Przesunięty przez: Freeman 21 Cze 2014, 20:05 |
[MK3] Pólksięzyce silnik |
Autor |
Wiadomość |
matysss123
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: RS
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 30 Sie 2007 Posty: 23 Skąd: pń
|
Wysłany: 17 Kwi 2008, 12:28 [MK3] Pólksięzyce silnik
|
|
|
witam szanownych forumowiczow
mam maly problem,robilem lekki remont mojego silniczka 1.1,kilka czesci wymienione,silniczek pomalowany.I okazalo sie ze za warsztat spadly mi dwie male czesci-mianowice polksiezyce o wymiarach 7,5cm szerokie i chyba 4cm wysokie,grubosć 2mm(ni jestem pewny co do wysokosci ale potem dokladnie sprawdze i napisze bo w szkole siedze teraz)
licze na wasza pomoc bo na prawde nie wiem gdzie to kurestwo upchnac mlotek
jesli byscie mieli schemat silnika 1.1 na monowtrysku 1994r to prosilbym na meila matysss123@wp.pl
z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 30 Cze 2013, 19:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tommy
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37 Dołączyła: 25 Sty 2007 Posty: 521 Skąd: Zielsko-Białe
|
Wysłany: 17 Kwi 2008, 12:34
|
|
|
Czyżby to były panewki? Może jakieś foto tych gadżetów pstryknij?
Sądząc po twoim opisie w modelu Xr2 1.1i mogą to jeszcze być łopatki turbiny.. Tylko pytanie czy masz wersję ze zmienną geometrią łopatek czy nie, bo w tej drugiej są one bardziej trójkatne niż półksięzycowate...
Ruszałeś bebechy od strony miski olejowej? |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Tommy 17 Kwi 2008, 12:55, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17 Kwi 2008, 12:40
|
|
|
też mi się wydaje że to któreś panewki . a to już jest dramat . |
|
|
|
|
matysss123
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: RS
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 30 Sie 2007 Posty: 23 Skąd: pń
|
Wysłany: 17 Kwi 2008, 15:11
|
|
|
tam nawet turbo nie ma ma zwykle suche 1.1 nei wiem czemu mam xr2 w modelu wpisane no solnik byl prawie caly w czesciach-wieczorem podesle foto |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 17 Kwi 2008, 17:08
|
|
|
a może te dystanse żeby wał się nie przesuwał na boki ? |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
ic3ek
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 61 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 17 Kwi 2008, 17:36
|
|
|
Laskosz napisał/a: | a może te dystanse żeby wał się nie przesuwał na boki ? |
Tak jak poprzednik napisał.
Chodzi tobie napewno o dwa półksiężyce które likwidują luz osiowy wału.
matysss123
To śą dwa półpierścienie które mocowane są w bloku silnika pod środkowym młotkiem "podporą wału"
Jak ułożysz blok silnika tak abyś miał wał do góry to popatrz na środkowe mocowanie wału i tam one będą miały swoje miejsce. Ale Obsadzane są od dołu wału w bloku.
Pzdr |
_________________ Było 1.3 ,a jest jak narazie 1.6 CVH 104 KM. Pocinający do przodu. |
|
|
|
|
matysss123
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: RS
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 30 Sie 2007 Posty: 23 Skąd: pń
|
Wysłany: 20 Kwi 2008, 14:16
|
|
|
tak to byly te pierscienie kasujace luz walu to juz zrobilem, wielkie dzieki mam kolejne pytanie teraz-jak ida przewody wysokie napiecia od cewki ?ktory pierwszy? |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20 Kwi 2008, 14:57
|
|
|
na środku cewki są napisy . Jak ja delikatnie przetrzesz szmatką to znajdziesz . 1 cylinder to ten po stronie alternatora . |
|
|
|
|
matysss123
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: RS
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 30 Sie 2007 Posty: 23 Skąd: pń
|
Wysłany: 25 Kwi 2008, 15:16
|
|
|
dobra jeden klopot z glowy-i kolejne podziekowania:)
i nastepne pytanie: mam pdf-a sam naprawiam fiesta 1.1 tam na zdjecie rozebranego silnika wal trzyma sie na 3 panewkach,u mnie jest ich 5 wiec chcialem zapytac czy ten silnik rozni sie czyms jeszcze?
[ Dodano: Czw Maj 01, 2008 18:05 ]
i co panowie wiecie cos na temat tego silnika? |
|
|
|
|
rybek121
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: SX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Slawek
Dołączył: 19 Maj 2013 Posty: 7 Skąd: ;D
|
Wysłany: 24 Cze 2013, 19:14 Półpierścienie dystansowe 1.3 8v 94r
|
|
|
Siema, podepne sie wlasnie sciagnolem miske w swojej fiescie i okazalo sie mam do wymiany półpierścienie dystansowe nr;89BM6A341A2A E[G]X [E] (FORD) Pisze bo szukam kogos kto by mial dostep do orginalnych czesci (chinski sklep mam za rogiem ;D) |
|
|
|
|
przemo_rsr
Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 33 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 916 Skąd: Markuszowa(RSR)
|
Wysłany: 27 Cze 2013, 22:59
|
|
|
rybek121, z ori możesz mieć problem, jest masa firm specjalizująca się w tego typie częściami i nie chińskimi .
ale w twoim wypadku bez szlifu wału to sie nie obejdzie, jak tak powydzierało te dystanse, założysz nowe i zrobi to samo |
_________________
|
|
|
|
|
|