Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013,  15:55		 | 
	
			moja Xrka :) | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 PumaRST  		  
		 
         Princessa of Ułęż
 
  
 
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Kwi 2008,  19:16   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               sprawdż czy te bańcki które są na lewym kielich (regulator ciśnienia w układzie ) obsługują właśnei to koło które słabiej hamuje. tu może leześ przyczyna, lub w przewodzie Hamulcowym.
 
 
BTW: ile płaciłęś za pompe bo też mnie to czeka    | 
             
						
				_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 squadak  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 44  Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Kwi 2008,  09:08   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               no wlasnie u mnie tez zlozylo sie kilka elementow na raz - wymiana tarcz, klockow i plynu, a moglem zostawic wymiane plynu na pozniej, zawieszenie mam w pozadku   
 
 
Puma - co do korektorow to one sa tylko do tylnych hamulcow, a mi slabiej hamuje lewy przod, tyl idealnie rowno - diagnosta sam sie zdziwil   , porzewod hamulcowy metalowy wyglada w pozadku, nie jest dziwnie pozaginany wiec chyba nie moze sie znim nic stac od wymiany plynu    elastyczny wymienialem   
 
sprobuje jeszcze zamienic miejscami te korektory do tylnych hamulcow - moze jeden szybciej puszcza cisnienie, ale wydaje mi sie ze wtedy tyl nie hamowalby rowno
 
 
w kwestii pompy to ja kupilem TRW po znizkach za 160zl | 
             
						
				_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PumaRST  		  
		 
         Princessa of Ułęż
 
  
 
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Kwi 2008,  11:06   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | squadak napisał/a: | 	 		  | Puma - co do korektorow to one sa tylko do tylnych hamulcow,  | 	  
 
 
nie do końca, jelsi masz bańki na kieluchu to nie jest Korektor siły hamowania tyłu tylko regulator ciśnienia w układzie i on praczuje stronami a nie przód-tył  tylko nie pamiętam którą strone obsługuje.
 
 
 	  | squadak napisał/a: | 	 		  | w kwestii pompy to ja kupilem TRW po znizkach za 160zl | 	  
 
 
to sie uśmiechne do ciebie najprawdopodobniej całkiem niedługo     | 
             
						
				_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 squadak  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 44  Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Kwi 2008,  14:25   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | PumaRST napisał/a: | 	 		   	  | squadak napisał/a: | 	 		  | Puma - co do korektorow to one sa tylko do tylnych hamulcow,  | 	  
 
 
nie do końca, jelsi masz bańki na kieluchu to nie jest Korektor siły hamowania tyłu tylko regulator ciśnienia w układzie i on praczuje stronami a nie przód-tył  tylko nie pamiętam którą strone obsługuje.
 
 | 	  
 
ale z pompy wychodza 4 przeowdy - 2 ida prosto do przednich zaciskow, a dwa ida do tych baniek a dalej pod auto i na tyl, wiec jak to reguluje cisnienie w ukladzie?
 
 
 	  | PumaRST napisał/a: | 	 		  
 
 	  | squadak napisał/a: | 	 		  | w kwestii pompy to ja kupilem TRW po znizkach za 160zl | 	  
 
 
to sie uśmiechne do ciebie najprawdopodobniej całkiem niedługo     | 	  
 
no problem    | 
             
						
				_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PumaRST  		  
		 
         Princessa of Ułęż
 
  
 
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Kwi 2008,  17:27   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               coś mi sie popieprzyło, masz racje nie wiem czemu mi sie kiedyś uwidziało że to zajmuje sie stronami przód/tył a nie tak jak jest w rzeczywistości, czyli teoria odnośnie regulatora jest błędna     to nie mam innych pomysłów niz problem gdzieś na przewodzie sle skoro mówisz że tak jest OK to nie wiem ocb | 
             
						
				_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tajmus  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Wiek: 37  Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Kwi 2008,  10:42   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               a tak przy okazji tego wspomagania...
 
ja mam w swojej mk3.5 wspomaganie a w planach wisi swap na 1.6 z xrki
 
temat czytalem ale na szybko bo nie mam wiele czasu. Jesli jest ktos na tyle mily to prosze o pare slow czy to sie wszystko do kupy zgra...
 
