Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
21 Cze 2014, 23:37
[S] fiesta hillclimber pod młotek
Autor Wiadomość
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 18 Kwi 2008, 21:44   

ja miałęm chłodnicę z 1.4 z rdzeniem wielkości tej z mk3 xr2 a do trgo 0.5 cm grubszą , i o większej ilości kanałów przesyłowych . jednym słowem wydajniejszą .

Dawałą radę bez problemów ( nawet w turbo przed RSTurbo ) .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 18 Kwi 2008, 21:47   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
ja miałęm chłodnicę z 1.4 z rdzeniem wielkości tej z mk3 xr2 a do trgo 0.5 cm grubszą , i o większej ilości kanałów przesyłowych . jednym słowem wydajniejszą .

Dawałą radę bez problemów ( nawet w turbo przed RSTurbo ) .

ale :) ty jednak masz kapeczke inaczej u mnie musi być wyjście z chłodnicy na bok (tak jakby w alternator i dlatego tak ciężko dostać takie cuś :sad: ) bo inaczej poprostu na wyjściu mam wydech :yes: jest ciasno ale już blisko do odpalenia :V: w sumie za szybko się ściemniło bo odpaliłbym ją dziś na chwilke może :V:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 18 Kwi 2008, 22:34   

chlodnica z 1.1 daje rade i w 2l 16v
rdzen trza obspawac bokami z zeteca i hula-tyle ode mnie jesli chodzi o wydajnosc

Laskosz, gratsy za pomysl:D
widze cie w wakacje na walach:D
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 18 Kwi 2008, 22:41   

Laskosz napisał/a:
Żółwik Tuptuś napisał/a:
ja miałęm chłodnicę z 1.4 z rdzeniem wielkości tej z mk3 xr2 a do trgo 0.5 cm grubszą , i o większej ilości kanałów przesyłowych . jednym słowem wydajniejszą .

Dawałą radę bez problemów ( nawet w turbo przed RSTurbo ) .

ale :) ty jednak masz kapeczke inaczej u mnie musi być wyjście z chłodnicy na bok (tak jakby w alternator i dlatego tak ciężko dostać takie cuś :sad: ) bo inaczej poprostu na wyjściu mam wydech :yes: jest ciasno ale już blisko do odpalenia :V: w sumie za szybko się ściemniło bo odpaliłbym ją dziś na chwilke może :V:


miałem w tej chłodnicy wyjscie na bok .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 19 Kwi 2008, 20:22   

No to dziś fiesta ożyła :V: najpierw zaraz po południu jeszcze z pompą przed autem próbowałem ją odpalić ale coś nie trybiło bo chodziła na 3 garach :| ale że to była pewnie wina elektryki to zostawiłem sobie to na później i zająłem się montowaniem pompy paliwa i filtra, efekt wygląda tak:


pompa jest osłonięta gumą, przewody na stałe przylutowane do końcówek, jest dużo złączek na doprowadzeniu paliwa do pompy ale nie mogłem zrobić inaczej bo jest mało miejsca, jak się to sprawdzi to polecę niektóre miejsca konserwacją jeszcze.

A tutaj macie trochę elektryki z pod maski (wiem wygląda tragicznie :ups: ):


2 przekaźniki:
1- pompa paliwa
2- sterowanie + po stacyjce
no i w sumie 5 bezpieczników czyli: pompa paliwa, + po stacyjce na grzanie sondy Lambda, na cewkę, do komputera x2

a tutaj mały bonus (trochę mało widać ale zawsze coś :devil: ):


No to teraz czekam na chłodnicę i składam to do całkowitej kupy :jupi:

Pozdro :)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 19 Kwi 2008, 21:04   

