Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:55 |
[MK3] RST-D by Fordon |
Autor |
Wiadomość |
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31 Sty 2008, 08:35
|
|
|
|
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 31 Sty 2008, 23:44
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Piesek napisał/a: | ojjj Konrad niedługo zrozumiesz dlaczego moje auto nie jeździ |
Piesku - ale my to wszyscy wiemy ( i rozumiemy ) .
Bo nie ma silnika .
Ty też w końcu na to wpadłeś ? |
a skad...manometry sie nie zmiesciły w kabinie |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 10 Lut 2008, 20:42
|
|
|
No wiec BOV jest juz on board i zaczol nareszczie wydawac z siebie prawidlowe dzwieki
Jak mi ktos powie ze to jest o kant dupy rozbic w dieslu to zaciukam, a to dla tego ze :
bez BOV-a cisnienie na ukladzie bardzo szybko spadalo do 0 i trzeba bylo napedzac turbo od 0 niestety, a na chwile obecna cisnienie dosc powoli sie zmniejsza i dosc dlugo utrzymuje sie na opziomie od 0,1 do 0,3 bara...
Z Properem bedziemy jeszcze testowac 2 lub 3 rodzaje zaworu upustowego na mojej fiescie bo ten co mam na chwile obecna jest "prototypem", jutro wstawie foto samego BOV-a...
Odnosnie samego ukladu podlaczenia i elementow zastosowanych niestety nie wolno mi nic mowic...
[ Dodano: Pon Lut 18, 2008 20:39 ]
Tak pogladowo jak wyglada BOV w turbo dieslu...
[ Dodano: Wto Lut 19, 2008 22:52 ]
Powiem wam cos hmmm dosc ciekawego, otoz gadam sobie z anglikiem, niejakim MikeCvh i debata dotyczny o dziwo Turbo Diesla ktorego to chce swapowac do MK3, i podpytuje co i jak trzeba tam zrobic, oraz na jakim doladowaniu jezdzi auto jak i jakie parametry pokazalo na hamowni
[ Dodano: Nie Mar 23, 2008 11:51 ]
Fiesta jezdzi na co dzien, i jest testowana,zostalo tylko opuscic przod o 30mm i wymienic krzyzak na ukladzie kierowniczym bo ten co jest ma juz delikatny luz.
Uklad wraz z BOV dziala juz jak sie nalezy i parska jak potrzeba...
Blachy narazie ruszac nie bede... a z dodtakowych zabawek to doszly dymione lampy tyl
[ Dodano: Nie Mar 30, 2008 14:23 ]
Nowa klapa oraz lampy tyl By Mafios
|
_________________
|
|
|
|
|
Arkadius
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 34 Dołączył: 17 Lip 2006 Posty: 637 Skąd: Sępólno Kraj.
|
Wysłany: 30 Mar 2008, 17:20
|
|
|
lampki szykowne rozumiem ze zamek i wycieraczka robią wyjazd?
a BOV'a słyszałem na żywo i robi wrażenie w turbo klekocie |
_________________ Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 30 Mar 2008, 17:27
|
|
|
Tak zamek jak i wycieraczka zostanie wywalony ale jeszcze nie wiem kiedy... CDN |
_________________
|
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 30 Mar 2008, 18:37
|
|
|
no Konrad dajesz czadu ;] jak bedę w Poznaniu to chętnie pooglądam tego potworka na zywo |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 30 Mar 2008, 19:00
|
|
|
Laskosz napisał/a: | no Konrad dajesz czadu ;] jak bedę w Poznaniu to chętnie pooglądam tego potworka na zywo |
Wiesz moze nie tyle co daje czadu co staram sie zrobic wszystko aby auto dojechalo na zlot, a za razem bylo pozbawione wszystkich bolaczek.
Na chwile obecna rzeczy ktore pozostaly do wykonania to :
- oplata OC 700zl
- zmiana sprezyn przod 200zl
- zrobienie podlogi 200zl
- przoglad rejestracyjny 100zl
- zmiana szyby przedniej 100zl
Zatankowac auto i jezdzic...
