam szpachel mniej utwardzacza
ale i tak jest za cieplo |
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 6 Cze 2008, 23:18
|
|
|
....no i w koncu wlew paliwa zrobiony wyszło ładnie choc nie jestem zadowolony z tego iż musialem az 4 dni szpachlowac to dziadostwo raz ze temperatura za wysoka i szpachel schnie bardzo szybko, pozniej dowiedzialem sie ze operuje zła technika nakładania szpachlu i ze kiszka z tego wyjdzie. Jednym słowem musiałem wszystko zdzierac do gołej blachy i klasc od nowa szpachel, podklad. Powiem Wam ze podklad sluzy jako kontrolka do tego by zobaczyć gdzie jest położony nie równo szpachel bądz gdzie sa uskoki bo mimo iż niby sie czegos nie czuje to czasem wychodzi to w praniu.
Nienawidze klasc szpachlu wole klasc podklad i malowac bo to jest o wiele łatwiejsze ale nie można przecież byc dobry we wszystkim chociaż powinienem umiec klasc szpachel ale..... tego nie moge sie dobrze nauczyć wiec droga byla przez meke a i miejscami mialem dosc i była juz granica wytrzymałości.
Oto moje dzieło :
Wlew paliwa:
Zeby nie było ze tylko wlew zrobiłem to takze pokaze od strony lampy gdyż tam też pod lampa była rdza ale juz ją wykurzyłem (ufff obyło sie bez szpachlowania)
Więc cały element od nadkola, które też miało rdze, po lampe i pas tylni oraz słupek nad wlewem został pomalowany.
Teraz na malowanie czekaja tylne drzwi oraz przednie a pozniej maska oraz blotniki. Robote jednak odkladam na wakacje gdyż mam sporo do nadrobienia na studiach wiec musze sie najpierw rozliczyc z uczelnia i indexem.
Padam na morde po tej pracy ale ważne ze jestem zadowolony. Zastanawiam sie czy nie kłasc na to klar |
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 9 Cze 2008, 08:21
|
|
|
plany dalsze hmm a cos sie da jeszcze w tak starym samochodzie zrobic? |
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 46 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 9 Cze 2008, 11:50
|
|
|
hmmm... można dużo tylko kwestia po co?
Zrobić tyle ile trzeba, żeby jeździła dobrze, hamowała, trzymała się drogi, miała wygląd nie nastolatki... Tyle... |
|
|
|
 |
elmek13

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 46 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 9 Cze 2008, 20:43
|
|
|
Możesz pomalować moją jak nie wiesz co zrobić. |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 9 Cze 2008, 21:57
|
|
|
elmek13 napisał/a: | Możesz pomalować moją jak nie wiesz co zrobić. |
Hyhy sami swoi nie ma to jak dobry Łódzki zart a jak mam butle 250 l do ciebie przytargac ? nie zmiesci sie nawet do fiesty i jest ciężka jak diabli |
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 9 Cze 2008, 22:22
|
|
|
Może Elemelek przyjedzie do Ciebie... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 9 Gru 2008, 19:52
|
|
|
No i prezent na gwiazdkę.... Jak wiecie w fieste wjechał mi dostawczak z przodu i w drzwi. W fiescie wymieniono błotnik lewy oraz wyklepano drzwi.
Fiesta zyskała na wyglądzie
Polakierowałem cały przód wraz z pasem przednim, zrównałem lewy i prawy błotnik i spasowany został z lampami. Zderzak także pasuje idealnie do błotników. Maska idealnie pasuje do błotników i świateł- jest równo. Jednym słowem fiesta zyskała na wyglądzie. Cały samochód ma teraz jasniejszy, żywszy czerwony kolor. Nie mogę powstrzymać łez, ile ten samochód przeszedł a wciąż mi służy
Fiesta została dzisiaj ochrzczona butelką o felgę (stalówkę) jednym słowem mam chyba najładniejszą fiestę w mieście. Sporo jeszcze przed nią ale w końcu z zewnątrz zyskała na wyglądzie . jupiiiii
Zdjęcia będą jutro bo już ciemno jest a fofi dopiero co z garazu wyjechała . |
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
LOY
Członek Honorowy FKP

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 9 Gru 2008, 22:18
|
|
|
no widzisz ..niema tego złego ....... dawaj foty !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
 |
Parch
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006 Posty: 234 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10 Gru 2008, 13:32
|
|
|
Teraz jak ją wystawisz w dziale aukcje, to się pojawią komentarze:
1. czy aby ten samochód nie był bity?;
2. kolor z przodu inny - pewnie po dzwonku, albo składana z trzech;
3. reflektory coś za równo spasowane - pewnie dłubnięta;
4. coś podejrzanie ładna na swój wiek.
