
|
[MK3] Max obroty po zapaleniu, brak wspomagania hamulców |
Autor |
Wiadomość |
fish26
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 4 Skąd: Hyżne
|
Wysłany: 24 Kwi 2008, 15:47 [MK3] Max obroty po zapaleniu, brak wspomagania hamulców
|
|
|
Witam wszystkich,
od miesiąca mam fieste '91 i zaczynają się z nią problemy (czytam to forum i widzę że to normalka ).
Po zakupie autka, była wymiana płynów, filtrów i świec.
Nacieszyłem się nią miesiąc, aż tu dzisiaj pierwsza awaria.
Rano wstaję, odpalam na gazie a ona gaśnie (wczoraj ładnie mi trzymała niskie obroty), no nic odpalam ponownie dodaję gazu a ona postrzelała trochę i weszła na wyższe obroty, noga z gazu to gaśnie.
Nic, próbuję na benzynie odpalić. Zapaliła bez problemu, tylko od razu wchodzi na bardzo wysokie obroty (3500-4000, przynajmniej tak obrotomierz wskazywał) i tak za każdym razem, więc jazda na benzynie też odpada.
No to odpalam na gazie, pilnuję obrotów aby nie zgasła i tak przejechałem
kawałek i następna niespodzianka brak wspomagania hamulców :yyy: .
Hamować hamuje, ale pedał twardy i trzeba trochę siły włożyć aby zahamować.
Odstawiłem autko pod dom i pogodziłem się z PKS
Czyli w skrócie:
-na benzynie od razu idzie na wysokie obroty
-na gazie gaśnie
-brak wspomagania hamulców
Wie ktoś od czego zacząć sprawdzanie jak wrócę z roboty?
PS. Mógłby mi ktoś napisać jakich elementów nie ma w wersji z gaźnikiem w
porównaniu z wersją z wtryskiem? Chodzi mi czy takie elementy jak CPP, krokowiec
sonda lambda znajdują się w moim autku.
Dziękuję za wszystkie podpowiedzi. |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 26 Sie 2010, 19:13, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
przemek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 29 Gru 2007 Posty: 24 Skąd: wawa
|
Wysłany: 24 Kwi 2008, 16:03
|
|
|
wiesz co na 99% to wyskoczył przewód który idzie od serwa do kolektora ssącego ,taka czarna plastikowa rurka.ciągnie lewe powietrze i z tąd te wysokie obroty na benzynie i brak niskich na gazie i wspomagania hamulców. |
_________________ PBX Auto Serwis - Warszawa 501 103 757
Warsztat zaprzyjaźniony z FKP - Zapraszam !! |
|
|
|
 |
fish26
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 4 Skąd: Hyżne
|
Wysłany: 24 Kwi 2008, 16:12
|
|
|
Dzięki za odpowiedź. Może mi ktoś podpowiedzieć gdzie tego szukać? Kolektor chyba znajdę , ale tego serwa nie kojarzę |
|
|
|
 |
przemek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 29 Gru 2007 Posty: 24 Skąd: wawa
|
Wysłany: 24 Kwi 2008, 16:27
|
|
|
jesli wiesz gdzie sie wlewa płyn hamulcowy to znajdziesz i serwo pod zbiorniczkiem na płyn jest pompa hamulcowa i ona jestprzykręcona do serwa( czarna okrągła puszka średnicy ok20cm) i z serwa właśnie wychodzi 1 czarny przewód,plastikowa rurka i ona powinna być wpięta do kolektora ssącego(pod gaźnikiem) ot i cała sprawa |
|
|
|
 |
fish26
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 4 Skąd: Hyżne
|
Wysłany: 24 Kwi 2008, 18:27
|
|
|
Dzięki przemek za pomoc.
Tak jak mówiłeś, wypadła rurka. Znalazłem dziurkę dla niej i wszystko wróciło do normy . |
|
|
|
 |
GrzesiekN

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 4 Sie 2010, 23:06
|
|
|
Odgrzebałem temat, bo mam następujące pytanie:
Przy wyjmowaniu w/w rurki z kolektora pękł mi ten taki mały plastikowy pierścień mocujący... można go czymś zastąpić? Da się to gdzieś kupić? Póki co jest na taśmie i drucie, trzyma, ale to hamulce więc wiadomo. |
_________________ Fiesta mk4 1.25 1996 Ghia |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|