Ten dieselek bedzie jezdzic jako dupowoz tuz po zlocie w Poznaniu... oczywiscie pozostanie na booscie 1.5 bara zeby przyjemnie sie nim poruszalo w miescie |
_________________
|
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 30 Mar 2008, 19:05
|
|
|
nie moge doczekac sie jazdy tym cudem |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
elmek13
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 31 Mar 2008, 00:58
|
|
|
zefir napisał/a: | nie mogę doczekać sie jazdy tym cudem |
Zefir nie tylko TY...reszta klubowiczów też. O ile Konrad udostępni parskacza na zlocie. |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
|
Bit1
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 37 Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 506 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 31 Mar 2008, 07:22
|
|
|
elmek13 napisał/a: | zefir napisał/a: | nie mogę doczekać sie jazdy tym cudem |
Zefir nie tylko TY...reszta klubowiczów też. O ile Konrad udostępni parskacza na zlocie. |
Chyba będzie pobierać opłaty za przejazd na miejscu dla pasażera |
_________________
Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012 |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31 Mar 2008, 09:16
|
|
|
a tak im sie nie podobaly te lampki wczesnie brawo teraz jeszcze wsio w jednolitym kolerze i bedzie lux malina |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
STELMI
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 26 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2 Kwi 2008, 20:44
|
|
|
Fordon napisał/a: | - przoglad rejestracyjny 100zl |
+20ł dla diagnosty na browara |
_________________ Corsa 3.0V6 SUPERCHARGED
"Nic nie zastąpi dużej pojemności, chyba że jeszcze większa pojemność."
Adam Opel |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 30 Kwi 2008, 19:04
|
|
|
Dobra pany i panie Frankenstein wrocil do domu po blacharce, buda obspawana, wszystkie dziury zaspawane, caly tyl auta zrekonstruowany, wstawione sa nowe podluznice tylne zarowno wzdluzne jak i poprzeczne.Teraz schnie na niej pierwsza warstwa podkladu, jutro druga. Foto niestety dopiero jutro beda bo aparat wyzionol ducha.Dlugi weekend napewno spedze przy Frankim musze pare glupot porobic, i zakonserwowac reszte blach...
Czyli cos co Zolwik lubi najbardziej
[ Dodano: Sro Kwi 30, 2008 20:54 ]
EDIT:
Sory za jakosc ale co moge oczekiwac od telefonu z 1.3Megapixela |
_________________
|
|
|
|
|
Arkadius
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 34 Dołączył: 17 Lip 2006 Posty: 637 Skąd: Sępólno Kraj.
|
Wysłany: 30 Kwi 2008, 19:59
|
|
|
działaj działaj i prezentuj fotki ;p szkoda że wyszło jak wyszło i się termin przeciągnął takbym sobie ją jutro oglądnął pewnie ;p |
_________________ Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 30 Kwi 2008, 20:02
|
|
|
Arkadius napisał/a: | działaj działaj i prezentuj fotki ;p szkoda że wyszło jak wyszło i się termin przeciągnął takbym sobie ją jutro oglądnął pewnie ;p |
Nic straconego bo auto stoi u mnie w garazu juz, fakt przeciagnelo sie to z przyczyn nie zaleznych odemnie ale jestem zadowolony z tego co udalo sie wyrzezbic z tego...
Takie pytanie mam glownie do LOY-a bo hmmm jest w ucie straszny syf i kupa pylu jaki i kurzu, a chodzi mi o to czym wyczyscic Recaro zeby nie zniszczyc ich a zarazem zeby wygladaly jak nowe |
_________________
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 1 Maj 2008, 11:48
|
|
|
tez by mi sie przydala taka rekonstrukcja budy bediz ejuz pomalowana na poznan ? |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 1 Maj 2008, 14:02
|
|
|
Do poznania przyjedzie laciata....
jeszcze 2 foto z dzis narazie robione telefonem :( ale widac zemste blacharza i powiem tak pelen respect za robote kumpla i to co zrobil jak i naprawil...
A teraz dla porownania co bylo z tylu :yyy:
CDN pod wieczor bo ida dalej do garazu i tym razem beda lepsze foto |
_________________
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 1 Maj 2008, 14:54
|
|
|
to widze dupa wyprota tak samo jak moja bedizesz zakladal staba na tył :> |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 1 Maj 2008, 20:06
|
|
|
Stabilizatora nie bylo i nie bedzie ani z przodu ani z tylu... prowadzi mi sie ja naprawde bardzo dobrze a za razem pewnie wiec nie mam potrzeby zakladania takowych rzeczy
A teraz foto z dzis, po mimo ze pogoda byla w kratke bo raz slonce a raz deszcz ale i tak powalczylem i oprocz mini od srodka i pasty na spawy od spodu auta dodatkowo zabezpieczam cale wnetrze farba antykorozyjna (2 warstwami) czarnym matem
Tu jeszcze nie ma 2 warstwy :(
Po spawaniu i miniowaniu
Bok i tyl w lepszej jakosci i chyba juz widac co i jak oraz ile bylo wycinane |
_________________
|
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 1 Maj 2008, 20:16
|
|
|
Fordon napisał/a: | Stabilizatora nie bylo i nie bedzie ani z przodu ani z tylu... prowadzi mi sie ja naprawde bardzo dobrze a za razem pewnie wiec nie mam potrzeby zakladania takowych rzeczy |
tez tak myslalem jak zalozylem amorki i springi, ale po dolozeniu staba tylko na przód jest zupełnie inna jazda... a co dopiero z tylnym |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
|