Chce wiedziec tez jak to bedzie z zamontowaniem przedniego stabilizatora z RST jesli mam wspomaganie...
 
sorry chlopaki ale na mechanice sie nie znam dobrze wiec wybaczcie jesli to jakies banaly.... z gory dzieki pozdro | 
             
						
				_________________  Ballada 
 
 
and 
 
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności> | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 squadak  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 44  Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Kwi 2008,  11:23   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jak dla mnie to stab z RST bedzie Ci ocieral o przekladnie wiec musisz szukac tak jak ja staba z mk3.5
 
co do wspomagania to z 1.3 wspornikow pompy nie przykrecisz do 1.6 z xrki i pewnie weze tez beda inaczej powyginane i innej dlugosci wiec pozostaje Ci szukac elementow z mk3.5 z silnikiem 1.4
 
 
wracajac to tematu - sie pochwalic moge    Fiesta sie spisala na KJS w Rybniku   
 
 
 
 
a do Dobczyc nie pojechalismy bo urwal sie wieszak tylnego tlumika, a srednio sie jezdzi z dyndajacym wydechem ;P | 
             
						
				_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 wujek  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i8V/110KM 
                  Imię: Grzegorz 
                  Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 53 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Kwi 2008,  12:59   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               no no, jakie duze pucharki!   
 
A te czerwone zakretki pod Waszymi nogami to jakis dodatek do pucharow? :> | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Daras84  		  
		 
         King of Bednary 2011
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Kwi 2008,  21:58   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               no gratuluje    pudła    | 
             
						
				_________________ AUTO LAWETA 24H
 
SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 KUI3A  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Imię: Kuba 
                  Wiek: 42  Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Kwi 2008,  22:26   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               a pokazałbyś fotki tej pompy bo ja dzisiaj swoją z intercarsu odebrałem, a właściwie tego nie zrobiłem (też TRW) bo miała coś i lubię chleb ze smalcem z otwrami, tzn miała 2 tylko otwory na przewody i 2 pozostałe pod zbiornik bo jakbyś miał taką jak ja potrzebuję to bym kupił za Twoim pośrednictwem     jeśli to nie problem oczywiście
 
 
a co do sciągania to u mnie omo nie wysttępuje a też na powediscach śmigam, a bicie kierownicy, o którym kiedyś pisałem ma swoją przyczyną zupełnie gdzie indziej | 
             
						
				_________________
  
 
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Daras84  		  
		 
         King of Bednary 2011
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Kwi 2008,  22:42   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | jak miała dwa otwory na przewody to ci sciagneli pod wersje z ABSem | 
             
						
				_________________ AUTO LAWETA 24H
 
SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 squadak  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 44  Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Kwi 2008,  10:41   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | KUI3A napisał/a: | 	 		  a pokazałbyś fotki tej pompy bo ja dzisiaj swoją z intercarsu odebrałem, a właściwie tego nie zrobiłem (też TRW) bo miała coś i lubię chleb ze smalcem z otwrami, tzn miała 2 tylko otwory na przewody i 2 pozostałe pod zbiornik bo jakbyś miał taką jak ja potrzebuję to bym kupił za Twoim pośrednictwem     jeśli to nie problem oczywiście
 
 | 	  
 
moja jest identyczna z orginalem - 2 wejscia na zbiornik i 4 wyjscia (2 wieksze, 2 mniejsze)
 
jakbys byl zainteresowany to pisz na priv    | 
             
						
				_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 KUI3A  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Imię: Kuba 
                  Wiek: 42  Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Kwi 2008,  15:54   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | już sobie ogarnąłem temat, z wyglądu nie jest identyczna jak orygiał, ale też ma mieć 2 różne wejścia i będzie kosztowała 112 pln, a jest ftirmy LPR.. chyba jakaś włoska | 
             
						
				_________________
  
 
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 squadak  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 44  Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24 Kwi 2008,  10:19   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No spoko - chociaz mogles pisac, mialbym ja taniej   , a ja do siebie lpr nie wzialem bo InterCars akurat jej nie mial na magazynie, pozatym w opisie mieli ze ona jest do samochodow z SCS mimo ze miala tez normalnie 2 wejscia i 4 wyjscia i srednice wewnatrz 22mm. | 
             
						
				_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 KUI3A  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Imię: Kuba 
                  Wiek: 42  Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24 Kwi 2008,  16:37   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               112 to dużo nie jest, to cena też po zniżkach, za TRW bym koło 120 zapłacił, ale chyba właśnie ostatnia z magazynu chyba do Ciebie poszła i zostały sane te co mają o 2 otwory za mało, więc jedyne co mogłem wziąć to LPR
 
 
a co do sciągania to jeszcze raz bym sprawdził elastyczne przewody ham. u mnie jak rozdymało jeden to właśnie takie miałem objawy
 
 
lub też możesz mieć którąś tuleję wahacza zerwaną... | 
             
						
				_________________
  
 
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 squadak  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 44  Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25 Kwi 2008,  09:06   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               a mozesz podac nr tej pompy LPR? i miales ja juz w reku i wiesz ze to napewno taka jak trzeba?   
 