Pompę i filtr nad tłumikiem umieściłeś - zmień lokalizację, albo załóż jakąś blachę bo przy fatalnym zbiegu okoliczności możesz "fruwać" ;-(
 
 
kostek88wjcz 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 37
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 488
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 19 Kwi 2008, 21:11   

mk1 zetec ;) co tu duzo gadac ;) brawo i do zobaczenia w drodze do poznania ;)

ps. jedynie teraz stylistyka komory, mam nadzieje ze pokrywa bedzie pomarancza :)
_________________
Fiesta Ruless :)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 19 Kwi 2008, 21:27   

xr2fun napisał/a:
Pompę i filtr nad tłumikiem umieściłeś - zmień lokalizację, albo załóż jakąś blachę bo przy fatalnym zbiegu okoliczności możesz "fruwać" ;-(

no niestety nie mam gdzie :sad: dam jakąś osłone termiczną na pewno bo fruwać nie chce, a i przynajmniej dwurórke za kolektorem muszę owinąć bandażem do wydechów żeby mniej ciepła dawał na komorę. W sumie tak pomyślałem sobie że ten tłumik mogę wywalić i zostawić tylko coś na samym końcu będzie wtedy bezpieczniej bo rura da mniej ciepła niż cała puszka tłumika

kostek88wjcz napisał/a:
mk1 zetec ;) co tu duzo gadac ;) brawo i do zobaczenia w drodze do poznania ;)

ps. jedynie teraz stylistyka komory, mam nadzieje ze pokrywa bedzie pomarancza :)

dziękuje za doping :) a co do Poznania to jeszcze nie wiem czy pojade mk1 bo zostało mało czasu a roboty przy niej wciąż dużo...
Pozdro
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12078
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 19 Kwi 2008, 22:38   

Tą pompę co założyłeś to jak wsadzisz 3 cm przed silnikiem i 2km od zbiornika to powinna chodzić dobrze... może jeszcze pomyśl nad zmianą lokalizacji, bo zapalić to się ona nie zapali i w płomieniach nie staniesz, ale może być jej tam zwyczajnie za ciepło, może na przedniej przegrodzie w okolicach pompy hamulcowej albo na płasko nad maglownicą?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 19 Kwi 2008, 22:49   

JoeMix napisał/a:
ale może być jej tam zwyczajnie za ciepło,

nie będzie mi szkoda bo dałem za nią alternator z mk3 :P wszystko wyjdzie w praniu :)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 38
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 19 Kwi 2008, 22:55   

oj stary jak dla mnie to super extra cool ok!!!!!! <oki> gratuluje ogromu prac przy autku :)
ja w moim tez troszke majstruje ale to mozecie zobaczyc na mojej stronce:P
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Kwi 2008, 03:30   

hm
ja bym zrobił jeszcze pewne modyfikacje . pompe paliwa wrzucił bym między podłogę a zbiornik z przodu tam gdzie są mocowania i podłoga pasażera . A sam filtr bym wykopał do komory silnika np zastosował bym to co było w mk3 po lewej stronie i wsadził bym to koło akku z przodu . ewentualnie za silnik po prawej stronie .a to żeby ułatwić obsługę . Pamiętaj że pompa musi być trwale połączona z masą auta i to samo dotyczy metalowych filtrów . To zabezpieczenie przed ładunkami które mogą sie gromadzić od odizolowanych części metalowych . Pod autem unikaj długich kawałków węży gumowych . w przyszłości możemy poszukać zapinek oryginalnych na pompe takich klików co się wciska a wąż jest na stałe założony na kostkę . Co do reszty instalki to ci podpiwiem jak uruchomisz jak dorobić ładną i estetyczną skrzynkę bezpieczników pod maską . wkomponuje się wszystko w puste miejsce między kielichem a puszką nawiewów .
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12078
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 20 Kwi 2008, 06:48   

Laskosz napisał/a:
nie będzie mi szkoda bo dałem za nią alternator z mk3 :P wszystko wyjdzie w praniu :)
Zanim tak napiszesz zorientuj się ile taka pompa kosztuje, bo z tego co się orientuję są drogawe,,, :hihihi:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kostek88wjcz 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 37
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 488
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 20 Kwi 2008, 10:49   

a ja mam prosbe zeby nie przenosic tego tematu do tp bo wszystkie mocniej pogrzebane mk1 wygina z forum mk1 (Zolwik) prosze :) a co do dopinku to Laskosz kibicuje ci ostro :) i musisz jechac nia do poznania masz jeszcze chwile czasu wiem ze malo ale ... dasz rade wierze w ciebie :) Babcie beda walczyc ;)
_________________
Fiesta Ruless :)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 20 Kwi 2008, 11:53   

Kostek nikt tematu przenosił nie będzie :) to żaden tuning tylko zmiana silnika :V: co do czasu na zrobienie to w sumie do Poznania zostało 3 tygodnie ale przed trasą 600km w jedną strone auto musi pojeździć troche bo nigdy nie można być pewnym wydumki :sad: cóż od poniedziałku biorę się za składanie wnętrza w oczekiwaniu na chłodnicę no i dziś jade po moje nakładki z xr2 i lakiery i inne dziady co zostały u lakiernika rok temu ;-| muszę trochę zwalczyć purchli na lakierze, lepiej żeby była łaciata a bez rdzy niż cała w kolorze a pare elementów brzydkich i kłujących moje oko :yes:

diodalodz napisał/a:
Pod autem unikaj długich kawałków węży gumowych

pod autem idzie tylko powrót gumowy od listwy do baku, wszystkie węże jakie stosuje to węże zbrojone i mam nadzieję że żaden nie pęknie, do zasilania wykorzystałem orginalny stalowy przewód z mk1 (jest tak zakonserwowany że mam nadzieje iż trochę wytrzyma)

Podjąłem tez decyzję że filter i pompe zostawiam w takim miejsu jak teraz są ale usunę ten tłumik co na foto jest, w ten sposób ograniczę wydzielanie temperatury w tym miejscu i zrobie jeszcze jakiś ekran z blachy aby osłonić pompę i filter.
Pozdro
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
kostek88wjcz 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 37
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 488
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 21 Kwi 2008, 15:34   

wierze w Ciebie :) a co do poznania to musimy sie zgadac co jak i kiedy :) trzymaj sie
_________________
Fiesta Ruless :)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 21 Kwi 2008, 22:28   


tak jak mówiłem puszka z tłumikem środkowym wyleciała by było pompie chłodniej dodatkowo owinąłem rurę bandażem do wydechów aby mniej ciepła oddawała, teraz to już napewno nie przejdę badania głośności wydechu na zlot :rotfl: wykombinuje zastępczą puszkę jakąś na końcowy żeby było ciszej w autku :)

tu macie kolejny filmik:


zabrałem sie też za ogniska korozji no i cóż drzwi prawe będą albo do wymiany albo do wspawania dołem 2 blaszek 5x5cm bo wyleciały dziury :sad: narazie podszpachluje to i sikne ze spraya w kolor żeby aż tak nie raziło w oczy ale trzeba się tym zająć, zamontowałem dziś siedzenia w środku ale wcześniej ściągnąłem dywan bo mokry był pod nogami pasażera i nie dawało mi to spokoju i okazało się że nagrzewnica przecieka :sad: dlatego wciąż tam mokro było ;-| ehhh jakby nie mogło być dobrze
Pozdro
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
kostek88wjcz 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 37
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 488
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 22 Kwi 2008, 07:17   

no domyslam sie jak to teraz "borucy" :) jau sibvei odciolme rure za ostatnim tlumikiem zostalo jej jakies 10 cm , myslalem ze to nic nie zmieni a tu .... maskra ... troche denerwujace czasami ale :) nawet sympatyczne .

Laskosz ile kosztuje taki bandaz ???? i gdzie go kupic ????
_________________
Fiesta Ruless :)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 22 Kwi 2008, 10:04   

:brawo:

Jestem pod wrażeniem . Pierwsza w polsce mk1 z zetekiem :) Powodzenia w dogłąskaniu projektu i w walce z chorobami wieku dziecięcego . Ale będzie dobrze . Trzymam kciuki .

ps : Kostek : http://www.allegro.pl/ite..._m_re5pect.html

przepraszam że takl [późno i nei w moim wątku , ale będzie aktualizacja a nie mam na nia czasu .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
kostek88wjcz 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 37
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 488
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 22 Kwi 2008, 10:37   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
przepraszam że takl [późno i nei w moim wątku , ale będzie aktualizacja a nie mam na nia czasu .


rozumiem Zolwik :) dzieki wielkie .
_________________
Fiesta Ruless :)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FOTA & Fiesta Klub Polska
sowa Firmy współpracujące z FKP 0 10 Lis 2009, 21:54
sowa


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.