|
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 20 Gru 2008, 21:55
|
|
|
Parch wiem wiem ale jak na swoje latato dobrze się trzyma skubana. Jak gdzieś wychodzi małe ognisko rdzy to od razu jest naprawiane. Samochód co jakiś czas jest przeze mnie przeglądany dokładnie razem z podłogą progami i uszczelkami co by tam rdza się nie pokazała. Co do sprzedaży - hmm nie planuje się jej pozbyć, bedzie jako zabytek stac w garażu uff ale sie namęczyłem z wkładaniem całego środka. Fiesta dostała nowe wygłuszenie plus filc na podłoge Ze zdjęciami może się troche przesunąć ale będą
[ Dodano: Sob Gru 20, 2008 14:09 ]
Tak jak zapowiadałem z małym jednak opóźnieniem (gdyż zbliżają się święta) pokazuje Wam zdjęcia fiesty po lakierowaniu i naprawieniu uszkodzeń podczas wczesniej napisanej kolizji. (http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=35592&postdays=0&postorder=asc&start=0)
Fiesta ponadto ma wymieniony próg kierowcy. Spawanie błotnika nie jest jednak tak jak to myślałem takie proste ale da sie zrobić
Przód jest cały wymieniony na nowe częsci. I oczywiście polakierowany. Proszę nie zwracać uwagi na białe odbłyski bo to lampa i w lakierze sie odbija.
Co do lakieru fiesta jest polakierowana na troche inny kolor niż fabrycznie i lakier ma lepsze składniki (co za tym idzie droższy) niż receptura forda więc blaknięcie w ciagu najbliższych 10 lat mu nie grozi
Szczeliny między maską a lampami i migaczami są w końcu równe. Lampa lewa ma zerwane mocowanie i dlatego troche opadła do zderzaka i troszke wisi krzywo ale sie to poprawi po zgrzaniu ramki lampy.
A tutaj cały pas oraz wnętrze komory silnika:
Wygłuszenie maski oraz lampka w razie awarii w nocy, zapala sie automatycznie po
otwarciu maski, zabezpieczona osobnym bezpiecznikiem przy akusie.
Wymieniony próg kierowcy oraz polakierowany Oo i mój but sie złapał na sesję zdjęciową
Fiesta teraz czeka na porządek w środku oraz na wycieczke do myjni bo troche jest przybrudnawa
Musze podłączyć jeszcze halogeny bo rozłączyłem i zapomniałem spisać pary przewodów ale to sie da zrobić tyle ze zimno i mokro jest.
Gdzie można i za ile kupić listwę na dół do zderzaka Xr2i? |
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 46 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22 Gru 2008, 07:54
|
|
|
No ładnie... tylko wywal te listwy z drzwi i zakładaj poszerzenia...
A listwe na allegro ciężko samą, pytaj u nas... |
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 15 Kwi 2009, 16:43
|
|
|
Nom więc ciepło się zrobiło i idealna pora nastała, żeby zająć się moimi alusami, które przeleżały rok w garażu. Alusy hmm poprzedni właściciel chyba nie miał rozumu i lakierował je jak tylko się dało i naliczyłem aż 5 warstw farby plus oryginalne proszkowe. Alusy prezentowały się okropnie. Odpadała farba miały ranty od krawężników słowem takich nie zamontuje do mojego projektu dopóki nie będą odnowione.
Zabrałem się więc za ich renowację. Na początku myslałem ze kupie zmywacz do powłok lakierniczych a tu lipton 5 warstw i cieżko szło. Pokaleczylem się, zmarnowałem mnóstwo papieru i po 1 alusie stwierdziłem jade do znajomka wypiaskować. Po tej operacji aż oczom nie wierze tyle roboty a tu trach ciach piaskowaniem i po kłopocie. Alusy zostały ładnie zrównane, ranty szlifierką oscylacyjną oraz wszelkie miejsca gdzie piaskowanie nie dało rady ręcznie papierem ściernym 80 - 120 i oto efekt mojej pracy:
Zostalo teraz podkładowanie oraz baza i na to klar i będzie się błyszczeć
Ponadto fiesta brała kiedyś olej i to straszne ilości 200 km i nie ma litra, teraz to już przeszłość rozebrałem klawiaturę uszczelniłem co trzeba ( uszczelniacze zaworowe, pokrywę zaworów i takie tam małe poprawki w ustawieniu zaworów itp.) i fiesta.... nie wzieła ani grama oleju a zeszło ponad 1500 km. Jestem z siebie dumny a zwłaszcza z pomocy Loy-a przy lakierowaniu oraz Tommy-ego przy uszczelnianiu silnika. Relacja fotograficzna wkrótce, bo w fiescie zaszło parę innych kosmetycznych zmian oraz strategicznych o czym niebawem. hopka
[ Dodano: Sro Kwi 29, 2009 10:59 ]
tak wyglądają alusy po podkładowaniu na biało bo szary podkład (chyba jestem ślepy) nie widać na wypiaskowanych alumach.
Jeszcze dzisiaj prawdopodobnie będą lakierowane. |
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
|