 
co do mojego sciagania to przewody elastyczne juz wymienialem na nowe, a tuleje wahacza mam sprawne - cale wahacze tez wymianialem nidawno    
 
 
[ Dodano: Sro Maj 07, 2008 10:17 ]
 
no to w koncu maly update'cik bo ostanio czasu nie mialem   
 
27 kwietnia jechalismy KJS - I eliminacja pucharu Toyoty Anwa w Krakowie
 
Frekwencja dopisala - bylo 61 zalog
 
Proby calkiem fajne - w sumie 3 rozne przejezdzane po kilka razy,
 
wynik tez bylby calkiem fajny gdyby nie blad na przedostatniej probie ktory kosztowal nas ponad 10sek - nie zmiescilismy sie w jedna bramke i bylo cofanie polaczone ze zgaszonym silnikiem :/ no i przez to spadlismy z 2 miejsca na 5 w klasie i stracillismy szanse na 4 w generalce
 
Tak czy inaczej zabawa byla przednia, a na ostatniej probie wykrecilismy czas gorszy tylko od jednej Subarki i Malucha mimo przebitego kola   
 
Tu pare zdjec i filmikow nakreconych przez brata:
 
http://picasaweb.google.com/squadak2/Anwa27042008 
 
 
i troche fotek ze zrodel niezaleznych   
 
http://picasaweb.google.c...otyAnwa27042008
 
http://www.rajdy.hoga.pl/...anwa_bar&zdj=48 
 
http://www.anwai2008.jpg.pl/?5889,28849_3 
 
http://langton.info/kjs27...bnailpage4.html 
 
 
tydzien pozniej kolejny KJS - tym razem I eliminacja AMK Limanowa
 
Frekwencja rowniez niezla - 52 zalogi przy limicie zgloszen 50   
 
Trasy mniej ciekawe niz w Krakowie, ale lalo caly dzien wiec bylo fajnie bo slisko. No i dojazdowki pomiedzy probami troche nas zmeczyly bo byly 2 proby w Limanowej i jedna w Nowym Saczu wiec 30km w jedna strone i tak dwa razy bo wszystkie proby tez przejezdzane kilkukrotnie   
 
Co do wynikow to znowu prawie pudlo czyli 4 miejsce w klasie    Fakt ze potracilismy jedna opone na szykanie, ale sedziowie niewiedziec czemu policzyli nam 2 potracenia - drugie na tej samej probie przejezdzanej pozniej - a wtedy na bank nic nie trącilismy, no ale jak to udowodnic? :/
 
Fotek niestety jeszcze zadnych nie mam i podejrzewam ze bedzie ich malo ze wzgledu na pogode.
 
 
Generalnie co zauwazylem po tych dwoch imprezach - im mniej przyczepna nawierzchnia, tym Fiesta jestem w stanie lepiej pojechac w porownaniu do konkurencji, za to im bardziej przyczepna nawierzchnia tym bardziej zostajemy w tyle.
 
 
a ze spraw bardziej technicznych to przed Limanowa zamontowalem w koncu przedniego staba z fiesty mk3.5 - jest mniej wygiety tak jak myslalem i nie ociera o nic, ten moj dorwalem z Couriera z 94 roku.
 
 
 
 
 
  
 
 
[ Dodano: Sro Maj 28, 2008 10:10 ]
 
maly updacik... zrobilem sobie w koncu maly bajer - blokade zapadki hamulca recznego   
 
sprawa dosc prosta a znacznie ulatwia jazde w KJSach bo juz nie raz zdarzylo mi sie jechac po nawrocie na zaciagnietym recznym   
 
 
cala blokada polega na zablokowaniu zapadki srubka wkrecona w otwor wywiercony w dzwigni w odpowiednim miejscu   
 
 
 
 
 
  | 
             
						
				_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PumaRST  		  
		 
         Princessa of Ułęż
 
  
 
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Paź 2008,  17:14   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               niestety auto do jest do kupienia wiec temat zamykam zanim sie zaczną OT. Przy tej okazji życze Ci powodzenai w budowie nowego auta i abyś o nas nie zapomniał.
 
 
Powodzenia.
 
 
 
PS: postaraj sie dopilnowac żeby nabywca trafił do nas bo to jedna z najleprzych xr2i 8v jaką mieliśmy na forum/w klubie.
 
 
Pozdrawiam | 
             
						
				_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |