
|
ToM&My FiEsTa (LoS 2 FieStoS cOmPaDReS! :) |
Autor |
Wiadomość |
tajmus

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 37 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR
|
Wysłany: 16 Maj 2008, 16:40
|
|
|
i jak sie silnik zachowuje po zmianie cpp?? mnie to tez chyba czeka... zrobilem kody bledow sposobem co na forum jest opisane i wyszlo mi ze silniczek krokowy i cpp... i teraz sie kurde waham co to robic... cpp jeszcze jako taki w tej cenie (okolo 200) ale silniczek krokowy ponad 5 stow... jak patrzylem to ten silniczek dziala bo wysuwa sie ten bolec ale dlaczego w kodach sie pojawia?? moze ktos inny cos doradzi... bo szkoda kupowac i to i to chociaby uzywane jak sie pozniej okaze ze tylko 1 padlo... te obroty juz do grobu doprowadzaja... |
_________________ Ballada
and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności> |
|
|
|
 |
genov [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Maj 2008, 20:55
|
|
|
SpiderMAN napisał/a: | Ta XRka to nie wyglada na dawce, ladnie sie prezentuje.
Co dalej? na zyletki? Czy bedziesz ja przebudowywal? |
A co Ty chcesz tam przebudowywac???
Zalac półsyntetyk i jeździc |
|
|
|
 |
LOY
Członek Honorowy FKP

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 16 Maj 2008, 22:51
|
|
|
genov napisał/a: | SpiderMAN napisał/a: | Ta XRka to nie wyglada na dawce, ladnie sie prezentuje.
Co dalej? na zyletki? Czy bedziesz ja przebudowywal? |
A co Ty chcesz tam przebudowywac???
Zalac półsyntetyk i jeździc |
madre słowa
Xrka wyglada na nieskalana ...czas sie z nia łagodnie obszedł ...czyzbym widział klona fabryki
nie spieprz jej ..taki egzemplarz to dzis rzadkosc |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
 |
Ad@mus

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 16 Maj 2008, 22:55
|
|
|
LOY, to jest ta wiesz ktora...:) pokazywalem ci ja:)
Tommek miala byc niespodziewanka! |
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
 |
Tommy

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 38 Dołączyła: 25 Sty 2007 Posty: 521 Skąd: Zielsko-Białe
|
Wysłany: 17 Maj 2008, 20:01
|
|
|
LOY napisał/a: | Xrka wyglada na nieskalana ...czas sie z nia łagodnie obszedł ...czyzbym widział klona fabryki
nie spieprz jej ..taki egzemplarz to dzis rzadkosc |
Nie obawiaj się LOY - bardzo sobię cenię orginalność iskierki dlatego w żadnym wypadku nie będę ingerował w jej stylistykę. Co najwyżej pobawię się trochę kolorami felg i zacisków (ale nie oabwiaj się - tylko odcienie czerni i szarości
Obecnie xrka dostała komplet ale rs z granatnika (w 13 nie mieściły się hamulce z rs2000) w kolorach niemal identycznych jak w puencie.
A teraz trochę konkretów:
Xrka pochodzi z pamiętnego roku 1992 (rok ten był niezwykle pamiętny ponieważ dokładnie 6 gudnia 1992 roku był mikołaj) i jak już zapewne zauważyliście jest to klasyczne 1.6 8v.
Na kolektorze wisi konfidencka sonda rodem z CBA, więc wersja zapewne standart 103 (jak syrena ). Silnik dorównuje reszcie wyposażenia które jest równie bogate jak w granatniku (w skład pakietu "fiesta slums" wchodzi koło zapasowe, lewarek i koło kierownicy - za doplatą).
Co do stanu to nie jest on idealny, ale jak na 16 letniego forda nie ma źle
Powiedziałbym wręcz, że nawet ilość blachy wciąż jest proporcjonalna do ilości plastików, a to już dobry znak.
Xr jak to zwykle w życiu bywa, była kiedyś lekko bita gazetą w prawy bok (epicentrum tuż za dzwiami pasażera) ale poprzedni ołner nawet nieźle sobie z tym poradził (obeszło się bez żywicy i pianki montażowej) . Z zewnątrz w kilku miejscach kit wybiera się na wakacje, dokładki z tej strony są kiepsko zamocowane i mają aspiracje robić za skrzydła przy większych prędkościach, ale ogólnie wrażenia są pozytywne. Masakryczny wlew paliwa, pod nakałdki nawet nie zaglądam bo może mnie spotkać niespodzinka wieksza niż 2 metrowy gumowy krokodyl w skrzynce na listy. Cieszy kompletne ospojlerowanie i halogeny w bdb stanie (nawet swiecą, a to dość dziwna właściwość). Lakier też nie najgorszy. Wymaga głównie poprawek na nakaldkach bo są "czarne dziury"
Autko ma 4 nowiutkie letnie continentale 175/60 na standartowych aluskach, do tego komplet nowych (jeszcze nie zakładanych) zimówek rodzimej dębicy spod Pcimia, kompletny nowy wydech na gwarancji - łącznie z katem (potencjalna kotwica budżetowa) nowe springi na tyle (niestety chyba z jakiegoś escorta kombi bo stoi jak jakiś drag spod remizy). Dzisiaj dostał przednie heble rs2000 zakupione od Darii
Wnętrze kompletne ale trochę zmasakrowane... Wygląda jakby się tam dupczyłyo stado jeżozwiezrzy. Pourywane zaczepy, porysowane powierzchnie, plamy na wykładzinie... Ale ogólnie czysto i przyjemnie. Jest nawet ori radio forda na kasetixy i antenka na dachu
Silnik czyściutki, poci się troche na uszczelce miski i korku, ale pozatym jest ok. Pali na dotyk, pracuje równo i ładnie się zbiera. Ma jednak lekką turbo dziurę pomiędzy 3-4 tys obrotów, ale po przejściu 4k robi się prentki jak ekspres do włoszczowej:) Nie ma porównania do 1.3..
Teraz trochę o piniondzorach..
Furę kupiłem za 1.8k (początkowa cena 2300) więc biorąc pod uwagę pełną orginalność, 2 nowe komplety opon, wygar i springi na gwarancji nie jest to zbyt wysoka cena.
Poprzedni ołner dorzucił gratis sporo różnorakich płynów, filtrów, kabinę prysznicową, pralkę itd itp. Dostałem nawet komplet gumowych wycieraczek na zimę i pokrowce serwisowe na fotele i przednie nadkola z forcha
Do tego pełny bak na drogę i świerzo robiony przegląd.
Także narazie skupiam się na doprowadzeniu fiesty do adekwatnego stanu, co z pewnością nie będzie ani łatwe, ani tym bardziej tanie;)
Pozdrawiam
PS jam tu był(LOY)i poprawilem wulgaryzmypo swojemu ..ale warna nie dałem |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez LOY 18 Maj 2008, 19:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|