Instalacja do 1.3i 95r. |
Autor |
Wiadomość |
kruszyna1696 [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Maj 2008, 12:44 Instalacja do 1.3i 95r.
|
|
|
tak jak w temacie bardzo proszę o rady jaki gaz założyć do fiestki?? Jaką butle i może jeszcze jakies podpowiedzi! z góry dzięki |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Paź 2012, 20:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18 Maj 2008, 17:45
|
|
|
gaz 2 generacji butla w koszyk od koła . Ja propaguje instalki BRC i do tego sterownik staga . |
|
|
|
|
zenek213
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 05 Maj 2008 Posty: 31 Skąd: Dębno
|
Wysłany: 18 Maj 2008, 21:51
|
|
|
Witam.Ja mam w mk5 1.3i gaz sekwencyjny sterownik stag 200 i małą butle 30l brutto pali 8l gazu. |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18 Maj 2008, 22:06
|
|
|
ale kolega ma mk3 na monowtrysku wiec wtrysku gazu nie opłaca się zakładać bo tylko to podbije koszty niepotrebnie . |
|
|
|
|
kruszyna1696 [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Maj 2008, 19:53
|
|
|
no wlasnie myslalem o normalnej instalacji a nie o sekwencji!! a bulta za ta mniejsza czescia tylnej kanapy jaka ma pojemnosc?? |
|
|
|
|
trocki
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: L
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Makary
Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 10 Skąd: Palinki
|
Wysłany: 20 Maj 2008, 11:41
|
|
|
kruszyna1696, Jeśli mówimy o tej samej, to 28 litrów gazu płynnego... |
_________________ ...asertywność złem... |
|
|
|
|
clain [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Maj 2008, 12:57
|
|
|
A jakie są orientacyjne koszta takiej instalacji ? z tym że mam 1.3 na gaźniku. Orientuje się ktoś ? |
|
|
|
|
kruszyna1696 [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Maj 2008, 09:36
|
|
|
jak sie dowiadywałem do swojej fiestki to BRC 1500zł |
|
|
|
|
trocki
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: L
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Makary
Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 10 Skąd: Palinki
|
Wysłany: 23 Maj 2008, 09:45
|
|
|
kruszyna1696, Tylko Kolega clain ma fiestkę z gaźnikiem, a to będzie mniej o jakieś 500 zł... |
_________________ ...asertywność złem... |
|
|
|
|
kruszyna1696 [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Maj 2008, 12:06
|
|
|
niestety wiem |
|
|
|
|
Mike
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Michał
Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 8 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 28 Cze 2008, 20:09
|
|
|
Witam!
Nie chciałem zakładac nowego tematu wiec podpinam sie pod ten,a mam kilka pytan. Czy ktos zna jakiegos fachowca który w Lublinie zalozy dobra instalacje lpg do 1.1 90 rok gaznik ?? Drugie pytanie to czy jezdził ktos na gazie fiesta z automatyczna skrzynia biegów CTX ?? Chodzi mi glownie o spalanie i zachowanie sie auta. I wreszcie trzecie i ostatnie pytanie z czego jest zorbiony pływak w gazniku?
Pozdrawiam Michał |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28 Cze 2008, 22:14
|
|
|
z plastiku |
|
|
|
|
Mike
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Michał
Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 8 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 29 Cze 2008, 00:06
|
|
|
dzieki wielkie |
|
|
|
|
murgrabia
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/70KM
Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 214 Skąd: metropolia
|
Wysłany: 12 Lip 2008, 01:54
|
|
|
To tak samo, aby nie zakładać nowego tematu. Moja fiestka 1.3i pali po mieście 7-7.5 litra benzyny. Ile może palić gazu na instalacji I generacji. Tej z przełącznikiem i ssaniem gazu? |
|
|
|
|
bordo [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Lip 2008, 13:43
|
|
|
murgrabia, murgrabia napisał/a: | Ile może palić gazu na instalacji I generacji. Tej z przełącznikiem i ssaniem gazu? | Przy takiej instalacji, jak piszesz i silniku "i" to jakieś 10 litrów spokojnie. |
Ostatnio zmieniony przez diodalodz 13 Lip 2008, 22:35, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13 Lip 2008, 22:41
|
|
|
murgrabia napisał/a: | Tej z przełącznikiem i ssaniem gazu? |
Nie wiem o co wam za bardzo chodzi .
I generacja to parownik + mikser = gaźnik
II generacja to parownik + komputer+mikser= mono wtrysk i elektroniczne gaźniki
III generacja to parownik+ listwa wtryskowa + komputer= pełen wtrysk
czasami między 2 a 3 generację wciska sie wtrysk gazu z mechanicznym rozdzielaczem (bez komputera) coś na wzór K-jet .
Wiec 1 generacja nie ma ssania a ten guzik o którym piszecie to dodatkowy elekromagnes który podaje dawkę startową . w ewolucji 1 generacji zastąpiono to elektronicznym układem czasowym w przełączniku i pozbawiono parowniki membran sterowanych podciśnieniem kolektora ssącego .
PS
Wywaliłem wasze prywatne wycieczki jak ktoś coś znowu zacznie wrzucać na kogoś post zamknę . 2 dni mnie nie było i już , jak dzieci !!!!! |
|
|
|
|
yarbin
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007 Posty: 154 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 18 Paź 2008, 11:52
|
|
|
Nie chcę zakładać nowego tematu, bo chyba chodzi o ten sam silnik: Escort '98 1,3 endura, 60KM. Również 2gen czy coś innego? |
|
|
|
|
kandyk [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Paź 2008, 12:27
|
|
|
diodalodz, diodalodz napisał/a: | III generacja to parownik+ listwa wtryskowa + komputer= pełen wtrysk | To akurat jest IV-ta generacja...Trzeciej już nikt nie montuje, a jaka to była - zapewne wiesz. |
|
|
|
|
mamuten
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 314 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 18 Paź 2008, 22:52
|
|
|
a czemu III już nie montują |
_________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19 Paź 2008, 01:10
|
|
|
ale 3 gen wg którego rozpisu bo są aż 3 szkoły podziału historycznego LPG o kolejność kłucił się nie bede bo to rozmowa ch.... z butem . |
|
|
|
|
|